Właściciele małych firm i fachowcy poszukujący bezemisyjnego pojazdu o szczególnie miejskim charakterze powinni zainteresować się nowym Oplem Combo-e.
Oprócz największej w swojej klasie przestrzeni ładunkowej i ładowności (odpowiednio 4,4 m3 i 800 kg) elektryczny kompaktowy van niemieckiego producenta oferuje miejsca dla czterech pasażerów i kierowcy (w wersji z kabiną załogową). W zależności od stylu i warunków jazdy nowy Combo?e może przejechać na jednym ładowaniu akumulatora 50 kWh nawet 275 kilometrów (WLTP[2]). „Zatankowanie” energii do 80 procent pojemności akumulatora na publicznej stacji ładowania trwa około 30 minut.
Furgon Combo-e bezemisyjny kompaktowy van nie uznaje kompromisów pod względem funkcjonalności, komfortu ani bezpieczeństwa. Kompleksowy i najobszerniejszy w tej klasie pakiet technologii i systemów wspomagających prowadzenie pojazdu obejmuje między innymi system wykrywający zmęczenie kierowcy, rozpoznawanie znaków drogowych i system ostrzegania przed najechaniem na pojazd poprzedzający z funkcją ochrony pieszych i automatycznym hamowaniem awaryjnym. Szczególnie istotny dla bezpieczeństwa innych użytkowników drogi jest system Surround Rear Vision, który pomaga zapobiegać wypadkom z udziałem rowerzystów i pieszych przy skręcaniu w prawo. Zestaw dwóch kamer zapewnia widoczność do tyłu oraz strefy z boku pojazdu.
Najnowszy elektryczny dostawczy Opel jest dostępny w dwóch długościach. Combo?e w odmianie 4,4 m ma rozstaw osi 2785 mm i może przewozić przedmioty o długości całkowitej do 3090 mm, przy ładowności do 800 kg i przestrzeni ładunkowej od 3,3 do 3,8 m3. Samochód ma także największy uciąg w swoim segmencie — może holować przyczepę o masie do 750 kg.
Przedłużona odmiana XL mierzy 4,75 m przy rozstawie osi 2975 mm i przestrzeni ładunkowej 4,4 m3, w której zmieszczą się przedmioty o długości całkowitej do 3440 mm. Zabezpieczenie ładunku ułatwia sześć standardowych zaczepów w podłodze (jako opcja dostępne są cztery kolejne zaczepy na ściankach bocznych).
Kultowy amerykański producent samochodów powraca do Formuły 1 jako strategiczny partner techniczny panujących mistrzów Red Bull Powertrains.
Ten pojazd koncepcyjny jest prekursorem nowej Klasy T w segmencie małych samochodów dostawczych.
Dziś w Berlinie Skoda pokazała premierę SUV-a Kodiaq drugiej generacji, który przenosi zrównoważony rozwój i wydajność na wyższy poziom i jest wyposażony w nową koncepcję wnętrza.