Premiery | 24.11.21

Ford Ranger nowej generacji

Inżynierowie i projektanci Forda współpracowali z klientami z całego świata, nad stworzeniem najbardziej przemyślanego i wszechstronnego pick-upa, w historii modelu.


Ford Ranger nowej generacji

Wieloletnie doświadczenie Forda jako producenta samochodów ciężarowych i dogłębne zrozumienie potrzeb klientów oraz współpraca z posiadaczami Fordów na całym świecie, pozwoliły stworzyć pojazd i poziom satysfakcji użytkowania, na których właściciele nowej generacji Rangera mogą polegać w pracy, życiu rodzinnym i podczas wyjazdów rekreacyjnych.

 

Projekt Ranger nowej generacji był prowadzony przez Centrum Rozwoju Produktu Forda w Australii. Międzynarodowy zespół oddanych projektantów i inżynierów współpracował z zespołami na całym świecie, aby nie tylko wykorzystać najnowsze technologie, możliwości i bezpieczeństwo Forda, ale także zaprojektować i przetestować Rangera zgodnie z najsurowszymi standardami Forda.

 

Wkład klientów był kluczem do opracowania nowego, wytrzymałego wyglądu Rangera nowej generacji. Ford spędził dużo czasu z właścicielami na całym świecie, przeprowadzając ponad 5000 wywiadów i dziesiątki warsztatów dla klientów, aby zrozumieć, w jaki sposób klienci korzystają ze swoich pick-upów oraz czego chcą i oczekują w nowym Rangerze.

 

Wizualnie Ranger nowej generacji jest odważny i pewny siebie, z charakterystycznym nadwoziem, które podziela globalne DNA projektowania samochodów ciężarowych Forda. Stylistyka obejmuje nową osłonę chłodnicy i charakterystyczne zaciski C z przodu, a subtelna linia ramion w dół po bokach obejmuje odważniejsze nadkola, które nadają Rangerowi pewną postawę. Po raz pierwszy Ford Ranger oferuje reflektory Matrix LED. Z tyłu tylne światła są zaprojektowane w harmonii z charakterystyczną grafiką z przodu. Wewnątrz kabina przypominająca samochód podnosi się, wykorzystując wysokiej jakości miękkie w dotyku materiały i wyróżniający się portretowy środkowy ekran dotykowy z charakterystycznym dla Forda systemem łączności i rozrywki SYNC 4.

 

Pod nowym nadwoziem znajduje się zmodernizowane podwozie z rozstawem osi dłuższym o 50 mm i rozstawem o 50 mm szerszym niż poprzedni Ranger. Hydroformowana konstrukcja przodu zapewnia więcej miejsca w komorze silnika dla nowego silnika V6 i pomaga zabezpieczyć Rangera w przyszłości pod kątem innych technologii napędowych. Otwiera również przód podbieracza, aby umożliwić większy przepływ powietrza do chłodnicy, co pomaga utrzymać niską temperaturę pracy podczas holowania lub przewożenia ciężkich ładunków.


Klienci chcieli mieć wybór większej mocy i momentu obrotowego do holowania ciężkich ładunków i ekstremalnej jazdy w terenie, więc zespół dodał sprawdzony 3,0-litrowy turbodiesel V6 firmy Ford i opracował go dla Rangera. Jest to jedna z trzech opcji silników turbodiesel dostępnych w chwili premiery. Ranger nowej generacji będzie również oferowany ze sprawdzonymi czterocylindrowymi rzędowymi silnikami wysokoprężnymi Single-Turbo i Bi-Turbo o pojemności 2,0 litra.



Nowy Aston Martin V12 Vantage
Premiery | 16.03.22

Nowy Aston Martin V12 Vantage

Ograniczony do 333 sztuk kultowy model V12 Vantage, w którym po raz ostatni zostanie zamontowany silnik Twin Turbo V12 o pojemności 5,2 litra. Wszystkie egzemplarze zostały sprzedane jeszcze przed premierą.

Przedstawiamy Astona Martina DB12, pierwszego na świecie Super Tourera
Super Cars | 25.05.23

Przedstawiamy Astona Martina DB12, pierwszego na świecie Super Tourera

DB12 zwiastuje nową erę dla Astona Martina jako pierwszy samochód sportowy nowej generacji, który wyznacza standardy wydajności, ultraluksusu i stylu.

Od 0 do 100 km/h w 3,0 s w nowym BMW M5 CS o mocy 635 KM
Wiadomości | 27.01.21

Od 0 do 100 km/h w 3,0 s w nowym BMW M5 CS o mocy 635 KM

Nowy topowy model sportowych samochodów BMW M, który zostanie wprowadzony na rynek wiosną 2021 r.