Nowa generacja ID.3 jest gotowa, ma znacznie ulepszone wnętrze i wygląd zewnętrzny. Volkswagen wysłuchał sugestii klientów i wiele z nich zastosuje w nowym aucie.
Volkswagen wiosną przyszłego roku zaprezentuje nową generację modelu ID.3. Samochód rozpocznie najnowszy rozdział w historii sukcesu rodziny ID: do tej pory do klientów na całym świecie trafiło ponad pół miliona egzemplarzy. ID., zbudowanych na platformie MEB. Obecnie produkowany model ID.3 zjeżdża z taśmy zakładów w Zwickau i Dreźnie w Niemczech. W przyszłym roku do tej dwójki dołączy główna fabryka Volkswagena – w Wolfsburgu, co pozwoli zaspokoić rosnący popyt.
W nowym ID.3 będzie stosowane oprogramowanie najnowszej generacji, które poprawia wydajność systemu i może być aktualizowane zdalnie (over-the-air). Wyposażenie standardowe będzie bogatsze – w standardzie znajdą m.in. ekran systemu infotainment o przekątnej 12 cali, podwójna podłoga bagażnika oraz konsola środkowa z dwoma uchwytami na napoje.
Takie funkcje jak Plug&Charge oraz inteligentne planowanie trasy, uwzględniające stacje ładowania sprawiają, że użytkowanie nowego ID.3 będzie jeszcze prostsze i wygodniejsze. Volkswagen zastosuje w nowym ID.3 najnowszą generację w pełni zintegrowanych systemów wspomagających kierowcę. Wśród nich na wyróżnienie zasługują np. dostępny za dopłatą system Travel Assist z danymi inteligencji zbiorowej oraz Park Assist Plus z funkcją pamięci.
Wyjątkowy koncept inspirowany oryginalnym Porsche 356 No. 1 to prezent niemieckiej marki na swoje 75. urodziny.
Porsche poszerza gamę modeli swojego w pełni elektrycznego sportowego sedana o Taycan Turbo GT i Taycan Turbo GT z pakietem Weissach. Ten ostatni jest przystosowany do jazdy na torze.
Rolls-Royce może zaoferować swoim klientom budowę indywidualnych nadwozi, czyli niepowtarzalną możliwość zamówienia wyjątkowego modelu.