Wiadomości | 03.12.21

Polestar przedstawia kolejne zdjęcie modelu Polestar 3 i potwierdza plany rozwoju

Polestar 3, który zostanie wprowadzony na rynek w 2022 r. na nowo zdefiniuje SUV-y w erze elektrycznej i będzie produkowany w USA.


Polestar przedstawia kolejne zdjęcie modelu Polestar 3 i potwierdza plany rozwoju

Polestar, producent samochodów elektrycznych klasy premium, opublikował drugi zwiastun nadchodzącego elektrycznego SUV-a Polestar 3, którego premiera ma nastąpić w 2022 r. Polestar 3 to pierwszy SUV firmy i będzie to pierwszy pojazd, który zostanie zbudowany w USA, a produkcja ma się odbyć w Charleston w Południowej Karolinie.

 

„Będziemy budować w Ameryce dla Amerykanów”, mówi Thomas Ingenlath, dyrektor generalny Polestar. „Polestar 3 ma zostać wprowadzony na rynek w 2022 r. jako SUV klasy premium o wysokich osiągach, który zdefiniuje wygląd SUV-ów w erze elektrycznej. Będzie to również pierwszy pojazd Polestar, który zostanie zbudowany w Ameryce”.

 

Thomas Ingenlath gościł inwestorów i prasę na serii wydarzeń w Nowym Jorku, aby omówić wizję firmy, markę i plany rozwoju. Publiczność dowiedziała się, że Polestar 3 ma być jednym z najbardziej przyjaznych dla klimatu samochodów, jakie kiedykolwiek wyprodukowano, i z czasem będzie oferować autonomiczne pilotowanie autostrad, napędzane najlepszym w swojej klasie czujnikiem LiDAR firmy Luminar i scentralizowaną mocą obliczeniową NVIDIA.

 

Rynek SUV-ów premium to najszybciej rozwijający się segment w amerykańskim przemyśle motoryzacyjnym i oczekuje się, że będzie jednym z najszybciej wprowadzających w pełni elektryczne pojazdy.

 

Polestar Precept, samochód koncepcyjny będący manifestem firmy, który zapowiada przyszłość jej designu, technologii i zrównoważonego rozwoju, również zadebiutował w Stanach Zjednoczonych w Nowym Jorku. Precept wyrusza teraz w krajową trasę, odwiedzając sklepy Polestar w całych Stanach Zjednoczonych w nowy rok.

 

Thomas Ingenlath powiedział słuchaczom, że wierzy, iż istnieje zasadnicza różnica między Polestar a wieloma innymi firmami produkującymi samochody elektryczne. „Nie jesteśmy wirtualną firmą, która czeka na budowę fabryk i sprzedaż samochodów; jesteśmy prawdziwą firmą, która już buduje i sprzedaje samochody na całym świecie. Nasze dwa nagradzane samochody jeżdżą po 14 rynkach na całym świecie i spodziewamy się, że w tym roku nasza globalna sprzedaż osiągnie około 29 000 pojazdów”.

Thomas Ingenlath podkreślił również ugruntowane zdolności produkcyjne i sprzedażowe firmy, wyrażając, że Polestar planuje co roku wprowadzać na rynek nowy samochód przez najbliższe trzy lata, zaczynając od Polestar 3, i planuje do końca zwiększyć swoją obecność na co najmniej 30 rynkach światowych. z 2023 roku.

Rosnąca obecność na tych nowych rynkach, pojawienie się trzech nowych samochodów i dalsze postępy na dotychczasowych rynkach oznaczają, że Polestar planuje dziesięciokrotny wzrost ze sprzedaży globalnej wynoszącej około 29 000 w 2021 r. do 290 000 do 2025 r. Polestar stawia na wzrost” – podsumowuje Thomas Ingenlath.

 

Polestar 3 będzie produkowany w fabryce Volvo Cars w Charleston w Południowej Karolinie. Volvo Cars jest dużym udziałowcem Polestar, dzięki czemu Polestar może korzystać z wiodących na świecie technologii bezpieczeństwa szwedzkiej firmy, ale także generować oszczędności dzięki synergii finansowej i przemysłowej.



Elektryczny supersamochód fantasy Polestar Synergy zaprojektowany dla Hot Wheels
Concept Cars | 07.09.23

Elektryczny supersamochód fantasy Polestar Synergy zaprojektowany dla Hot Wheels

Polestar ożywił zwycięski projekt z najnowszego konkursu Polestar Design Contest jako model w skali 1:1, zaprezentowany w Monachium podczas IAA 2023.

Bugatti Chiron Tourbillon
Wiadomości | 19.12.20

Bugatti Chiron Tourbillon

Zaczęło się od pomysłu wymyślonego przez Jacob & Co. wraz z Bugatti - jak odtworzyć 16-cylindrowy silnik Bugatti w zegarku.

Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth
Wiadomości | 05.05.20

Wirtualny tłum w 70. rocznicę legendarnego tłumika Abarth

4 maja 1950 r. podczas 32. edycji Targów Motoryzacyjnych w Turynie, marka z pod znaku Scorpiona zadebiutowała ze swoim nowym układem wydechowym. Narodziła się legenda. 70 lat po tym wydarzeniu marka Abarth zorganizowała akcję upamiętniającą w social media.