Nowa Mokka w pełni cyfrowa po raz pierwszy wprowadza przyszły kokpit zaprojektowany przez Opla. Fascynujące wnętrze charakteryzujące się nowym panelem Pure Panel z dużymi wyświetlaczami, dostarczają najważniejszych informacji o sytuacji na drodze.
Mokka kolejnej generacji jasno i odważnie pokazuje, jak będą wyglądać nowe modele Opla z lat 2020 – czyste, precyzyjne, minimalistyczne. Wiceprezes ds. stylistyki marki Opel, Mark Adams i jego zespół opracowali filozofię charakterystycznego niemieckiego języka projektowania, która łączy przejrzystość z odważną wyrazistością. Filozofia ta odnosi się zarówno do wnętrza, jak i do wyglądu zewnętrznego nowej generacji Mokki. Kierowca patrzy teraz na Pure Panel, zaawansowany technologicznie kokpit, który jest zarówno w pełni cyfrowy, jak i skoncentrowany – pozbawiony wszystkiego, co zbędne.
„Dzięki nowej Mokce po raz pierwszy udostępniamy naszym klientom Opel Pure Panel. Duże wyświetlacze, płynnie zintegrowane w jednym poziomym formacie informacyjnym, minimalna liczba fizycznych elementów sterujących i przejrzyste informacje cyfrowe, pozbawione wszystkiego, co zbędne – wszystko to razem składa się na optymalną obsługę użytkownika” – powiedział wiceprezes ds. stylistyki marki Opel, Mark Adams.
Struktura panelu Opel Pure Panel, wzdłuż szeroko rozciągniętych ekranów, sprawia, że mnogość przycisków i elementów sterujących jest zbędna. Dostarcza on najnowsze technologie cyfrowe i najważniejsze informacje dla kierowcy, na przykład zarządzanie energią zgromadzoną w akumulatorze elektrycznego Opla Mokki, bez żadnych irytujących bodźców wzrokowych. Minimalna liczba przycisków i elementów sterujących zapewnia właściwą równowagę pomiędzy cyfryzacją a czysto intuicyjną obsługą, bez konieczności przechodzenia w głąb menu. Czysty panel w modelu Mokka w imponujący sposób pokazuje, jak Opel wykorzystuje innowacyjne technologie, aby ułatwić życie klientom.
Lamborghini zaprasza Cię, by poczuć dreszczyk emocji, jaki daje SC20, jedyny w swoim rodzaju supersportowy samochód z otwartym dachem, który łączy ekstremalny design z wyścigową aerodynamiką i osiągami.
Volkswagen uruchamia swój pierwszy program testów jazdy autonomicznej w Stanach Zjednoczonych, który wspiera badania i rozwój pojazdów autonomicznych Grupy Volkswagen na całym świecie.
Po ponad dekadzie produkcji ukończono ostatni egzemplarz Mulsanne, oznaczający koniec wspaniałej i niezwykłej przygody. Ponad 7300 egzemplarzy - wszystkie wykonane ręcznie w fabryce Bentleya w Crewe, Cheshire - ucieleśniało zdolność Bentleya do wyprodukowania luksusowego sedana.