Renault Clio jest nieprzerwanym hitem od swojej premiery w 1990 roku. Do tej pory sprzedano ich 16 milionów na całym świecie i stał się międzynarodowym bestsellerem.
Został okrzyknięty ulubionym samochodem Francji, stał się międzynarodowym bestsellerem i zdobył dwie nagrody Samochodu Roku w Europie. Od pięciu pokoleń jest to jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów miejskich na rynku. A teraz odkrył się na nowo, stając się doskonałą ilustracją „Nouvelle Vague” marki Renault, pełnej najnowszych przełomów.
Jego nowy styl jest jeszcze bardziej przekonujący i elegancki, a szykowne i dystyngowane wnętrze otwiera nowy cykl wraz z pierwszym przedstawieniem nowego języka projektowania marki. Nowy techniczny przód emanuje wigorem, sygnatura świetlna została całkowicie odnowiona i podkreśla tożsamość marki, a nowe, napięte, dokładne i wydajne linie nadają nowemu Clio bardziej uderzający charakter i sprawiają, że jest to żywy symbol statusu o bardziej emocjonalnym charakterze. Nowe Clio zaktualizowało również swoją technologię, na przykład włączając cyfrową deskę rozdzielczą we wszystkich wersjach wyposażenia. Jest wyposażony w szerszy wybór układów napędowych niż jakikolwiek inny samochód w tej kategorii, więc każdy może wybrać konfigurację, która najlepiej odpowiada jego potrzebom. Punktem kulminacyjnym jest pełna hybryda E-Tech o mocy 145 KM, która łączy radość z jazdy z oszczędnościami.
Nowe Clio będzie dostępne w różnych wersjach wyposażenia, w tym w nowej wersji wyposażenia Esprit Alpine. Jedyny w swoim rodzaju sportowy, techniczny i elegancki wygląd tego ostatniego dodaje intensywności pojazdowi, który zawiera w sobie wszystko, co oznacza Renaulution.
„Clio cieszy się nieustającymi sukcesami. To najlepiej sprzedający się francuski samochód na świecie i lider kategorii w Europie. Nowe Clio podkreśla swoją nowoczesność, prezentując nowy, wyrazisty przód. W pełni hybrydowy układ napędowy E-Tech pod maską daje przyjemność z jazdy, emituje mniej spalin i ma większy zasięg: 145 KM, zaledwie 93 g CO2 / km i 4,1 l / 100 km*. Idealna technologia dla klientów, którzy chcą odnowić swoje pojazdy z silnikiem Diesla”. Fabrice Cambolive, dyrektor generalny marki Renault
„We Francji i na całym świecie istnieje prawdziwa historia miłosna z Clio. Chcieliśmy więc uczcić podstawowe wartości tej ikony i przenieść ją na wyższy poziom, przekształcając ją. Pamiętaliśmy o potrzebie jednorodności , a także pomysł wybiegania go w przyszłość, z bardziej technologicznym designem, przy jednoczesnym zachowaniu jego ludzkiego charakteru. Nowe Clio to udane połączenie hojnych kształtów, wyrzeźbionych brył, ostrych linii i grafiki”. Gilles Vidal, wiceprezes ds. projektowania, marka Renault