Ekscytująca ewolucja zaprojektowana, aby być agresywnym alter ego Nevera, R zmienia się z Hyper GT w Hyper Sportscar, radykalny, buntowniczy, nieustępliwy.
Rimac Automobili wprowadziło nową, odważną postać do rodziny Nevera: Nevera R. Ekscytująca ewolucja zaprojektowana, aby być agresywnym alter ego Nevera, R zmienia się z Hyper GT w Hyper Sportscar. Tak jak sugeruje nazwa, jego rozwój podąża za filozofią marki Rimac: radykalny, buntowniczy, nieustępliwy.
Dzięki nowej generacji Rimac All-Wheel Torque Vectoring i zaawansowanym hamulcom, połączonym z zorientowanym na wydajność systemem akumulatorów i dostępnymi 2107 KM, Nevera R jest zaprojektowana do pokonywania zakrętów, a jednocześnie osiąga osiągi na prostej jeszcze szybciej niż bijąca rekordy Nevera, osiągając 300 km/h (186 mph) w 8,66 s.
„Kiedy opracowywaliśmy Neverę, ważną częścią założeń było to, aby była Grand Tourerem. Upewniliśmy się, że jest przestronny, wygodny i doskonale wyważony między ekscytacją a dostępnością. Ostatecznie to, co osiągnęliśmy, idealnie pasowało do tej równowagi; samochód o wysokiej wydajności, który może wyznaczać nowe standardy na torze Nürburgring Nordschleife i którym można wygodnie jeździć tysiące mil przez kontynenty. Był to przełomowy moment w osiągach motoryzacyjnych; pierwszy na świecie całkowicie elektryczny hipersamochód produkcyjny, samodzielnie prowadzący nową generację. Ale nieustannie dostosowujemy się do życzeń klientów, a wielu z nich szukało samochodu, który naprawdę podkreślałby zdolność Nevery do pokonywania zakrętów, wykorzystując całą zaawansowaną technologię na pokładzie. Odpowiedzieliśmy Neverą R: całe DNA bijącej rekordy Nevery, ale lżejsze, szybsze i bardziej skoncentrowane”.
Mate Rimac, założyciel i dyrektor generalny Rimac Group.
Zaprojektowany zgodnie z najwyższymi standardami jakości Grupy FCA, nowy Fiat E-Ducato jest dostępny we wszystkich wariantach nadwozia o tej samej pojemności ładunkowej, co konwencjonalne Ducato. Dla E-Ducato dostępnych będzie kilka opcji akumulatorów, których zasięg w typowym miejskim rzeczywistym cyklu dostaw wynosi od 200 do ponad 330 km.
TOYOTA GAZOO Racing ogłasza edycje specjalną ograniczoną do 900 jednostek na rynek amerykański sportowego modelu GR Supra 45th Anniversary Edition.
Szkice projektowe przedstawiają zapowiedź nowego SUV-a na rynek indyjski.