Toyota prezentuje w Tajlandii nowego kompaktowego SUV-a Corolla Cross, o sile i funkcjonalności całej gamy modelowej Corolli. Światowa premiera modelu odbyła się dziś w Tajlandii, gdzie rozpoczęła się również sprzedaż tego modelu a następnie zostanie rozszerzona na coraz większą liczbę innych rynków. Zobacz wideo z premiery.
Od czasu wprowadzenia na rynek w Japonii w 1966 r. Seria Corolla sprzedała łącznie 48 milionów sztuk lub więcej w ponad 150 krajach i regionach na całym świecie, to najlepiej sprzedający się samochód Toyoty. Corolla stale ewoluuje zgodnie z potrzebami czasów i regionów, w których jest sprzedawana. Dodając nowy model do serii Corolla, aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na SUV-y, ulepszona oferta Corolla umożliwia klientom wybór modelu, który lepiej odpowiada ich różnorodnemu stylowi życia i etapom życia.
Slogan „Corolla spotyka SUV-a” jest kluczowym hasłem przy opracowywaniu Corolli Cross, model został zaprojektowany jako nowy typ SUV, który łączy w sobie dostojną wytrzymałość na zewnątrz i użyteczność w sposób, który przekracza oczekiwania klientów. Platforma TNGA umożliwiła Corolli Cross osiągnięcie wysokiej jakości osiągów, komfortowej jazdy i wyjątkowej ciszy. Oprócz wyjątkowego komfortu, Corolla Cross zapewnia przestronną kabinę, łatwe wsiadanie i wysiadanie z samochodu, wiodącą w swojej klasie przestrzeń bagażową odpowiednią na wszystkie scenariusze oraz wyposażenie bezpieczeństwa odziedziczone po serii Corolla. W ten sposób nowy model zapewnia klientom wygodę, użyteczność i spokój ducha.
Daizo Kameyama, główny inżynier odpowiedzialny za rozwój, skomentował odsłonięcie nowego modelu: „Teraz, gdy Corolla Cross dołączył do rodziny Corolla, mamy szczerą nadzieję, że nasi klienci z radością powitają pojazd, aby stać się częścią ich rodzin, podobnie jak ich partnerzy, rodzeństwo, a nawet przyjaciele. Chcemy, aby Corolla Cross pomagała klientom w tworzeniu nowej historii, ładując na swój pojazd ludzi, którzy są dla nich ważni, bagaż i ich marzenia na przyszłość. ”
Ponad połowa wszystkich 70 planowanych sztuk modeu JD70 - po jednym na każdy rok dotychczasowego życia założyciela Joopa Donkervoorta - została sprzedana, a część została zamówiona w specjalnej karbonowej edycji.