Wiadomości | 27.12.22

QUANTiNO 25 pierwszy na świecie w pełni elektryczny samochód bez akumulatorów

Elektryczny Roadster będzie w stanie przejechać do 2000 km, w pełni elektryczny z czystą energią, bez żadnych szkodliwych emisji, neutralny dla klimatu i całkowicie bez akumulatora!

Pojazdy elektryczne opracowane przez nanoFlowcell są wyjątkowe, ponieważ nie używają akumulatorów. Zamiast tego wykorzystują technologię bi-ION, która wykorzystuje dodatnio naładowany elektrolit i ujemnie naładowany anolit, które spotykają się w membranie jonoselektywnej, generując elektryczność.

 

Czy wiesz, że woda morska, ścieki, a nawet ścieki przemysłowe mogą służyć jako podstawa dla paliwa elektrolitycznego bi-ION? Nasza stacja uzdatniania wody oczyszcza ją w czystą, oszczędzającą zasoby wodę procesową, którą możemy dostarczać do procesu produkcji bi-ION. Paliwo elektrolityczne bi-ION składa się głównie z wody, dzięki czemu można je pompować. Jednak istotnym elementem są zawieszone nanocząsteczki bi-ION. Są to specjalnie zaprojektowane, zoptymalizowane pod kątem wydajności nośniki ładunku opracowane w celu przenośnego magazynowania energii odnawialnej. Paliwo to jest następnie wykorzystywane do wytwarzania czystej energii elektrycznej w nanoFlowcell. Oszczędność zasobów, brak szkodliwych emisji, nietoksyczny, niepalny, brak zagrożeń dla zdrowia.

 

Po 25 latach niezależnych badań i rozwoju bogatych w innowacje, firma nanoFlowcell Holdings planuje kolejną sensację technologiczną: QUANTiNO 25. Zasilany przez nowy, rewolucyjny elektryczny układ napędowy nanoFlowcell 48VOLT, pojazd elektryczny będzie w stanie przejechać do 2000 kilometrów.  trakcie prac rozwojowych podjęto decyzję o rezygnacji z litowo-jonowego akumulatora rozruchowego ze względu na troskę o równowagę środowiskową. Zamiast tego kompaktowy kondensator elektrolityczny jest zintegrowany z układem rozruchowym pojazdu elektrycznego. Podczas procesu rozruchu zasila to napęd elektryczny nanoFlowcell 48VOLT. Po uruchomieniu nanoFlowcell dostarcza energię do czterech niskonapięciowych silników elektrycznych o mocy 60 kW i odbiorników w 48-woltowej sieci pojazdu.

 

W pełni elektryczny nanoFlowcell® 48VOLT E-Drive przyspieszy roadstera od 0 do 100 km/h w około 2,5 sekundy dzięki czterem nowo zaprojektowanym wielofazowym silnikom elektrycznym niskiego napięcia.

 


Dwa 125-litrowe zbiorniki elektrolitu bi-ION są montowane w QUANTiNO 25 jako kompaktowe zbiorniki podłogowe. Umożliwiają transport pojazdu jeszcze większej ilości energii w postaci elektrolitów. Ponadto nisko położony środek ciężkości pozytywnie wpływa na prowadzenie pojazdu.

 

W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów elektrycznych, które muszą ładować swoje akumulatory na stacjach ładowania, ogniwo przepływowe nanoFlowcell w QUANTiNO 25 jest tankowane na dystrybutorach, podobnie jak w pojazdach z silnikami spalinowymi. Jednak w przeciwieństwie do paliw konwencjonalnych, paliwo bi-ION stosowane w QUANTiNO Twentyfive jest przyjazne dla środowiska, nietoksyczne i niepalne.



Hyundai STARIA zapowiedź nowego minivana
Wiadomości | 11.03.21

Hyundai STARIA zapowiedź nowego minivana

Pierwsze zdjęcia nowej linii pojazdów wielofunkcyjnych (MPV) Hyundaia o luksusowym i futurystycznym designie.

Poznaj kompletnie zmienione Isuzu mu-X
Wiadomości | 29.10.20

Poznaj kompletnie zmienione Isuzu mu-X

Isuzu Motors Limited rozpocznie od 9 listopada w Tajlandii sprzedaż kompletnie zmienionego modelu mu-X, samochodu osobowego typu pick-up (PPV) przed ekspansją na inne rynki.

BAC zaprezentuje nowy jednomiejscowy supersamochód podczas Monterey Car Week 2023 w Kalifornii
Wiadomości | 10.08.23

BAC zaprezentuje nowy jednomiejscowy supersamochód podczas Monterey Car Week 2023 w Kalifornii

Nowy model o wysokich osiągach, który zadebiutuje na całym świecie 17 sierpnia w „House of BAC” w sercu Carmel Valley, będzie obok uznanego Mono R w poszerzającej się ofercie supersamochodów marki.