Światowa premiera nowego hybrydowego Maserati Levante
SUV Maserati, który już zapisał się w historii marki, teraz wkracza w przyszłość, w której wszystkie nowe modele z Trident będą zelektryfikowane.
Hybrydowy SUV, który zachowuje charakterystyczny ryk każdego Maserati.
Levante Hybrid łączy 4-cylindrowy, 2-litrowy silnik z 48-woltowym systemem hybrydowym, aby odzyskać energię podczas zwalniania i hamowania. Samochód hybrydowy waży mniej niż odpowiednik 6-cylindrowego silnika (zarówno diesla, jak i benzyny), a przede wszystkim ma jeszcze lepszy rozkład masy, ponieważ akumulator jest umieszczony z tyłu bez uszczerbku dla ładowności i optymalnego równoważenia masy pojazdu. Wszystko zaprojektowane, aby uczynić Levante Hybrid jeszcze bardziej zwinnym i przyjemnym w prowadzeniu.
Dzięki maksymalnej mocy 330 KM i momentowi obrotowemu 450 Nm dostarczanemu już od 2250 obr / min, osiągi nowego Levante Hybrid, dostępnego tylko z napędem na wszystkie koła, są imponujące: prędkość maksymalna ponad 240 km / h oraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6 sekund.
Pod względem wyglądu, wprowadzona na rynek wersja Levante Hybrid charakteryzuje się nowym metalicznym, trójwarstwowym kolorem o nazwie Azzurro Astro, dostępnym w ramach programu dostosowywania marki, Maserati Fuoriserie.
Levante Hybrid jest połączony dzięki nowemu programowi Maserati Connect. Posiadanie Twojego Maserati przez cały czas podłączonego do sieci pozwala mieć oko na stan samochodu, a Maserati Connect ostrzeże kierowcę o terminie serwisowania, poprawiając obsługę klienta. Za pomocą smartfona lub smartwatcha kierowcy mogą pozostawać w kontakcie ze swoim samochodem za pośrednictwem aplikacji Maserati Connect; jest to również możliwe z domu za pośrednictwem wirtualnego asystenta osobistego (Amazon Alexa i Google Assist).
Sportowo-lifestylowy wariant samochodu zadebiutował jedenaście lat temu. Dzisiaj Skoda opublikowała oficjalne szkice projektowe przedstawiające design nowego modelu Fabia Monte Carlo.
Poza kwestią wyboru nadwozia, napędu czy wyposażenia, pozostaje także kwestia finansowania, gdzie najbardziej oczywisty wybór nie zawsze jest najlepszy.