Wraz z otwarciem, producent samochodów sportowych prezentuje nową koncepcję miejskiego handlu detalicznego.
Pierwszy oficjalny salon w nowej koncepcji sprzedaży detalicznej został otwarty w Hanoi w Wietnamie. Idea Destination Porsche, która jest już wdrażana w Porsche Centres na całym świecie, teraz nadaje Porsche Studios jeszcze bardziej nowoczesny, butikowy charakter. Kolejny sklep oparty na pomyśle został niedawno otwarty w Tainan na Tajwanie.
>>>29.04.2021.>>> 20 lat Porsche w Chinach. Porsche dostarczyło swoje pierwsze samochody sportowe do Chin 20 lat temu. Od tego czasu region stał się największym rynkiem firmy. WIDEO.
Koncentrując się na doskonałej gościnności i rzucając światło na lokalnych twórców, nowy obiekt nie tylko umożliwia odwiedzającym zwiedzanie wystawianych samochodów, ale będzie służył jako dedykowana przestrzeń dla instalacji artystycznych i wystaw lokalnych artystów, którzy odzwierciedlają innowacyjnego ducha firmy. i zaangażowanie w zrównoważony rozwój. Studio posłuży również jako przestrzeń eventowa.
Nowa koncepcja Porsche Studio oferuje łatwy sposób na zanurzenie się w marce Porsche. Dzięki tym atrakcyjnym salonom butikowym odwiedzający mogą doświadczyć tego, o co chodzi w Porsche. W ciągu najbliższych miesięcy i lat ten model sprzedaży będzie wdrażany we wszystkich naszych salonach.
Dwa i pół roku po premierze pierwszej generacji, w pełni elektryczny bestseller marki z Wolfsburga wchodzi na rynek z pakietem ulepszeń.
Premiera limitowanej edycji 30 tysięcy sztuk Volkswagena ID.3 nadchodzi wielkimi krokami. W ramach podziękowania za lojalność wobec marki, Volkswagen oferuje specjalne rozwiązanie wszystkim osobom które zarezerwowały możliwość zakupu ID.3 w wersji 1ST, chcącym odebrać swój samochód już we wrześniu.
Dwa jedyne w swoim rodzaju samochody, roadster i coupe, zostały stworzone, aby uczcić koniec ery supersamochodów V12, zapoczątkowując erę hybryd.