Dzięki tej koncepcji marka robi nowy krok w międzynarodowej historii Renault. Stanowi wgląd w styl przyszłej gamy Renault, która będzie budowana na nowej modułowej platformie Grupy Renault.
Niagara Concept została zbudowana na ultraelastycznej platformie nowej Grupy Renault, a jej komfort jazdy jest wyjątkowy. Jego układ napędowy jest wydajny dzięki technologii E-Tech Hybrid 4WD i dwóm dostosowaniom technicznym: zaawansowanemu silnikowi typu „mild hybrid” (48 V) z przodu i dodatkowemu silnikowi elektrycznemu z tyłu. W rezultacie Niagara Concept to zoptymalizowany model z napędem na 4 koła, zapewniający doskonałe osiągi w terenie. Połowa codziennych przejazdów jest w stanie obsłużyć w trybie w pełni elektrycznym, co znacznie zmniejsza emisję CO2. Renault Niagara Concept zwiastuje kolejne międzynarodowe modele, które Renault wprowadzi na rynek do 2027 roku.
Dzięki Niagara Concept marka robi nowy krok w międzynarodowej historii Renault, wnosząc świeże powietrze i nowoczesność. Dzięki swojej bardzo silnej osobowości, żywiołowym i całkowicie nowoczesnym liniom, koncepcja ta stanowi wgląd w styl przyszłej gamy Renault, która będzie budowana na nowej modułowej platformie Grupy Renault. Niagara Concept jest wytrzymała i mocna, wyrafinowana i jednocześnie wypełniona technologiami.
Dzięki swoim hojnym krzywiznom i wyrzeźbionym detalom ucieleśnia wartości Renault i odzwierciedla nowy język projektowania, który jest zarówno emocjonalny, jak i technologiczny. Kratka jest solidna i jednocześnie nowoczesna. Został wyrzeźbiony jak korpus mineralny z unikalnym efektem 3D. Litery kształtujące nazwę Renault mają wykończenie „pixel-art”, w dużej mierze inspirowane popkulturą. Układ reflektorów w kształcie brwi jest żywy, wyrazisty i zdecydowanie techniczny.
Dzięki wydatnej płycie podwozia z przodu, wyjątkowo dużemu prześwitowi, zawieszeniu o dużym skoku oraz dużym kątom rampowym z przodu i z tyłu, Niagara Concept stworzyła się do jazdy w najbardziej ekstremalnych warunkach. Emanuje najsilniejszymi kodami należącymi do świata pick-upów. Sam pionowy front dowodzi i pokazuje potęgę. Szerokie ramiona wokół górnej części ciała dodają mu twardego wyglądu. W tylnej części nachylenie linii dachu i strome słupki ćwiartkowe okna nadają wnętrzu energiczny, sportowy charakter.
Volkswagen uruchamia swój pierwszy program testów jazdy autonomicznej w Stanach Zjednoczonych, który wspiera badania i rozwój pojazdów autonomicznych Grupy Volkswagen na całym świecie.
Jeszcze przed finałem na torze Hockenheimring jest pewne, że mistrz DTM 2020 będzie jeździł Audi RS 5 DTM. René Rast, Nico Müller i Robin Frijns będą walczyć o ostatni tytuł mistrzowski w erze klasy 1 popularnej serii wyścigowej.
Nowy PEUGEOT e-Expert. Dwa poziomy zasięgu do 330 km w cyklu WLTP, Ttrzy długości nadwozia, możliwość holowania przyczepy o masie do 1000 kg i ładowność do 1275 kg, przestrzeń ładunkowa identyczna jak w wersjach z silnikiem spalinowym.