Wiadomości | 19.10.22

Hyundai przedstawia zupełnie nowy projekt flagowego sedana siódmej generacji model Grandeur

Od swojego pierwszego debiutu w 1986 roku, Grandeur jest liderem na koreańskim rynku luksusowych sedanów.


Hyundai przedstawia zupełnie nowy projekt flagowego sedana siódmej generacji model Grandeur

Od czasu swojego pierwszego debiutu jako luksusowy sedan Hyundaia w 1986 roku, Grandeur jest liderem na koreańskim rynku sedanów dzięki designowi i innowacjom, które oznaczają sukces i najwyższą jakość. Grandeur siódmej generacji przekształcił się w model o nowym poziomie wyrafinowania, pełen innowacyjnych rozwiązań projektowych i zaawansowanych technologicznie detali, który odzwierciedla wielką transformację zachodzącą w sektorze mobilności, nie tracąc z oczu ogromnego dziedzictwa tego modelu.

 

Jednym z najważniejszych aspektów tego modelu jest jego czysta objętość i doskonałe wyczucie proporcji, które równoważą atrybuty premium i dynamicznej stylizacji. Całkowicie nowy Grandeur jest zdefiniowany przez lampę Seamless Horizon inspirowaną pierwszym światłem świtu, podkreślającą szeroką sylwetkę modelu i harmonizującą z parametrycznym, klejnotowym grillem. Lampa Seamless Horizon to idealne połączenie technologii i sztuki i charakteryzuje przyszłościową wrażliwość projektową Grandeur.

 

Czystą objętość dużego sedana podkreśla pojedyncza linia znaków, która biegnie płynnie i poziomo od przednich reflektorów do tylnej lampy zespolonej nad czystymi, uporządkowanymi bokami nadwozia z bezramowymi drzwiami i automatycznie wpuszczanymi uchwytami, które odzwierciedlają współczesny styl i wyrafinowanie modelu.

 

Rozciągnięty rozstaw osi Grandeur harmonizuje z odważnie cofniętym punktem podsufitki i słupkiem C, zapewniając doskonałe poczucie przestronności oraz dynamiczne i sportowe proporcje. Wzór „Seamless Horizon” został również zastosowany w charakterystycznej lampie zespolonej, która obejmuje napięty tył, podkreślając smukłą, ale pewną sylwetkę modelu.

 

Na elegancko stylizowanych powierzchniach wewnętrznych projektanci zastosowali prawdziwe drewno, aluminium i naturalnie barwioną skórę Napa pikowaną w tradycyjny koreański wzór, aby zapewnić dalsze zróżnicowanie i wyrafinowanie. Wnętrze i nadwozie limuzyny obfituje w ekologiczne materiały. Oprócz eko-procesowej skóry Napa, na różne punkty styku nakładana jest higieniczna, antybakteryjna skóra.



Marka Jeep zaprezentowała pierwsze zdjęcia nowego Grand Cherokee 4xe
Wiadomości | 08.07.21

Marka Jeep zaprezentowała pierwsze zdjęcia nowego Grand Cherokee 4xe

Piąta generacja Grand Cherokee, zostanie oficjalnie zaprezentowana podczas New York International Auto Show wraz z pełną gamą Grand Cherokee.

Aston Martin rozpoczyna kampanię No Time To Die
Wiadomości | 31.08.21

Aston Martin rozpoczyna kampanię No Time To Die

Na miesiąc do premiery 25. filmu o Bondzie Aston Martin rozpoczął dziś kampanię No Time To Die z ekskluzywnym pokazem spotu telewizyjnego. Wideo.

KIA zaprezentowała nowe logo
Wiadomości | 10.01.21

KIA zaprezentowała nowe logo

Wideo z premiery. Nowe logo zawiera elementy symetrii, rytmu i wznoszące linie, które symbolizują rozwój marki z myślą o klientach.