
Rekordowe wyniki, elektryfikacja modeli, nowy Cayenne i zapowiedź nowego SUV-a
Porsche, najcenniejsza luksusowa marka na świecie osiąga rekordowe wyniki w historii i jednocześnie chce kontynuować swoją ambitną strategię elektryfikacji.

Toyota zaprezentowała nowy model Harrier dostępny w Japonii
Toyota pokazała kolejną generację modelu Harrier (Urban SUV), który od 1997 roku jest liderem w tym segmencie sprzedaży pojazdów w Japonii oraz ogłosiła, że planuje sprzedaż nowego modelu Harrier około czerwca 2020 r. W wyraźnym odróżnieniu od innych SUV-ów Harrier łączy prostotę, elegancję i solidność w płynnej formie coupe. Wysokiej jakości wnętrze zapewnia poczucie bezpieczeństwa od pierwszej chwili w kabinie. Gdy pojazd jedzie, poczucie komfortu powstaje dzięki responsywnej jeździe, a cicha kabina w naturalny sposób prowadzi do przyjemnych rozmów z przyjaciółmi. Spędzanie czasu z nowym Harrier będzie wzbogacającym doświadczeniem.

Hyundai i Kia opracowują technologię zintegrowanych łańcuchów śniegowych ze stopu z pamięcią kształtu
Technologia opon zintegrowanych z łańcuchami śniegowymi wykorzystuje moduły ze stopu z pamięcią kształtu umieszczone wewnątrz koła i opony.