Czego kierowcy Porsche mogą oczekiwać od wnętrza przyszłości? Niecodzienna koncepcja aranżacji wnętrza dla maksymalnie sześciu osób.
Aby kształtować przyszłość, projektanci Porsche przekraczają granice. Czerpią to, co najlepsze z tradycji i pochodzenia – istotę marki, wartości, które przyczyniły się do sukcesu firmy. Jednocześnie odważnie dodają coś nowego. W tym celu badają ludzi i ich zwyczaje, aw szczególności kierowców Porsche. W Centrum Rozwoju Weissach UX oznacza wszystko, czego możesz doświadczyć w Porsche i z nim. Chodzi o pragnienie wygody, elastyczności i terminowości — skondensowane w doświadczenie marki.
Wnętrze minivana Renndienst pokazuje jakie zadają sobie pytania Projektanci ze Style Porsche w Weissach, jak dalece mogą poszerzyć język projektowania Porsche i do jakich produktów można go zastosować. Tak powstał Renndienst. minivan, przyjazna rodzinie koncepcja aranżacji wnętrz dla maksymalnie sześciu osób. Takie wyzwania sprawiają, że świat pomysłów projektantów pozostaje świeży.
W książce Porsche Unseen producent samochodów sportowych opublikował niedawno piętnaście wcześniej tajnych badań projektowych. Wśród nich jest wizja Renndienst. W swojej nazwie van, który może przewozić do sześciu osób, nawiązuje do wyścigowego vana serwisowego VW, który kiedyś służył fabrycznemu zespołowi wyścigowemu jako pojazd serwisowy. Z zewnątrz jest futurystyczny i pozbawiony krawędzi — wewnątrz to modułowa kabina podróżna.
Wnętrze przyszłości. Okna boczne zaprojektowano asymetrycznie. „Jedna strona jest zamknięta; pasażerowie mogą się tam wycofać” – wyjaśnia szef projektu wnętrz Auerbach. „Druga strona cieszy się dużym wałem okiennym, zapewniającym niezakłócony widok na zewnątrz. Kiedy zamykamy drzwi, wnętrze przypomina ochronną kapsułę.” W modułowym wnętrzu dominuje poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Pasażerowie w pierwszym rzędzie siedzą przesunięci na prawo i lewo w ergonomicznie ukształtowanych fotelach kubełkowych. Mogą cieszyć się niezakłóconym widokiem na drogę przed sobą i własne ekrany na desce rozdzielczej. Zagłówki tylnych siedzeń są montowane w pozycji pływającej, co zapewnia dobrą widoczność przez tylną szybę. Luksus elastycznej przestrzeni jest możliwy dzięki układowi napędowemu: w pełni elektrycznemu i ukrytemu w podwoziu.
Pierwszy samochód BMW M zaprojektowany od początku z myślą o elektromobilności, który łączy to, co najlepsze z trzech światów: BMW i, BMW X, BMW M.
Seria Mustang Challenge rozpocznie się w 2024 roku, obejmując kalendarz od 10 do 12 wyścigów samochodów sportowych w Ameryce Północnej.
Audi S1 e-tron quattro Hoonitron. Projekt jedynego w swoim rodzaju, całkowicie elektrycznego pojazdu, inspirowanego historycznym Audi Sport quattro S1.