Tuning | 25.06.20

Podrasuj swojego w pełni elektrycznego Polestar 2

Opcjonalny pakiet Performance dla Polestar 2 obejmuje czterotłokowy układ hamulcowy Brembo o podwyższonej zdolności hamowania i zoptymalizowanej regeneracji energii dla elektrycznego układu napędowego, regulowane amortyzatory z podwójnym przepływem Öhlins, z 22 dostępnymi ustawieniami dla preferencji kierowcy, 20-calowe lekkie kute felgi aluminiowe, zmniejszające masę nieresorowaną o 3,3 funta. każdy, a także kołpaki zaworów i pasy bezpieczeństwa.


Podrasuj swojego w pełni elektrycznego Polestar 2

Polestar 2 to w pełni elektryczny model zapewniający marce Polestar dotrzymanie obietnicy  dynamicznej jazdy. Opcjonalny pakiet Performance Pack pozwala właścicielom na przeniesienie wrażeń z jazdy na jeszcze bardziej sportowy poziom dzięki dodaniu starannie zoptymalizowanych ulepszeń.

Pakiet Performance obejmuje specjalnie zaprojektowany układ hamulcowy Brembo z regulowanymi amortyzatorami Öhlins, lekkie kute 20-calowe felgi aluminiowe oraz złote zaciski hamulcowe, kołpaki zaworów i pasy bezpieczeństwa.

Zaciski hamulcowe Brembo w pakiecie Polestar 2 Performance zostały estetycznie zaprojektowane zarówno przez Polestar, jak i Brembo, aby połączyć metodę projektowania włoskiej marki „Stile” z awangardową filozofią projektowania Polestar.

Czterotłokowe aluminiowe zaciski hamulcowe od światowego lidera w zakresie skuteczności hamowania wyróżniają się aerodynamicznym kształtem. Ten projekt został zainspirowany liniami Polestar 2, a zaciski są wykończone charakterystyczną szwedzką złotą farbą Polestar.

Zawieszenie Öhlins

Wszystkie wersje Polestar 2 są standardowo wyposażone w tłumienie zależne od częstotliwości. Wygładza to ruchy kół o wysokiej częstotliwości spowodowane nierównymi drogami oraz zmniejsza ruch i hałas nadwozia. Zapewnia to bardziej komfortową jazdę bez uszczerbku dla przyczepności, reakcji układu kierowniczego lub ogólnego prowadzenia.

Samochody z opcjonalnym pakietem Performance są wyposażone w regulowane amortyzatory z podwójnym zaworem przepływowym Öhlins (DFV) w celu zwiększenia kontroli i możliwości dostosowania.

Pochodząca ze Szwecji w 1976 roku marka Öhlins ma swoje korzenie w sportach motorowych najwyższego poziomu (w tym Formule 1, IndyCar, wyścigach wytrzymałościowych i MotoGP) i wykorzystała tę wiedzę do opracowania systemu tłumienia DFV dostępnego w Polestar 2 z pakietem Performance.

Amortyzatory są oczywiście zaprojektowane do kontrolowania ruchu układu zawieszenia na nierównych lub nierównych nawierzchniach. Wyzwaniem, z jakim inżynierowie walczyli od dawna, jest równowaga między komfortem a kontrolą - miękkie zawieszenie doskonale nadaje się na nierówności, ale nie wzbudzi zaufania kierowcy podczas próby bardziej dynamicznych manewrów. W tym przypadku sprytna konstrukcja pozwala na przepływ oleju wewnątrz amortyzatora dwiema różnymi ścieżkami w zależności od prędkości wejściowej zawieszenia.

 



Mercedes-AMG Project ONE Premiera Światowa z Lewisem Hamiltonem, IAA Frankfurt 2017
Premiery | 20.07.23

Mercedes-AMG Project ONE Premiera Światowa z Lewisem Hamiltonem, IAA Frankfurt 2017

Na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie 2017 roku światową premierę miał Mercedes-AMG Project ONE. Miło powspominać klimat targów z tamtych lat.

Lexus udoskonalił swojego miejskiego crossovera
Wiadomości | 16.05.22

Lexus udoskonalił swojego miejskiego crossovera

Lexus UX to wprowadzony w 2019 roku miejski crossover, który pełni rolę modelu otwierającego gamę marki.

Battista, najszybszy na świecie samochód dopuszczony do ruchu drogowego
Super Cars | 10.03.23

Battista, najszybszy na świecie samochód dopuszczony do ruchu drogowego

W pełni elektryczny Battista firmy Automobili Pininfarina zapewnił sobie pozycję najszybszego na świecie, który ukończył sprinty na jedną czwartą i jedną drugą mili.