Może jeździć na cztery koła w trybie w pełni elektrycznym, z mocą 380 KM, od 0 do 100 km/h w 6,4 sekundy a pełne ładowanie trwa mniej niż 3 godziny.
Techniczna ewolucja marki Jeep jest kontynuowana w modelach 4xe - jako pierwsze wprowadzono na rynek Renegade i Compass, a teraz dołączył do nich Wrangler. Wszystkie są kluczem do eksploracji przez markę nowych „terytoriów” przyszłej mobilności. Nowa hybryda plug-in Wrangler 4xe, najbardziej wydajny, potężny, przyjazna dla środowiska i zaawansowana technicznie Wrangler, jaki kiedykolwiek pojawił się w Europie.
W 1941 roku legendarny Willys MA / MB, pierwszy pojazd Jeepa, przyniósł światu koncepcję napędu 4x4. Naturalny spadkobierca pierwszego Jeepa, Wrangler 4xe łączy w sobie to, co najlepsze z 4x4 i to, co najlepsze w elektrycznym, aby wzmocnić swój kultowy status w portfolio marki.
Wrangler, w 100% niepowstrzymany zgodnie z tradycją Jeepa i posiadający niespotykane dotąd cechy: jest to najbardziej przyjazny dla środowiska i zdolny do jazdy terenowej Wrangler w historii. Poprawiono również osiągi: Wrangler 4xe przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,4 sekundy i zapewnia 380 KM maksymalnej łącznej mocy oraz 637 Nm momentu obrotowego. Ponadto jeździ 4x4 w trybie „czysto elektrycznym”, z niespotykanym dotąd sterowaniem na niskim poziomie i może zapewnić ponad 50 km zasięgu „czystej energii” przy zerowej emisji (w miejskim cyklu WLTP). Pełne naładowanie akumulatora jest dostępne w mniej niż 3 godziny.
Wrangler 4xe plug-in hybrid jest wyposażony w dwa generatory silników elektrycznych i pakiet akumulatorów wysokiego napięcia, z zaawansowanym technologicznie turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 2,0 litra i sprawdzoną ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów TorqueFlite. Natychmiastowa dostępność momentu obrotowego i ulepszone osiągi obiecane przez połączenie turbosprężarki i elektrycznego układu napędowego. Rzeczywiście, technologia 4xe przenosi nowego Wranglera Plug-in Hybrid na wyższy poziom, oferując napęd na cztery koła w trybie w pełni elektrycznym.
Wszystko to przy zachowaniu niezrównanej zawartości technicznej Wranglera „Trail-Rated”. W zależności od wyposażenia, oferuje dwa zaawansowane napędy na cztery koła, aktywne, pełnoetatowe systemy na żądanie (Selec-Trac lub Rock-Trac), osie Dana nowej generacji, elektryczne blokady przedniej i tylnej osi Tru-Lok, Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Trac-Lok i elektroniczny przedni stabilizator. Oprócz tego, że jest to ekologiczny i wydajny pojazd 4x4 (przy zużyciu paliwa około 3,5 litra / 100 km w trybie hybrydowym i emisji CO2 niższej o prawie 70% w porównaniu z wersją benzynową zgodnie z cyklem WLTP), technologia 4xe gwarantuje łatwy i niesamowicie przyjemne wrażenia z jazdy.
Ładowanie nowego Jeepa Wranglera 4xe jest również łatwą i intuicyjną obsługą, dzięki specjalnym rozwiązaniom do ładowania w miejscach publicznych i domowych z easyWallbox - zapewniającym pełne ładowanie w mniej niż 3 godziny przy 7,4 kWh.
Nowy Wrangler 4xe będzie dostępny w europejskich salonach Jeepa w czerwcu.