Tuning | 25.06.20

Podrasuj swojego w pełni elektrycznego Polestar 2

Opcjonalny pakiet Performance dla Polestar 2 obejmuje czterotłokowy układ hamulcowy Brembo o podwyższonej zdolności hamowania i zoptymalizowanej regeneracji energii dla elektrycznego układu napędowego, regulowane amortyzatory z podwójnym przepływem Öhlins, z 22 dostępnymi ustawieniami dla preferencji kierowcy, 20-calowe lekkie kute felgi aluminiowe, zmniejszające masę nieresorowaną o 3,3 funta. każdy, a także kołpaki zaworów i pasy bezpieczeństwa.


Podrasuj swojego w pełni elektrycznego Polestar 2

Polestar 2 to w pełni elektryczny model zapewniający marce Polestar dotrzymanie obietnicy  dynamicznej jazdy. Opcjonalny pakiet Performance Pack pozwala właścicielom na przeniesienie wrażeń z jazdy na jeszcze bardziej sportowy poziom dzięki dodaniu starannie zoptymalizowanych ulepszeń.

Pakiet Performance obejmuje specjalnie zaprojektowany układ hamulcowy Brembo z regulowanymi amortyzatorami Öhlins, lekkie kute 20-calowe felgi aluminiowe oraz złote zaciski hamulcowe, kołpaki zaworów i pasy bezpieczeństwa.

Zaciski hamulcowe Brembo w pakiecie Polestar 2 Performance zostały estetycznie zaprojektowane zarówno przez Polestar, jak i Brembo, aby połączyć metodę projektowania włoskiej marki „Stile” z awangardową filozofią projektowania Polestar.

Czterotłokowe aluminiowe zaciski hamulcowe od światowego lidera w zakresie skuteczności hamowania wyróżniają się aerodynamicznym kształtem. Ten projekt został zainspirowany liniami Polestar 2, a zaciski są wykończone charakterystyczną szwedzką złotą farbą Polestar.

Zawieszenie Öhlins

Wszystkie wersje Polestar 2 są standardowo wyposażone w tłumienie zależne od częstotliwości. Wygładza to ruchy kół o wysokiej częstotliwości spowodowane nierównymi drogami oraz zmniejsza ruch i hałas nadwozia. Zapewnia to bardziej komfortową jazdę bez uszczerbku dla przyczepności, reakcji układu kierowniczego lub ogólnego prowadzenia.

Samochody z opcjonalnym pakietem Performance są wyposażone w regulowane amortyzatory z podwójnym zaworem przepływowym Öhlins (DFV) w celu zwiększenia kontroli i możliwości dostosowania.

Pochodząca ze Szwecji w 1976 roku marka Öhlins ma swoje korzenie w sportach motorowych najwyższego poziomu (w tym Formule 1, IndyCar, wyścigach wytrzymałościowych i MotoGP) i wykorzystała tę wiedzę do opracowania systemu tłumienia DFV dostępnego w Polestar 2 z pakietem Performance.

Amortyzatory są oczywiście zaprojektowane do kontrolowania ruchu układu zawieszenia na nierównych lub nierównych nawierzchniach. Wyzwaniem, z jakim inżynierowie walczyli od dawna, jest równowaga między komfortem a kontrolą - miękkie zawieszenie doskonale nadaje się na nierówności, ale nie wzbudzi zaufania kierowcy podczas próby bardziej dynamicznych manewrów. W tym przypadku sprytna konstrukcja pozwala na przepływ oleju wewnątrz amortyzatora dwiema różnymi ścieżkami w zależności od prędkości wejściowej zawieszenia.

 



Nowy Mercedes-AMG C63 S E Performance
Premiery | 21.09.22

Nowy Mercedes-AMG C63 S E Performance

Prawdziwy przełom w 55-letniej historii AMG. Dwubiegowy silnik elektryczny wspiera 2,0-litrowy najmocniejszy czterocylindrowy silnik turbo, seryjnie produkowany na świecie.

Najszybciej rozpędzający się samochód produkcyjny na świecie
Super Cars | 29.03.23

Najszybciej rozpędzający się samochód produkcyjny na świecie

Fenomenalny design przypominający retro rakietę na kołach! Profil ostry jak brzytwa, który przy rozpędzaniu po prostu przecina powietrze. Od 0 do 100 km/h w 1,4 sekundy!

Pierwszy warsztat CUPRA w Europie
Tuning | 15.09.20

Pierwszy warsztat CUPRA w Europie

CUPRA kontynuuje swoją międzynarodową ekspansję, tworząc drugi po Meksyku garaż CUPRA na świecie. Staje się pierwszą marką motoryzacyjną, która uczestniczy w Extreme E, jako główny partner ABT.