Austral przywołuje żywiołowość i ciepło południowej półkuli. To nazwa, która zachęca do podróży i jest idealna dla SUV-a.
Renault ujawniło, że jego nowy SUV będzie nosił nazwę „Austral”. Wywodzący się z łacińskiego słowa „australis”, Austral jest słowem, które rozbrzmiewa w wielu językach europejskich, w tym w języku francuskim, co jest ważne dla marki dumnej ze swoich korzeni.
Według Sylvii Dos Santos, kierownika ds. strategii nazewnictwa modeli w Globalnym Dziale Marketingu Renault:
Austral przywołuje żywiołowość i ciepło południowej półkuli. To nazwa, która zachęca do podróży i jest idealna dla SUV-a. Harmonijny balans dźwięków łatwych do wymówienia i międzynarodowych.
Nowy SUV Renault jest zaawansowany technologicznie, przestronny i przyjemny w prowadzeniu, wnosząc coś nowego do segmentu C. Austral może przewozić do 5 pasażerów i ma długość 4,51 m.
Austral pokazuje, że misją Renault jest odzyskanie przyczółka w segmencie SUV-ów, po modelach Arkana i nowym Megane E-TECH Electric. Austral zastąpi Kadjara w gamie Renault i trafi do powszechnej sprzedaży wiosną 2022 roku.
Nowe BMW M3 CS uosabia w jeszcze bardziej intensywnej formie motorsportowy charakter samochodu o wysokich osiągach z klasy średniej segmentu premium.
Wyścigowa wersja prototypowa najdoskonalszego hipersamochodu, Aston Martin Valkyrie, podejmie wyzwanie, dla którego została stworzona.
Marka Volkswagen zdominowała konkurs Automotive Brand Contest 2020. ID.3 całkowicie elektryczny model, został uznany za ?Best of Best? w co najmniej dwóch kategoriach. Nowy Golf, ID.3. SPACE VIZZION samochód koncepcyjny znalazł się również wśród tegorocznych laureatów. Konkurs na markę motoryzacyjną jest jedynym niezależnym międzynarodowym konkursem projektowym dla marek motoryzacyjnych.