Premiery | 18.04.23

Nowe Renault Clio, ulubiony samochód Francji

Renault Clio jest nieprzerwanym hitem od swojej premiery w 1990 roku. Do tej pory sprzedano ich 16 milionów na całym świecie i stał się międzynarodowym bestsellerem.


Został okrzyknięty ulubionym samochodem Francji, stał się międzynarodowym bestsellerem i zdobył dwie nagrody Samochodu Roku w Europie. Od pięciu pokoleń jest to jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów miejskich na rynku. A teraz odkrył się na nowo, stając się doskonałą ilustracją „Nouvelle Vague” marki Renault, pełnej najnowszych przełomów.

 

Jego nowy styl jest jeszcze bardziej przekonujący i elegancki, a szykowne i dystyngowane wnętrze otwiera nowy cykl wraz z pierwszym przedstawieniem nowego języka projektowania marki. Nowy techniczny przód emanuje wigorem, sygnatura świetlna została całkowicie odnowiona i podkreśla tożsamość marki, a nowe, napięte, dokładne i wydajne linie nadają nowemu Clio bardziej uderzający charakter i sprawiają, że jest to żywy symbol statusu o bardziej emocjonalnym charakterze. Nowe Clio zaktualizowało również swoją technologię, na przykład włączając cyfrową deskę rozdzielczą we wszystkich wersjach wyposażenia. Jest wyposażony w szerszy wybór układów napędowych niż jakikolwiek inny samochód w tej kategorii, więc każdy może wybrać konfigurację, która najlepiej odpowiada jego potrzebom. Punktem kulminacyjnym jest pełna hybryda E-Tech o mocy 145 KM, która łączy radość z jazdy z oszczędnościami.

 

Nowe Clio będzie dostępne w różnych wersjach wyposażenia, w tym w nowej wersji wyposażenia Esprit Alpine. Jedyny w swoim rodzaju sportowy, techniczny i elegancki wygląd tego ostatniego dodaje intensywności pojazdowi, który zawiera w sobie wszystko, co oznacza Renaulution.

 

„Clio cieszy się nieustającymi sukcesami. To najlepiej sprzedający się francuski samochód na świecie i lider kategorii w Europie. Nowe Clio podkreśla swoją nowoczesność, prezentując nowy, wyrazisty przód. W pełni hybrydowy układ napędowy E-Tech pod maską daje przyjemność z jazdy, emituje mniej spalin i ma większy zasięg: 145 KM, zaledwie 93 g CO2 / km i 4,1 l / 100 km*. Idealna technologia dla klientów, którzy chcą odnowić swoje pojazdy z silnikiem Diesla”. Fabrice Cambolive, dyrektor generalny marki Renault

 

„We Francji i na całym świecie istnieje prawdziwa historia miłosna z Clio. Chcieliśmy więc uczcić podstawowe wartości tej ikony i przenieść ją na wyższy poziom, przekształcając ją. Pamiętaliśmy o potrzebie jednorodności , a także pomysł wybiegania go w przyszłość, z bardziej technologicznym designem, przy jednoczesnym zachowaniu jego ludzkiego charakteru. Nowe Clio to udane połączenie hojnych kształtów, wyrzeźbionych brył, ostrych linii i grafiki”. Gilles Vidal, wiceprezes ds. projektowania, marka Renault



Nowe Porsche 911 Sport Classic
Tuning | 28.04.22

Nowe Porsche 911 Sport Classic

To drugi z czterech samochodów kolekcjonerskich zaprezentowanych przez Porsche w ramach strategii Heritage Design.

Tylko 50 sztuk Nissana GT-R 50 od Italdesign
Premiery | 21.05.20

Tylko 50 sztuk Nissana GT-R 50 od Italdesign

Italdesign wprowadza na rynek pierwszego produkcyjnego Nissana GT-R 50, który jest wynikiem współpracy z japońskim producentem samochodów, która rozpoczęła się w 2018 roku od stworzenia prototypu o tej samej nazwie.

BMW M Motorsport prezentuje BMW M4 GT3 na torze Nürburgring
MotorSport | 03.06.21

BMW M Motorsport prezentuje BMW M4 GT3 na torze Nürburgring

Podczas ostatnich testów przed 24-godzinnym wyścigiem na torze Nürburgring został zaprezentowany nowy flagowy model BMW GT, wart 415 000 euro netto.