Pakiet monochromatyczny Lincolna, który zadebiutował w pełnowymiarowym SUV-ie Navigator, jest teraz dostępny dla Lincolna Corsaira, Nautilusa i Aviatora
Ponieważ SUV-y nadal rozwijają markę, Lincoln rozszerza ofertę o linię, oferując czyste, dramatyczne kolory, które pokazują odważne i eleganckie linie SUV-ów Lincoln
Pakiet Monochromatic z czterema opcjami kolorystycznymi oferuje klientom inny sposób personalizacji pojazdu Lincoln dzięki modnej palecie
Elegancka, dramatyczna i uderzająca elegancja Monochromatic Package Lincolna, która zadebiutowała na flagowym SUVie Lincoln Navigator, teraz rozszerza się na rosnącą gamę SUV-ów marki - Corsair, Nautilus i Aviator.
Ponieważ monochromatyczne schematy kolorów zyskują przyczepność w różnych dziedzinach, w tym w modzie i wystroju wnętrz, SUV-y Lincoln nadal napędzają markę. W drugim kwartale tego roku udział detaliczny Lincoln SUV w dalszym ciągu osiągał duże zyski dla marki, przy szacowanym wzroście udziału w sprzedaży detalicznej o 1,5 procent do ponad 7 procent w segmencie SUV-ów premium. Aviator kontynuował silny wzrost marki z 10-procentowym udziałem w segmencie dużych SUV-ów premium, podczas gdy Corsair wzrósł do ponad 8,5 procent w segmencie małych SUV-ów premium.
Pakiet monochromatyczny - w nieskazitelnej bieli, ceramicznej perle, nieskończonej czerni, a teraz także w kolorze Asher Grey - oferuje klientom inny sposób personalizacji pojazdu Lincoln. Pakiet zewnętrzny z charakterystycznym grilem i z nazwą w monochromatycznym odcieniu, a także unikalne 20-calowe i 22-calowe czarne koła. W zależności od pojazdu dodatkowe elementy obejmują lusterka boczne w kolorze nadwozia, dolne poszycie i listwy wargowe kół.
„Monochromatyczna paleta jest czysta, uporządkowana i podkreśla piękne linie naszych SUV-ów Lincoln” - mówi Earl Lucas, główny projektant zewnętrzny Lincoln. „Począwszy od Corsaira, Nautilusa, Aviatora i Navigatora, ta opcja nie tylko pozwala nam zachować świeżość naszej oferty, ale także daje naszym klientom wyjątkową opcję personalizacji ich SUV-a Lincolna”.
Kompaktowy crossover Ignis został wprowadzony na rynek w Wielkiej Brytanii na początku 2017 r. W sierpniu 2020 r. Ignis przeszedł lifting, z kilkoma uderzającymi ulepszeniami stylistycznymi, aby uzyskać bardziej wytrzymały, ultra kompaktowy wygląd SUV-a. z ulepszonym napędem hybrydowym.
Do tej pory nowy model wykonał ponad 15 000 bezpiecznych lotów a masowa produkcja rozpocznie się w 2024 roku w przedziale cenowym nie wyższym niż 156 600 USD.
Ferrari 499P, które wygrało 24 Godziny Le Mans, czwartą rundę FIA WEC 2023, to samochód, który wprowadza na tor wiele technologii, reprezentujących najwyższy poziom branży motoryzacyjnej.