Ekscytująca ewolucja zaprojektowana, aby być agresywnym alter ego Nevera, R zmienia się z Hyper GT w Hyper Sportscar, radykalny, buntowniczy, nieustępliwy.
Rimac Automobili wprowadziło nową, odważną postać do rodziny Nevera: Nevera R. Ekscytująca ewolucja zaprojektowana, aby być agresywnym alter ego Nevera, R zmienia się z Hyper GT w Hyper Sportscar. Tak jak sugeruje nazwa, jego rozwój podąża za filozofią marki Rimac: radykalny, buntowniczy, nieustępliwy.
Dzięki nowej generacji Rimac All-Wheel Torque Vectoring i zaawansowanym hamulcom, połączonym z zorientowanym na wydajność systemem akumulatorów i dostępnymi 2107 KM, Nevera R jest zaprojektowana do pokonywania zakrętów, a jednocześnie osiąga osiągi na prostej jeszcze szybciej niż bijąca rekordy Nevera, osiągając 300 km/h (186 mph) w 8,66 s.
„Kiedy opracowywaliśmy Neverę, ważną częścią założeń było to, aby była Grand Tourerem. Upewniliśmy się, że jest przestronny, wygodny i doskonale wyważony między ekscytacją a dostępnością. Ostatecznie to, co osiągnęliśmy, idealnie pasowało do tej równowagi; samochód o wysokiej wydajności, który może wyznaczać nowe standardy na torze Nürburgring Nordschleife i którym można wygodnie jeździć tysiące mil przez kontynenty. Był to przełomowy moment w osiągach motoryzacyjnych; pierwszy na świecie całkowicie elektryczny hipersamochód produkcyjny, samodzielnie prowadzący nową generację. Ale nieustannie dostosowujemy się do życzeń klientów, a wielu z nich szukało samochodu, który naprawdę podkreślałby zdolność Nevery do pokonywania zakrętów, wykorzystując całą zaawansowaną technologię na pokładzie. Odpowiedzieliśmy Neverą R: całe DNA bijącej rekordy Nevery, ale lżejsze, szybsze i bardziej skoncentrowane”.
Mate Rimac, założyciel i dyrektor generalny Rimac Group.
W zeszłorocznym GP na Zandvoort zespół Lewisa Hamiltona podjął niemal karygodną decyzje odnośnie zmian opon.
Nazwa nawiązuje do pierwszych rowerów wspólnie wyprodukowanych przez założycieli firmy Václava Laurina i Václava Klementa.
Trzyrzędowy ID. Buzz został dostosowany specjalnie do Ameryki Północnej. Oferuje większy rozstaw osi niż dwurzędowy europejski pojazd, a także większy akumulator i większą moc.