Wydarzenie po raz pierwszy będzie transmitowane przy wykorzystaniu indywidualnie sterowanych kamer 360 stopni, które zagwarantują widzom poczucie fizycznego przebywania w obiekcie.
Użytkownicy będę mieli do dyspozycji wielofunkcyjną platformę online, dzięki której będą mogli poruszać się po wirtualnym pawilonie ŠKODY, obejrzeć premierę na żywo, zapoznać się szczegółowo z modelami ENYAQ iV oraz koncepcyjnym VISION iV. Dla uczestników premiery dostępne będą także wywiady w studiu na żywo, kino ŠKODA oraz wirtualny salon prezentujący wybrane modele ze 125-letniej historii firmy. ŠKODA przedstawi również historię swoich relacji z kolarstwem i wieloletniego wsparcia dla Tour de France.
Pierwszy w pełni elektryczny SUV ENYAQ iV to ważny krok w realizacji strategii zrównoważonej mobilności ŠKODY. Jej częścią jest także digitalizacja i rozwój usług online oraz inwestycje w nowe technologie i rozwiązania. W odpowiedzi na zmieniające się wymagania klientów światowa premiera ŠKODY ENYAQ iV będzie jednocześnie klasycznym pokazem na żywo oraz innowacyjną prezentacją online. W ten sposób fani ŠKODY na całym świecie staną się świadkami premiery modelu ENYAQ iV po raz pierwszy realizowanej za pomocą kamer 360 stopni.
Ford Puma teraz dostępny w luksusowej wersji ST-Line Vignale oraz z silnikiem diesel EcoBlue i siedmiobiegową automatyczną skrzynią biegów.
Volkswagen prezentuje dziś ekskluzywne zdjęcia Taosa, nowego SUV-a marki, prezentowanego pod innowacyjnym i nowoczesnym kamuflażem aby rozpocząć intensywną kampanię komunikacyjną na dwa tygodnie przed światową premierą.
Mimo upływu 80 lat czas nie zdołał stłumić pięknego dźwięku silnika, modelu, który był jednym z najbardziej wpływowych samochodów w historii sportów motorowych.