Chociaż to pierwsza generacja PEUGEOT 208 w 2012 roku była pierwszym samochodem produkcyjnym wyposażonym w PEUGEOT i-Cockpit?, samochody koncepcyjne odegrały ważną rolę w pracy nad tym rozwiązaniem. Są one prawdziwymi laboratoriami pomysłów!
PEUGEOT i-Cockpit® został wprowadzony do produkcji przy okazji pierwszej generacji PEUGEOT 208 na początku 2012 roku, ale jego premiera miała miejsce już w 2010 roku, w samochodzie koncepcyjnym SR1. Od tego czasu odniósł spektakularny sukces – ponad 6 milionów klientów na całym świecie wybrało tę unikatową koncepcję stanowiska kierowcy, która stała się jednym z filarów DNA marki.
Architektura PEUGEOT i-Cockpit® pozwala na umieszczenie informacji niezbędnych do prowadzenia samochodu bezpośrednio na linii wzroku kierowcy, który nie musi odrywać wzroku od drogi!
Jakość nadwozia w połączeniu z unikatową koncepcją stanowiska kierowcy PEUGEOT i-Cockpit® stanowią o przyjemności z jazdy, tak ważnej dla marki.
ZRODZONY Z SAMOCHODU KONCEPCYJNEGO
Chociaż to pierwsza generacja PEUGEOT 208 w 2012 roku była pierwszym samochodem produkcyjnym wyposażonym w PEUGEOT i-Cockpit®, samochody koncepcyjne odegrały ważną rolę w pracy nad tym rozwiązaniem. Są one prawdziwymi laboratoriami pomysłów!
PEUGEOT i-Cockpit® został po raz pierwszy zaprezentowany w 2010 roku w samochodzie koncepcyjnym PEUGEOT SR1. To studium stylizacyjne było punktem zwrotnym zapowiadającym nowy kierunek Dyrekcji Stylu marki (wraz z nominacją Gilles’a Vidala) i zapoczątkowało nową erę w projektowaniu samochodów Peugeot.
Od tamtej pory wszystkie samochody koncepcyjne marki Peugeot były wyposażane w PEUGEOT i-Cockpit®. EXALT był inspiracją dla deski rozdzielczej nowego PEUGEOT 508. W nowym PEUGEOT 208 architektura PEUGEOT i-Cockpit® jest zainspirowana samochodem koncepcyjnym PEUGEOT FRACTAL. Wersja PEUGEOT i-Cockpit® 3D pochodzi z kolei z QUARTZ’a. Żaden samochód koncepcyjny marki PEUGEOT nie powstaje bez powodu!
Najbardziej ekstremalny Hypercar Pagani stworzony wyłącznie do użytku na torze w zaledwie 30 sztukach po 2,6 miliona Euro. Wideo.
Nowy design, nowa technologia i nowe podejście do stworzenia miejskiego towarzysza kształtują formę smarta #1.
Rozmowę z Carlem Widmannem, głównym inżynierem Forda Mustanga, prawdopodobnie jako jedyni z Polski, nagraliśmy podczas "88th Geneva International Motor Show 2018".