Wiadomości | 07.07.20

KARMA Automotive rozszerza sieć dystrybucji w Europie

Karma Automotive, południowo kalifornijski twórca luksusowych pojazdów elektrycznych i inkubatora z zaawansowanymi technologiami, ogłosił dzisiaj, że rozpocznie ekspansję w Europie w Niemczech, Szwajcarii i Austrii.


KARMA Automotive rozszerza sieć dystrybucji w Europie

Karma Automotive, południowo kalifornijski twórca luksusowych pojazdów elektrycznych i inkubatora z zaawansowanymi technologiami, ogłosił dzisiaj, że rozpocznie ekspansję w Europie w Niemczech, Szwajcarii i Austrii.

Obecność Karmy w regionie DACH jeszcze bardziej podkreśli międzynarodowe plany rozwoju marki, ponieważ jej globalna sieć detaliczna jest na dobrej drodze do ekspansji na pięć kontynentów w 2020 roku. Karma podpisała już umowy partnerskie z dealerami w Holandii, Szwecji, Francji, Hiszpanii i Portugalii i ma na celu być reprezentowanym na wszystkich głównych rynkach europejskich do końca roku.

 

„Dzięki silnym krajowym markom motoryzacyjnym Niemcy zawsze stanowiły bardzo trudny rynek dla zagranicznej konkurencji, ale bezprecedensowy proces transformacji, w którym obecnie przechodzi niemiecki przemysł, oferuje firmom z branży zaawansowanych technologii, takim jak Karma, wiele możliwości. Wraz z przejściem na mobilność elektryczną nadszedł czas, aby położyć podwaliny, zbudować wymagane możliwości i wykorzystać możliwości w najbliższej przyszłości. Obecnie prowadzimy dyskusję z wieloma potencjalnymi partnerami detalicznymi w Niemczech, a także w Szwajcarii i Austrii, którzy są w stanie sprostać zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów, a także wyróżnić się ofertą Karmy i technologii ”- mówi Rogier Kroymans, wiceprezes ds. Sprzedaży i rozwoju sieci w Europie.

 

Niemiecki przemysł dokonał znaczącej zmiany i teraz w pełni przyjmuje transformację energetyki, która jest na drodze do zmniejszenia emisji o 80 do 95 procent do 2050 r., Oficjalnego celu Niemiec. Szwajcaria zobowiązała się do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych o 50% poniżej poziomów z 1990 r. Do 2030 r., W tym poprzez znaczne inwestycje w projekty ograniczania emisji za granicą. Ustalono również orientacyjny cel redukcji emisji na poziomie 70–85% do 2050 r. Cel Austrii na 2030 r. Dotyczący ograniczenia emisji gazów cieplarnianych wynosi -36% w porównaniu z 2005 r.

 

Pierwszym modelem, który pojawił się u dealerów w regionie DACH, jest Revero, oryginalny luksusowy pojazd elektryczny Karmy napędzany podwójnymi silnikami elektrycznymi. Revero to pierwszy model w szybko rozwijającym się portfolio, z inteligentną technologią rozszerzania zasięgu i oszałamiającą konstrukcją.

 

Wyposażony jest w wydajny czterocylindrowy silnik z turbodoładowaniem, który napędza pokładowy generator elektryczny w celu zwiększenia ogólnej wydajności pojazdu. Przed przyszłymi produktami, które pojawią się w Europie w 2021 r., Karma zaoferuje ograniczoną liczbę oryginalnego modelu Revero.

 

Karma Automotive jest w całości własnością grupy Wanxiang, jednego z największych dostawców części samochodowych w Chinach.

 

Wszystkie pojazdy Revero są budowane głównie ręcznie w Centrum Innowacji i Dostosowania Karmy (KICC), zakładzie produkcyjnym o wartości 100 milionów dolarów w Moreno Valley w Kalifornii.



Specjalny model Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+
Super Cars | 12.01.23

Specjalny model Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+

Z okazji zakończenia sezonu Formuły 1 2022 Mercedes-AMG prezentuje specjalny model roadstera o wysokich osiągach, limitowany do 100 sztuk w ekskluzywnym dwukolorowym lakierze.

Alfa Romeo Giulia GTA w wyjątkowych barwach
Wiadomości | 30.04.20

Alfa Romeo Giulia GTA w wyjątkowych barwach

Giulia GTA w wyjątkowych barwach specjalnie zaprojektowanych przez centrum stylistyczne Centro Stile Alfa Romeo. Limitowana edycja ?Giulia GTA? oprócz niezwykłej przyjemności prowadzenia i radości z jazdy oferuje wyjątkowy i ekskluzywny poziom personalizacji nadwozia.

Mocne portfolio Audi na targach IAA Mobility 2025
Wiadomości | 08.09.25

Mocne portfolio Audi na targach IAA Mobility 2025

Po okresie intensywnych premier w ciągu ostatnich 18 miesięcy marka spod znaku czterech pierścieni stawia mocny akcent na jednej z najważniejszych światowych wystaw motoryzacyjnych.