Nissan tworzy niestandardową playlistę w Nissanie JUKE, która jest zoptymalizowana dla unikalnego systemu audio Bose Personal Plus.
Nissan świętuje potęgę muzyki, poprawiając nastrój kierowców Nissana JUKE, gdy wsiadają do swoich samochodó.
Wielonarodowy zespół projektantów, którzy pracowali nad JUKE w Nissan Design Europe w Londynie, opracował playlistę na podstawie tego, czego słuchali w ciągu ostatnich miesięcy, gdy pracowali z domu. To eklektyczna i podnosząca na duchu kolekcja melodii, która zabrzmi wyjątkowo dzięki specjalnie zaprojektowanemu systemowi audio Bose Personal Plus w JUKE.
Wyłącznie w JUKE, najwyższej klasy system audio Bose Personal Plus to specjalnie zaprojektowany system, który został zoptymalizowany pod kątem wnętrza JUKE. Ma osiem głośników, z których każdy jest dokładnie ustawiony, aby wypełnić kabinę pełnym zakresem tonów wysokich, średnich i niskich tonów - dzięki czemu każda nuta może być słyszana w najdrobniejszych szczegółach.
To, co wyróżnia system audio Bose Personal Plus od jego konkurentów, to dwa głośniki zintegrowane w każdym przednim zagłówku, które przenoszą muzykę bezpośrednio do uszu przednich pasażerów. Te głośniki Bose UltraNearfield w połączeniu z zastrzeżoną technologią cyfrowego przetwarzania zapewniają naprawdę wciągające, 360-stopniowe wrażenia dźwiękowe.
Pełna playlista jest dostępna pod tym linkiem:
https://open.spotify.com/playlist/1XaUHTstctT3tXP0GsV8B7?si=puFeKTcATuCv5fe1orrGaA
Uniwersalny i doskonały na różne okazje, ma zarazem kompaktowe wymiary nadwozia, przestronne wnętrze oraz modułową budowę, by dostosować się do różnych potrzeb klientów.
Nadszedł czas na debiut globalny. KIA America przedstawia nową Kia Sportage, która przeszła całkowitą transformację. Stała się większa, i bardziej masywna.
Tam, gdzie wiele marek samochodowych mogło się narazić na pomysł stworzenia reklamy bez pełnej ekipy produkcyjnej, zatrudnionych aktorów i budżetu, Dacia dostrzegła możliwość zastosowania tego samego inteligentnego myślenia, które wykorzystuje w swojej wydajnej inżynierii i alternatywnym modelu biznesowym, aby stworzyć reklamę czasy.