Premiery | 14.09.21

Zaprezentowano nowego Nissana GT-R w specjalnej limitowanej edycji na rynek japoński

Linia modeli obejmuje dwie limitowane wersje, GT-R Premium Edition T-spec i GT-R Track Edition Engineered by NISMO T-spec.

Dwie limitowane edycje T-spec są specjalnie wyposażone w ekskluzywne hamulce węglowo-ceramiczne, tylny spojler z włókna węglowego, ekskluzywną osłonę silnika i ekskluzywne logo z przodu i z tyłu. W sumie do sprzedaży planowanych jest 100 sztuk modeli z limitowanej edycji, a nabywcy zostali wybrani w drodze losowania.

 

Do opcji T-spec dodano dwa nowe kolory nadwozia, Midnight Purple i Millennium Jade. Midnight Purple to zaawansowana wersja koloru używanego w poprzednich generacjach GT-R i jest inspirowana zmianą koloru zorzy polarnej. Millennium Jade emanuje wyrafinowaniem i zapewnia cichą, ale silną prezencję.

Nazwa T-spec reprezentuje filozofię GT-R prowadzenia i kształtowania czasów i jest inspirowana słowami trend i trakcja. Jako twórca trendów GT-R został stworzony, aby zawsze wyprzedzać czasy, a zdolność samochodu do prowadzenia z solidną przyczepnością — kluczowa cecha, nad którą inżynierowie zawsze ciężko pracowali — czyni z niego mistrza trakcji.

Nissan GT-R Premium Edition T-spec ma również ekskluzywny wystrój wnętrza, kute felgi aluminiowe Rays (brąz) i zawieszenie, które wykorzystuje redukcję masy poniżej sprężyn. Zwiększona szerokość obręczy kół zwiększyła sztywność opony, umożliwiając płynne i delikatne prowadzenie.

 

Opracowany z naciskiem na lepsze osiągi GT-R Track Edition zaprojektowany przez NISMO T-spec jest specjalnie wyposażony w ekskluzywny dach i pokrywę bagażnika z włókna węglowego. GT-R Track Edition opracowany przez NISMO to wersja oparta na standardowym modelu wzbogaconym o technologię NISMO.


Pod maską nabywcy GT-R T-spec znajdą legendarny, ręcznie montowany 3,8-litrowy silnik V6 VR38DETT z podwójnym turbodoładowaniem, o mocy 565 koni mechanicznych i momencie obrotowym 467 Nm. Wyrafinowany silnik jest wspierany przez zaawansowaną, sekwencyjną, 6-biegową, dwusprzęgłową skrzynię biegów z przesunięciem łopatek z unikalnym, niezależnym tylnym napędem ATTESA E-TS na cztery koła ATTESA E-TS.

 

Ceny GT-R T-spec i GT-R NISMO Special Edition wyniosą odpowiednio 138 4901 USD i 215 6901 USD. Wszystkie trafią do sprzedaży w drugiej połowie października.



Opel Experimental, wizjonerski samochód koncepcyjny marki debiutuje na targach IAA Mobility 2023
Concept Cars | 06.09.23

Opel Experimental, wizjonerski samochód koncepcyjny marki debiutuje na targach IAA Mobility 2023

Dzięki ultranowoczesnej stylistyce nadwozia, Opel Experimental przedstawia jasną wizję kierunku, w którym marka Opel będzie podążać w nadchodzących latach.

Ferrari ogłosiło datę premiery swojego samochodu Formuły 1 na sezon 2023
MotorSport | 24.12.22

Ferrari ogłosiło datę premiery swojego samochodu Formuły 1 na sezon 2023

Przyszły rok będzie wyjątkowy dla miłośników… Scuderii, ponieważ samochód Ferrari 2023 zostanie wprowadzony na rynek w Walentynki.

Volkswagen rozpoczyna seryjną produkcje ID.4
Elektryczne | 21.08.20

Volkswagen rozpoczyna seryjną produkcje ID.4

Na linii produkcyjnej w Zwickau rozpoczyna się seryjna produkcja ID.4. W pełni elektryczny kompaktowy SUV zadebiutuje pod koniec przyszłego miesiąca.