Premiery | 27.05.21

Premiera nowego Jeepa Wranglera 4xe

Może jeździć na cztery koła w trybie w pełni elektrycznym, z mocą 380 KM, od 0 do 100 km/h w 6,4 sekundy a pełne ładowanie trwa mniej niż 3 godziny.

Techniczna ewolucja marki Jeep jest kontynuowana w modelach 4xe - jako pierwsze wprowadzono na rynek Renegade i Compass, a teraz dołączył do nich Wrangler. Wszystkie są kluczem do eksploracji przez markę nowych „terytoriów” przyszłej mobilności. Nowa hybryda plug-in Wrangler 4xe, najbardziej wydajny, potężny, przyjazna dla środowiska i zaawansowana technicznie Wrangler, jaki kiedykolwiek pojawił się w Europie.

W 1941 roku legendarny Willys MA / MB, pierwszy pojazd Jeepa, przyniósł światu koncepcję napędu 4x4. Naturalny spadkobierca pierwszego Jeepa, Wrangler 4xe łączy w sobie to, co najlepsze z 4x4 i to, co najlepsze w elektrycznym, aby wzmocnić swój kultowy status w portfolio marki.

 

Wrangler, w 100% niepowstrzymany zgodnie z tradycją Jeepa i posiadający niespotykane dotąd cechy: jest to najbardziej przyjazny dla środowiska i zdolny do jazdy terenowej Wrangler w historii. Poprawiono również osiągi: Wrangler 4xe przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,4 sekundy i zapewnia 380 KM maksymalnej łącznej mocy oraz 637 Nm momentu obrotowego. Ponadto jeździ 4x4 w trybie „czysto elektrycznym”, z niespotykanym dotąd sterowaniem na niskim poziomie i może zapewnić ponad 50 km zasięgu „czystej energii” przy zerowej emisji (w miejskim cyklu WLTP). Pełne naładowanie akumulatora jest dostępne w mniej niż 3 godziny.

Wrangler 4xe plug-in hybrid jest wyposażony w dwa generatory silników elektrycznych i pakiet akumulatorów wysokiego napięcia, z zaawansowanym technologicznie turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 2,0 litra i sprawdzoną ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów TorqueFlite. Natychmiastowa dostępność momentu obrotowego i ulepszone osiągi obiecane przez połączenie turbosprężarki i elektrycznego układu napędowego. Rzeczywiście, technologia 4xe przenosi nowego Wranglera Plug-in Hybrid na wyższy poziom, oferując napęd na cztery koła w trybie w pełni elektrycznym.

 

Wszystko to przy zachowaniu niezrównanej zawartości technicznej Wranglera „Trail-Rated”. W zależności od wyposażenia, oferuje dwa zaawansowane napędy na cztery koła, aktywne, pełnoetatowe systemy na żądanie (Selec-Trac lub Rock-Trac), osie Dana nowej generacji, elektryczne blokady przedniej i tylnej osi Tru-Lok, Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Trac-Lok i elektroniczny przedni stabilizator. Oprócz tego, że jest to ekologiczny i wydajny pojazd 4x4 (przy zużyciu paliwa około 3,5 litra / 100 km w trybie hybrydowym i emisji CO2 niższej o prawie 70% w porównaniu z wersją benzynową zgodnie z cyklem WLTP), technologia 4xe gwarantuje łatwy i niesamowicie przyjemne wrażenia z jazdy.

 

Ładowanie nowego Jeepa Wranglera 4xe jest również łatwą i intuicyjną obsługą, dzięki specjalnym rozwiązaniom do ładowania w miejscach publicznych i domowych z easyWallbox - zapewniającym pełne ładowanie w mniej niż 3 godziny przy 7,4 kWh.

 

Nowy Wrangler 4xe będzie dostępny w europejskich salonach Jeepa w czerwcu.



Lexus zapowiedział premierę nowego modelu NX
Wiadomości | 02.06.21

Lexus zapowiedział premierę nowego modelu NX

Nowy SUV Lexusa na horyzoncie, wkrótce premiera.

Unikalny egzemplarz pod młotkiem, 911 Classic Club Coupe sprzedany za rekordową cenę
Wiadomości | 12.06.23

Unikalny egzemplarz pod młotkiem, 911 Classic Club Coupe sprzedany za rekordową cenę

Za 1,2 miliona dolarów entuzjasta Porsche zapewnił sobie wyjątkowy pojazd, który Porsche Classic zbudował dla Porsche Club of America.

Światowa premiera nowej kolekcji Maserati Trofeo
Premiery | 12.08.20

Światowa premiera nowej kolekcji Maserati Trofeo

Dzięki nowej kolekcji Trofeo Ghibli i Quattroporte zmieniają się w super-sedany Maserati