Przygotowania do seryjnej produkcji Caddy 5 na ostatniej prostej
Rozbudowa przygotowującego się do produkcji modelu Caddy 5 zakładu Volkswagen Poznań na finiszu. Ponad 2 lata rozbudowy i 2 miliardy złotych zainwestowane w nowe hale, maszyny i urządzenia.
Po trwającej ponad dwa lata rozbudowie zakładu Volkswagen Poznań, większość inwestycji związanych z przygotowaniem zakładu do produkcji nowego modelu Volkswagen Caddy 5, została zakończona. Na potrzeby produkcji samochodów nowej generacji rozbudowano halę spawalni, wybudowano nową halę logistyczną i zintegrowano tereny fabryki.
Dietmar Mnich, prezes zarządu Volkswagen Poznań oraz dyrektor zakładu w Poznaniu mówi: „Za nami około 90 procent wszystkich inwestycji związanych z przygotowaniem zakładu do produkcji nowego modelu. W tej chwili trwa produkcja samochodów testowych, a przed samym uruchomieniem produkcji seryjnej we wrześniu tego roku, planujemy ostateczną przebudowę zakładu pod nowego Caddy. Produkcja będzie rozwijała się stopniowo, od kilkudziesięciu egzemplarzy w fazie wstępnej, do pełnych mocy produkcyjnych, jakie osiągniemy w 2021 roku.”
GMC HUMMER EV o zerowej emisji i bey ograniczeń został wyposażony w łatwo zdejmowane panele dachowe, aby zapewnić wyjątkowe wrażenia na świeżym powietrzu.
Oparty na modelu Vantage jako oficjalnego samochodu bezpieczeństwa Formuły 1. Korzysta z pakietu ulepszeń silnika, podwozia i aerodynamiki. Dostawy rozpoczną się w maju 2021 roku.
Aston Martin Valhalla, pierwszy seryjnie produkowany supersamochód tej ultraluksusowej marki z silnikiem umieszczonym centralnie, limitowany do 999 sztuk, ma wejść do produkcji w 2024 roku.