Mazda przedstawia zupełnie nową Mazdę BT-50. Dostarczone przez Isuzu, całkowicie przeprojektowane po raz pierwszy od dziewięciu lat.
Mazda Motor Corporation była dziś gospodarzem światowej premiery nowego pickupa Mazda BT-50. Całkowicie przeprojektowany po raz pierwszy od dziewięciu lat, zupełnie nowy BT-50 jest dostarczany przez Isuzu Motor Limited na zasadach OEM, pojazd trafi do sprzedaży pod marką Mazda na australijski rynek w drugiej połowie 2020 roku.
Od debiutu w 2006 roku BT-50 sprzedawany jest głównie w regionach takich jak Oceania, ASEAN, Ameryka Środkowa i Południowa, Bliski Wschód i Afryka. Jego sportowa i mocna konstrukcja, wyjątkowe właściwości jezdne zdolne do radzenia sobie w różnych sytuacjach drogowych oraz funkcjonalność zostały wysoko ocenione przez kierowców, którzy aktywnie prowadzą pickupy.
Drugi w pełni przeprojektowany model ma na celu dostarczenie klientom przyjemności. W oparciu o pickupy Isuzu szczególną uwagę poświęcono konstrukcji pojazdu, łatwości użytkowania i zapewnieniu spokoju użytkownikom.
Zupełnie nowa konstrukcja BT-50 wyraża wyjątkowe piękno motywu Mazda Kodo - Soul of Motion dzięki mocy, wytrzymałości i funkcjonalności użytkowej dostosowanej do pickupów. Mazda opracowała BT-50 z zamiarem uczynienia podróży i czasu spędzonego wewnątrz pojazdu wyjątkowo przyjemnym. Osiągi, funkcjonalność i bezpieczeństwo pojazdu spełniają aktywne potrzeby szerokiej gamy sytuacji, w których klienci mogą korzystać z pickupów.
Nowy chiński samochód elektryczny Weltmeister Maven może być najlepszym samochodem elektrycznym na świecie. Deklarowany zasięg wynosi 800 km. Dla porównania Tesla do tej pory osiągnęła wskaźnik 600 km.
Eleganckie, ekstrawaganckie i unikalne. Porsche kompletuje swoje trio samochodów w sam raz na lato: do Coupé i Cabrioleta dołącza trzecia odmiana nadwoziowa nowej generacji 911 w postaci czteronapędowych wariantów 911 Targa 4 oraz 911 Targa 4S.
Tradycyjnemu sedanowi nadano dynamiczny design i szereg nowoczesnych rozwiązań. Jest drugim samochodem opracowanym z myślą o spełnieniu specyficznych wymagań indyjskich klientów.