Pierwszy pokaz SEAT-a Ateki 2020 w Polsce
Z okazji polskiej premiery odświeżonego modelu SUV-a hiszpańska marka zaprasza na specjalne wirtualne wydarzenie. W poniedziałek 14 września na profilu polskiego biura prasowego SEAT-a na platformie Twitter odbędzie się relacja na żywo z Wirtualnego Salonu marki poświęcona nowej Atece. Transmisja będzie dostępna pod adresem twitter.com/SEATMedia_PL.
Prezentacja online będzie okazją do porównania w czasie rzeczywistym tegorocznej odsłony bestsellerowego SUV-a z jego poprzedniczką. W ciągu 15-minutowego wirtualnego spotkania doradcy SEAT-a przedstawią najważniejsze innowacje wprowadzone do modelu.
Odświeżona Ateca ogłoszona w lipcu bieżącego roku wyróżnia się jeszcze wyższym poziomem bezpieczeństwa, bardziej wyrazistym designem i pełną łącznością z otoczeniem sieciowym. Klienci zyskali również dostęp do nowej gamy wydajnych napędów oraz nowej wersji Xperience.
Nowa wersja modelu Ateca to odpowiedź na popularność segmentu SUV-ów SEAT-a. W 2019 44% sprzedanych modeli stanowiły SUV-y – Tarraco, Ateca i Arona. Model Ateca został zaprojektowany w siedzibie SEAT-a w Barcelonie, a produkcją zajmą się zakłady znajdujące się niedaleko polskiej granicy, w czeskich Kvasinach. Polski cennik modelu zaczyna się od 509 zł miesięcznie lub 87 800 zł przy płatności jednorazowej.
Całkowicie nowa Toyota Aygo X to wyjątkowy crossover w segmencie A, zaprojektowany i wyprodukowany w Europie, aby sprostać wymaganiom miejskiego i podmiejskiego życia w Europie.
Klienci mogą teraz spersonalizować Escalade 2021 za pomocą nowego wizualizatora 3D. Wizualizator Cadillac Escalade to wciągające cyfrowe wrażenia 360 stopni z widokami pod każdym kątem nowego Escalade, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Ostatnio ulepszona funkcjonalność pozwala również klientom doświadczyć choreografii oświetlenia zewnętrznego w nowym otoczeniu nocnym. Konsumenci mogą również wskoczyć do wnętrza i eksplorować widok z miejsc w pierwszym lub drugim rzędzie.
Zauważony jeszcze w kamuflażu podczas testów na ulicach Los Angeles.