Wiadomości | 20.01.21

Hyundai prezentuje charakterystyczny design nowego modelu Bayon

Zupełnie nowy subkompaktowy crossover SUV, który będzie dostępny w Europie w połowie 2021 roku.


Hyundai prezentuje charakterystyczny design nowego modelu Bayon

Hyundai Motor przedstawił nowe zdjęcia swojego nowego crossovera segmentu B, marki Bayon. Seria zdjęć przy słabym oświetleniu ukazuje szeroki i połączony projekt z czystym, zaawansowanym technologicznie wyglądem.

 

(Aktualizacja 02.03.2021.) Zobacz premierę: Hyundai przedstawia zupełnie nowy model BAYON

 

Ponadto firma potwierdziła, że Bayon będzie najnowszym modelem, który będzie zawierał tożsamość projektową Sensuous Sportiness, która łączy wartość emocjonalną z innowacyjnymi rozwiązaniami projektowymi.

W tylnej części pojazdu znajdują się światła stopu w kształcie strzałek połączone cienką czerwoną linią. Umieszczone daleko po bokach, lampy te wzmacniają wizualne wrażenie szerokości, czyniąc tylną grafikę jeszcze bardziej wyjątkową.

Bayon będzie dostępny w Europie w pierwszej połowie 2021 roku. Więcej informacji podamy w najbliższych tygodniach.

 

Aktualizacja 26.02.2021. Przeczytaj również:  Hyundai Motor potwierdził datę premiery nowego modelu BAYON



Maserati Driving Experiences
Wiadomości | 09.03.21

Maserati Driving Experiences

Nowa edycja kursów jazdy Master Maserati na rok 2021 teraz także nowym modelem MC20.

Bugatti Chiron Tourbillon
Wiadomości | 19.12.20

Bugatti Chiron Tourbillon

Zaczęło się od pomysłu wymyślonego przez Jacob & Co. wraz z Bugatti - jak odtworzyć 16-cylindrowy silnik Bugatti w zegarku.

Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N
Wiadomości | 21.04.20

Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N

Wyposażony w zupełnie nową 8-biegową mokrą dwusprzęgłową skrzynię biegów (N DCT), nowy Veloster N został zaprojektowany i skonstruowany tak, aby zapewniać radość podczas jazdy. Hyundai opracował skrzynię biegów N DCT, by zapewnić wrażenia, jak w przypadku manualnej skrzyni biegów oraz wygodę automatycznej skrzyni biegów. Dzięki N DCT nowy Veloster N może przyspieszyć od 0 do 100 km / h w 5,6 sekundy czyli o 0,5 sekundy szybciej niż odpowiednik ze skrzynią manualną. Skrzynia N DCT jest wyposażona w elektroniczne siłowniki, które sterują dwoma sprzęgłami, zapewniając komfort, poprawę oszczędności paliwa i, co najważniejsze, przyjemność z jazdy. W przeciwieństwie do przekładni dwusprzęgłowej z suchymi sprzęgłami, N DCT wykorzystuje olej, który znacznie poprawia wydajność smarowania i chłodzenia, co pozwala na przeniesienie większego momentu obrotowego.