Polestar, spółka zależna Volvo Car, rozpocznie produkcję w pełni elektrycznych pojazdów w USA pod koniec przyszłego roku.
Polestar 3 powstanie w Ridgeville w Południowej Karolinie. Otwarte przez Volvo Cars w 2018 r. korzystanie z tego obiektu jest jedną z głównych zalet powiązań rodzinnych zarówno z Volvo, jak i Geely Holding.
Polestar 3 to aerodynamiczny SUV prezentujący kolejną ewolucję języka projektowania Polestar oraz natywny system operacyjny Android Automotive, który po raz pierwszy zadebiutował w Polestar 2.
„Produkcja w USA usprawnia zakupy, skraca czas dostawy, a nawet pozytywnie wpłynie na cenę SUV-a Polestar 3”, mówi Dennis Nobelius, COO Polestar. „Wszystko to sprawia, że marka jest jeszcze bardziej konkurencyjna na krytycznym amerykańskim rynku sprzedaży”.
A biorąc pod uwagę, że Ameryka jest jednym z dwóch największych pojedynczych rynków pojazdów elektrycznych (drugim są Chiny, gdzie będzie również produkowany Polestar 3), nie będzie już degradowany do statusu rynku eksportowego, jeśli chodzi o Polestar.
We wtorek 3 marca 1998 roku na Salonie Samochodowym w Genewie Skoda zaprezentowała nowe kombi, pod wieloma względami przekraczające granice niższej klasy średniej.
Do tej pory nowy model wykonał ponad 15 000 bezpiecznych lotów a masowa produkcja rozpocznie się w 2024 roku w przedziale cenowym nie wyższym niż 156 600 USD.
Firma z siedzibą w Sant'Agata Bolognese kontynuuje swoją ścieżkę wzrostu, osiągając kolejny rekord sprzedaży, dostarczając ponad 9 000 samochodów.