Wiadomości | 29.07.20

Przygotowania do seryjnej produkcji Caddy 5 na ostatniej prostej

Rozbudowa przygotowującego się do produkcji modelu Caddy 5 zakładu Volkswagen Poznań na finiszu. Ponad 2 lata rozbudowy i 2 miliardy złotych zainwestowane w nowe hale, maszyny i urządzenia.

Po trwającej ponad dwa lata rozbudowie zakładu Volkswagen Poznań, większość inwestycji związanych z przygotowaniem zakładu do produkcji nowego modelu Volkswagen Caddy 5, została zakończona. Na potrzeby produkcji samochodów nowej generacji rozbudowano halę spawalni, wybudowano nową halę logistyczną i zintegrowano tereny fabryki.

 

Dietmar Mnich, prezes zarządu Volkswagen Poznań oraz dyrektor zakładu w Poznaniu mówi: „Za nami około 90 procent wszystkich inwestycji związanych z przygotowaniem zakładu do produkcji nowego modelu. W tej chwili trwa produkcja samochodów testowych, a przed samym uruchomieniem produkcji seryjnej we wrześniu tego roku, planujemy ostateczną przebudowę zakładu pod nowego Caddy. Produkcja będzie rozwijała się stopniowo, od kilkudziesięciu egzemplarzy w fazie wstępnej, do pełnych mocy produkcyjnych, jakie osiągniemy w 2021 roku.”

 



Ekscytujący kolor Blazing Carnelian dla coupe Lexusa
Tuning | 31.07.20

Ekscytujący kolor Blazing Carnelian dla coupe Lexusa

Lexus opracował nowy lakier Blazing Carnelian dla modelu LC 2021 z nadwoziem coupe. Nowy kolor nadwozia będzie dostępny wraz z wykończeniem wnętrza w tonacji Manhattan Orange.

Nowy Jeep Avenger, pierwszy w pełni elektryczny SUV marki, zaprezentowany w Paryżu
Premiery | 17.10.22

Nowy Jeep Avenger, pierwszy w pełni elektryczny SUV marki, zaprezentowany w Paryżu

Dzisiaj, podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu 2022, marka Jeep zaprezentowała pierwszy w historii marki model wyposażony w pełni elektryczny napęd (BEV).

Każdy model Volvo z fabrycznym ograniczeniem prędkości do 180 km/h
Wiadomości | 20.05.20

Każdy model Volvo z fabrycznym ograniczeniem prędkości do 180 km/h

Firma Volvo Cars dotrzymała obietnicy złożonej w ubiegłym roku: wszystkie produkowane odtąd samochody mają elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną do 180 km/h. To działanie, bardziej radykalne niż prawo wielu krajów, jest elementem szerszej strategii. Jest nią walka o ograniczenie śmiertelnych ofiar wypadków drogowych oraz ciężko rannych do zera.