Wiadomości | 11.07.24

Nowy Ford Capri jako elektryczna, czterodrzwiowa wersja kultowego coupe

Legenda powraca. Przyspieszenie sportowego samochodu, zasięg ponad 620 km, szybkie ładowanie… i ponad 570 litrów przestrzeni bagażowej. Czy to najlepszy samochód na wyjazd?

Po kilku tygodniach tajemniczych zwiastunów, które tak naprawdę nie pozostawiły zbyt wiele tajemnic, zaprezentowano w pełni elektrycznego Forda Capri.

 

Choć z pewnością nie jest to coupe w tradycyjnym sensie, nowe Capri czerpie przynajmniej kilka oczywistych wskazówek projektowych od swojego imiennika, takich jak owalna tylna szyba i poczwórne oświetlenie po obu stronach.

 

Zgodnie z oczekiwaniami, nowy Ford Capri 2025 jest zbudowany w oparciu o ten sam „zestaw narzędzi” Volkswagen MEB, jaki zastosowano w nowym europejskim Fordzie Explorerze w kształcie kombi, z tym samym rozstawem osi 2770 mm, ale przy większej długości całkowitej wynoszącej 4634 mm – w porównaniu do 4460 mm dla Explorera.

 

Dla porównania rozstaw osi i długość całkowita Forda Capri 2025 są podobne do Polestara 2, który wynosi odpowiednio 2735 mm i 4606 mm.

 

Zanim przejdziemy dalej, mała lokalna jasność z góry: podobnie jak nowy Explorer, nowy Ford Capri jest przeznaczony wyłącznie do zaoferowania w Europie.



Zupełnie nowy Ford F-150 Raptor
Wiadomości | 02.02.21

Zupełnie nowy Ford F-150 Raptor

Jutro premiera najbardziej wydajnego pickupa Forda.

SuperCharge nowa globalną seria sportów motorowych oparta na samochodach drogowych
Wiadomości | 22.10.20

SuperCharge nowa globalną seria sportów motorowych oparta na samochodach drogowych

Zupełnie nowa seria sportów motorowych z hybrydowymi samochodami drogowymi o nazwie SuperCharge ujawniła więcej informacji na temat ich ekscytującego przedsięwzięcia.

Audi e-tron S i Audi e-tron S Sportback
Elektryczne | 02.07.20

Audi e-tron S i Audi e-tron S Sportback

Audi ukazuje swą konsekwencję i kontynuuje elektryczną ofensywę. Najlepszym tego przykładem są nowe modele Audi e-tron S i Audi e-tron S Sportback. Oba modele S z napędem w pełni elektrycznym, wykorzystują do napędu trzy silniki elektryczne, z których dwa pracują na tylnej osi. Ich inteligentne sterowanie wynosi bezpieczeństwo pojazdu, a także jego dynamiczne prowadzenie, na zupełnie nowy poziom.