Super Cars | 25.05.23

Nowa era designu Mercedes-Maybach

Seria Night wprowadza nowy, charakterystyczny wygląd do portfolio Maybacha dzięki ekstrawaganckim elementom nadwozia i wnętrza oraz ekskluzywnym wykończeniom.


Nowa era designu Mercedes-Maybach

Mercedes-Maybach przedstawia Night Series – kolejny rozdział w misji marki polegającej na rozwijaniu wyselekcjonowanego portfolio i tworzeniu momentów, w których rodzi się magia. Prezentuje uderzające detale, takie jak elementy z ciemnego chromu, powierzchnie odbijające światło jak oszlifowany klejnot oraz wnętrza, które wynoszą design Maybacha na nowy poziom. Dzięki nieoczekiwanej i progresywnej fabule serial Night Series przełamuje konwencje, by wzbudzić zainteresowanie nową marką wśród nowych odbiorców. Odzwierciedla to zarówno detale wnętrza, jak i nadwozia trzech modeli Mercedes-Maybach, na czele z Klasą S, a także EQS SUV – pierwszego elektrycznego Mercedesa-Maybacha – oraz GLS. Pakiet stylistyczny Maybach Night Series zapewnia zarówno styl, jak i solidność dzięki odważnemu wyglądowi, odzwierciedlającemu progresywny charakter pojazdów.

 

Progresywny pakiet stylistyczny Maybach Night Series został opracowany dla trzech modeli Mercedes-Maybach, z których wszystkie obejmują elementy w kolorze ciemnego chromu, detale w kolorze różowego złota, innowacyjny projekt kół uszlachetniony ciemnym, błyszczącym wzorem Maybach, a także akcenty we wnętrzu w jodełkę. Ekskluzywna animacja startowa Night Series dla interfejsu MBUX i wyjątkowe oświetlenie otoczenia uzupełniają paletę kolorów Night Series. Każdy model ma również własne, charakterystyczne sygnatury projektowe.

 

„Seria Night to najbardziej postępowy pakiet projektowy Maybacha – to nasza już dobrze znana najwyższa estetyka, wzmocniona wykwintnymi, ciemnymi motywami. Naszym celem było stworzenie ekscytującego nowego stylu, oferującego zabawne poczucie buntu, które jest nieoczekiwane dla tego, co zwykle zobaczyć w Mercedes-Maybach”. Gorden Wagener, główny projektant Mercedes-Benz Group AG

 

„Marka Mercedes-Maybach nadal silnie oddziałuje na światowych koneserów i jesteśmy dumni, że możemy zaoferować wyjątkowe wrażenia z motoryzacji, które oddaje to, co najlepsze w tradycji i postępie, dzięki produktom zgodnym z rozwojem trendów i tematami kulturowymi”. Michael Schiebe, dyrektor generalny Mercedes-AMG GmbH i Szef jednostek biznesowych Mercedes-Benz G-Class i Mercedes-Maybach

 

„Marka Mercedes-Maybach wykracza poza produkt, dlatego tak ważne jest tworzenie doświadczeń i opcji, które pasują do statusu i osobistego stylu naszych klientów. Night Series to kolejny krok w oferowaniu prawdziwie luksusowego, dostosowanego do potrzeb klienta doświadczenia nowej publiczności, ale jednocześnie odpowiadając na pragnienia obecnych klientów.” Daniel Lescow, szef Mercedes-Maybach w Mercedes-Benz Group AG

 



Hipersamochód Czinger 21C lepszy i szybszy od wersji koncepcyjnej
Super Cars | 02.06.21

Hipersamochód Czinger 21C lepszy i szybszy od wersji koncepcyjnej

Amerykański startup z branży hipersamochodów przedstawia specyfikację wersji produkcyjnej swojego pierwszego modelu 21C, który pojawi się w 2023 r.

David Beckham jako nowy globalny ambasador Maserati
Wiadomości | 12.04.21

David Beckham jako nowy globalny ambasador Maserati

Globalna ikona sportu, filantrop, biznesmen i pionier stylu: David Beckham jest idealnym partnerem do towarzyszenia Maserati w kolejnym etapie jego podróży.

Volvo, Polestar, Smart, Lotus czyli europejskie marki w rękach chińskiego smoka
Wiadomości | 19.04.23

Volvo, Polestar, Smart, Lotus czyli europejskie marki w rękach chińskiego smoka

Geely Holding, najbardziej międzynarodowy chiński gracz w branży motoryzacyjnej przedstawia nowe produkty na pierwszym od ponad trzech lat globalnym salonie samochodowym w Szanghaju.