W kabinie Klasy S nowoczesny luksus awansuje na kolejny poziom. Jej projektanci zadbali o przyjemną atmosferę o typowym dla salonu charakterze ? eleganckim, szlachetnym i z dużą ilością światła.
„Klasa S to najlepiej sprzedająca się luksusowa limuzyna na świecie. W najnowszej generacji chcemy zaoferować naszym klientom innowacyjność, bezpieczeństwo, komfort i jakość na niespotykanym dotąd poziomie” – powiedział Ola Källenius, prezes Daimler AG i Mercedes-Benz AG. „Nowa Klasa S potwierdza nasze dążenie do budowania najlepszego samochodu świata” – dodał Markus Schäfer, członek zarządów Daimler AG i Mercedes-Benz AG, odpowiedzialny za badania w Grupie Daimler i dyrektor operacyjny Mercedes-Benz Cars. W Niemczech nową Klasę S będzie można zamawiać od połowy września 2020 r., a pierwsze samochody pojawią się u dealerów w grudniu 2020 r. Wprowadzenie na rynku USA i Chin rozpocznie się w lutym 2021 r.
W kabinie Klasy S nowoczesny luksus awansuje na kolejny poziom. Jej projektanci zadbali o przyjemną atmosferę o typowym dla salonu charakterze – eleganckim, szlachetnym i z dużą ilością światła. Szczególną atrakcją jest nowa architektura deski rozdzielczej, którą wyróżniają nowoczesne wzornictwo i ergonomiczne rozplanowanie. Ale nowa Klasa S dba o dobre samopoczucie podróżujących także za sprawą wysokiego komfortu tłumienia, niskiego poziomu hałasu, szerokiej gamy programów kontroli komfortu ENERGIZING oraz skutecznego systemu filtrowania powietrza ENERGIZING.
Nowy Mercedes-Benz Klasy S w wielu obszarach stał się bardziej „inteligentny”. Cyfrowe innowacje, takie jak kolejna generacja systemu multimedialnego MBUX (Mercedes-Benz User Experience), łączą się tu z rozwiązaniami, które jednocześnie zwiększają radość z jazdy i czynią ją bezpieczniejszą. Wśród nich: skrętna tylna oś o dużym kącie skrętu kół oraz czołowa poduszka powietrzna dla pasażerów z tyłu, a także nowa funkcja PRE-SAFE® Impulse Side, w ramach której aktywne zawieszenie E-ACTIVE BODY CONTROL może unieść nadwozie pojazdu (po obu stronach) tuż przed zbliżającym się uderzeniem w bok. Systematyczny rozwój systemów wspomagających sprawia, że nowa Klasa S czyni kolejny krok w kierunku jazdy autonomicznej – np. dzięki ulepszonym czujnikom otoczenia systemy parkowania zapewniają kierowcy jeszcze lepsze wsparcie podczas manewrowania.
Aston Martin Valhalla, pierwszy seryjnie produkowany supersamochód tej ultraluksusowej marki z silnikiem umieszczonym centralnie, limitowany do 999 sztuk, ma wejść do produkcji w 2024 roku.
Najmocniejszy Ford F-150 Raptor w historii, wyposażony w nowy 5,2-litrowy doładowany silnik V8, który rozwija moc 700 KM dla jeszcze bardziej ekstremalnej jazdy w terenie.