Dwa kluczowe modele SEAT-a, wchodzą do produkcji w tym tygodniu. Oba modele zapewniają odświeżony wygląd zewnętrzny i rewolucję wewnątrz.
Nowy SEAT Ibiza i nowy SEAT Arona, dwa kluczowe filary gamy pojazdów SEAT-a, wchodzą do produkcji w tym tygodniu w zakładach SEAT w Martorell. Oba modele zapewniają odświeżony wygląd zewnętrzny i rewolucję wewnątrz.
SEAT Ibiza, wprowadzony na rynek w 1984 roku, sprzedał się w prawie 6 milionach egzemplarzy, co czyni go jednym z najbardziej udanych pojazdów marki, jakie kiedykolwiek zjechały z linii produkcyjnej. Miejski SUV SEAT Arona również wywarł ogromny wpływ na rynek od czasu jego wprowadzenia w 2017 roku, sprzedając blisko 400 000 pojazdów. Oba odnowione modele mają na celu utrzymanie swojej popularności.
„SEAT Ibiza jest ikoną branży motoryzacyjnej i jednym z kluczowych filarów marki, podczas gdy Arona był drugim najczęściej produkowanym modelem SEAT-a w zeszłym roku” – powiedział Herbert Steiner, wiceprezes wykonawczy SEAT ds. produkcji i logistyki. „Oba modele są równie ważne dla Fabryki Martorell, ponieważ stanowią połowę produkcji zakładu. Zaktualizowane i ulepszone wersje tych dwóch modeli pomogą utrzymać pozycję kluczowych modeli w gamie”.
Wewnątrz oba pojazdy wprowadzają rewolucję. Nowe SEAT-y Ibiza i Arona wnoszą do swoich wnętrz większą funkcjonalność i jakość, wykorzystując ulepszony język projektowania i wyższy poziom połączonej technologii oraz nowe, bardziej eleganckie materiały.
Zarówno nowy SEAT Ibiza, jak i Arona oferują gamę jednostek napędowych od 80 KM do 150 KM (od 90 KM do 150 KM dla Arony), w tym benzynę i sprężony gaz ziemny, połączone z manualną lub dwusprzęgłową skrzynią DSG.
Ceny odświeżonych wersji dwóch popularnych miejskich modeli. Ceny Arony w polskich salonach zaczną się od 76 300 zł. Kompaktowa Ibiza będzie dostępna od 61 800 zł.
Trzy wersje modelu Kona Electric były testowane na torze wyścigowym Lausitzring. Wszystkie samochody w specyfikacjach fabrycznych pokonały ponad 1000 km.
Podczas Milan Design Week Kia wystawia model Kia EV6 wykonany wyłącznie z klocków LEGO. Model EV6 w skali 1:1 wymagał ponad 800 godzin pracy i 350 000 klocków LEGO. Zobacz wideo.
T.50s został zaprojektowany, aby oferować najlepsze wrażenia z jazdy na torze z jeszcze bardziej ekstremalną specyfikacją. >>> Zobacz wideo z premiery.