Premiery | 18.02.21

Nowa Honda HR-V Hybrid nowej generacji

Honda zaprezentowała najnowszą generację swojego popularnego kompaktowego SUV-a HR-V.

Honda zaprezentowała najnowszą generację swojego popularnego kompaktowego SUV-a HR-V, dostępnego po raz pierwszy w standardzie z mocnym i dynamicznym dwusilnikowym układem napędowym e: HEV. Całkowicie nowy HR-V zapewnia wyjątkową wydajność hybrydową oraz zaawansowane funkcje bezpieczeństwa i technologii, a wszystko to w odważnej i eleganckiej formie inspirowanej coupe, zaprojektowanej w celu zwiększenia wiodącej w swojej klasie przestrzeni wewnętrznej i komfortu, z którego znana jest tabliczka znamionowa.

 

Dostępny w Europie od końca 2021 roku, nowy HR-V to najnowszy model w gamie Hondy, noszący znaczek e: HEV (hybrydowy pojazd elektryczny), będący następstwem odświeżonego CR-V i nowego Jazzu, który pojawił się na rynku w 2020 roku. poszerza zelektryfikowaną linię Hondy w miarę zbliżania się marki do celu, jakim jest elektryfikacja wszystkich głównych europejskich modeli do 2022 roku.

 

Stylizacja klasy premium SUV

HR-V e: HEV nowej generacji zyskuje charakterystyczną prezencję SUV-a w kompaktowej stylistyce inspirowanej coupé. Nowy model ucieleśnia spójną, czystą i nowoczesną filozofię projektowania marki, widoczną w innych najnowszych modelach Hondy, która jest zgodna z kluczowymi koncepcjami funkcjonalności i piękna.

 

Projekt obejmuje nową, odważną zintegrowaną osłonę chłodnicy, a kształt nadwozia obejmuje długą maskę i ostrzejsze, bardziej pionowe boki, aby nie wpływać na przestrzeń wewnętrzną. Środek maski jest niski i płaski, z linią ramion biegnącą do podstawy słupków A, co daje poczucie stabilności i bezpieczeństwa, które dodatkowo podkreśla estetykę SUV-a.

 

Wyjątkowa przestrzeń, wygoda i użyteczność

Całkowicie nowy HR-V osiąga fascynujące połączenie stylistyki premium SUV-a i wyjątkowej przestronności dzięki sprytnemu opakowaniu elementów napędu hybrydowego. W rezultacie HR-V zachowuje wiodącą w swojej klasie przestrzeń wewnętrzną swojego poprzednika, z czterema dorosłymi osobami mogącymi siedzieć w maksymalnym komforcie.

 

Podobnie jak w przypadku nadwozia, przestronne wnętrze jest solidne, luksusowe SUV, ale z nowoczesnymi tkaninami i miękkimi w dotyku materiałami. Nowoczesna minimalistyczna estetyka, zapoczątkowana przez poziome ukształtowanie deski rozdzielczej, jest wynikiem uporządkowanego wnętrza i deski rozdzielczej, gdzie każdy element jest starannie rozmieszczony, aby nadać poczucie przestrzeni. Wrażenie przewiewności i przestrzeni zwiększa nowy system dyfuzji powietrza, który tworzy kurtynę świeżego powietrza obok i nad pasażerami, wypływającą z unikalnych otworów wentylacyjnych w kształcie litery L umieszczonych w górnych rogach deski rozdzielczej.



Ile Polacy są skłonni wydać na auto elektryczne?
Elektryczne | 31.08.21

Ile Polacy są skłonni wydać na auto elektryczne?

Marka Volkswagen i InsightOut Lab regularnie badają wiedzę i nastawienie Polaków do elektromobilności. Najnowsza analiza przynosi odpowiedź na powyższe pytanie.

Koenigsegg z dumą przedstawia specyfikację klienta Gemera i inauguruje miejsce jej narodzin - The Gripen Atelier
Super Cars | 10.07.23

Koenigsegg z dumą przedstawia specyfikację klienta Gemera i inauguruje miejsce jej narodzin - The Gripen Atelier

Oraz zapowiada wersję Koenigsegg Gemera HV8 (Hot V8). HV8 wynosi Gemera poza wszelkie hipersamochody lub megasamochody i przenosi wszystko na wyższy poziom.

Elektryk benzyna czy diesel oto Nowy Citroen C4
Premiery | 16.06.20

Elektryk benzyna czy diesel oto Nowy Citroen C4

Citroën kontynuuje ofensywę elektryfikacyjną w 2020 r., od dziś skupiając uwagę na segmencie kompaktowych hatchbacków ? publikując pierwsze zdjęcia Nowego ë-C4 ? 100% ëlectric i Nowego C4.