SsangYong Motors przyśpiesza rozwój nowych modeli, aby zabezpieczyć przyszłość. Produkcja pierwszego elektryka już się rozpoczęła.
Produkcja pierwszego w pełni elektrycznego SsangYonga noszącego nazwę Korando e-Motion rozpoczęła się 14 czerwca, a premiera w Europie zaplanowana jest na październik. Kolejny elektryczny model ogłoszony jako średniej wielkości SUV – nazwa kodowa J100 – pozostaje wierny unikalnemu językowi i stylowi SsangYonga.
SsangYong Motors ogłosił, że przyspieszy swój program rozwoju nowych samochodów w ramach przygotowań na przyszłość, a także w ramach solidnego zestawu środków samopomocy.
Rozwój nowych samochodów ma tu kluczowe znaczenie i jest osiągany poprzez redukcję kosztów i poprawę wydajności systemu osiąganą poprzez produkcję i zarządzanie zasobami ludzkimi. Pierwszym namacalnym rezultatem jest ogłoszenie pierwszego pojazdu elektrycznego SsangYonga; opracowany pod nazwą projektu E100, Korando e-Motion wszedł do produkcji na pełną skalę w poniedziałek 14 czerwca.
Korando e-Motion to pierwszy średniej wielkości elektryczny SUV w Korei, oferujący przestronne wnętrze i wygodę samochodu rodzinnego. Ogólny projekt to taki, który oferuje miejski styl jazdy z aerodynamicznymi liniami, aby zminimalizować opór powietrza i wysokiej jakości wrażenia z jazdy.
Nazwa Korando e-Motion łączy „e” elektryczności z siłą napędową „ruchu”, a także emanuje uczuciem emocji, którego klienci doświadczają podczas prowadzenia samochodu, z którym mają kontakt. Nazwa była wynikiem konkursu przeprowadzonego w firmie i w porozumieniu z ekspertami marki, aby zapewnić, że podobnie jak Korando, nazwa będzie dobrze sprawdzać się na rynkach zagranicznych.
Ze względu na ograniczone dostawy półprzewodników, które mają wpływ na wszystkich producentów, Korando e-Motion trafi do sprzedaży w Europie i Wielkiej Brytanii jeszcze w tym roku w sierpniu.
Nissan zaprezentował dziś zupełnie nową średniej wielkości ciężarówkę, która trafi do sprzedaży w USA tego lata.
Przebojowa koncepcja samochodu, teraz jest to najbardziej oczekiwany nowy pojazd w historii marki.
Renault Clio jest nieprzerwanym hitem od swojej premiery w 1990 roku. Do tej pory sprzedano ich 16 milionów na całym świecie i stał się międzynarodowym bestsellerem.