Elektryczne | 23.07.20

Pierwszy w pełni elektryczny model SsangYong pierwsze zdjęcia

Koreańska marka wprowadzi na rynek swój pierwszy samochód elektryczny w przyszłym roku. W pełni elektryczny SUV, który został opracowany pod nazwą projektu E100, zapowiada nową erę.


Pierwszy w pełni elektryczny model SsangYong pierwsze zdjęcia

Koreańska marka wprowadzi na rynek swój pierwszy samochód elektryczny w przyszłym roku. W pełni elektryczny SUV, który został opracowany pod nazwą projektu E100, zapowiada nową erę.

W eleganckim SUV-ie klasy średniej jest wiele nowości: oprócz alternatywnego napędu zastosowano również nowe materiały. Na przykład maska silnika SsangYong po raz pierwszy wykonana jest w całości z aluminium, co zmniejsza wagę, obniża środek ciężkości i poprawia wydajność.

Jeśli chodzi o linie, projektanci kierują się nowym, inspirowanym naturą podejściem, które przede wszystkim minimalizuje opór wiatru. E-SUV ma szczególnie dynamiczną konstrukcję, ale pozostaje niezwykle przestronny. Kolejnym wyróżnikiem optycznym jest zamknięta osłona przedniego grila, która jest typowa dla napędu elektrycznego.

 

Pionierski design jest kontynuowany we wnętrzu i podkreśla wysoką jakość produktu. Wprowadzenie na rynek w pełni elektrycznego modelu SsangYong zaplanowano na pierwszą połowę 2021 roku.



Prezentacja samochodu McLaren F1 2021
MotorSport | 15.02.21

Prezentacja samochodu McLaren F1 2021

Fani Formuły 1 od miesięcy nie mogą się doczekać. McLaren jako pierwszy zaprezentował dziś wieczorem nowy samochód na sezon 2021.

Co Polacy sądzą o bezpieczeństwie aut elektrycznych?
Elektryczne | 15.09.21

Co Polacy sądzą o bezpieczeństwie aut elektrycznych?

Volkswagen i InsightOut Lab regularnie badają wiedzę i nastawienie Polaków do elektromobilności. Najnowszy raport został poświęcony kwestii bezpieczeństwa.

Silnik Bugatti W16, jedyny 16-cylindrowy silnik na świecie stosowany w samochodzie
Wiadomości | 02.08.22

Silnik Bugatti W16, jedyny 16-cylindrowy silnik na świecie stosowany w samochodzie

8,0-litrowy silnik W16 napędza supersportowe samochody Bugatti od prawie 20 lat. Prawdziwe arcydzieło inżynierii, które stało się ikoną samą w sobie.