SUV ze stałym napędem na wszystkie koła, wykonany w nowym designie, idealnie nadaje się zarówno do turystyki terenowej, jak i codziennych wycieczek po mieście.
SUV LADA oferowany jest w dwóch głównych wersjach: Niva Travel i Niva Travel Off-Road, przy czym ta ostatnia wyróżnia się standardową fajką, oponami terenowymi oraz body kitem wykonanym z niemalowanego tworzywa sztucznego, który chroni szkliwo karoserii w niekorzystnych warunkach warunki drogowe.
LADA Niva Travel kompaktowy i pojemny, wygodny i dobrze wyposażony SUV ma wysoki poziom zdolności terenowych. Model ma znakomity jak na swoją klasę prześwit - 220 mm. Stały napęd na wszystkie koła zapewnia stałą gotowość do pokonywania przeszkód, równomierny rozkład obciążenia na zespołach pojazdów oraz przewidywalne zachowanie przy różnych prędkościach i na różnych powierzchniach. Zredukowana przekładnia w skrzyni rozdzielczej zapewnia możliwość poruszania się w trudnych warunkach i przy dużym obciążeniu: włączenie zredukowanej przekładni zwiększa moment obrotowy na kołach napędowych 2127 razy i zapewnia stabilny ruch samochodu przy niskich prędkościach. Zablokowanie środkowego mechanizmu różnicowego pomaga pokonywać bardzo trudny teren. Certyfikowana fajka zapobiega przedostawaniu się wody do układu dolotowego silnika i pozwala pokonywać brody o głębokości 0,5 metra. Już w podstawowej konfiguracji LADA Niva Travel jest wyposażona w stalowe zabezpieczenie skrzyni korbowej.
Nowe BMW serii 4 Coupé zadebiutuje 2 czerwca. Do tego czasu możemy tylko gdybać jak ostatecznie będzie wyglądać nowa czwórka. Czy przedni grill będzie tak duży jak został zaprezentowany na ostatnich targach we Frankfurcie? Ile z pokazanej tam wersji weszło do seryjnej produkcji? Jeszcze kilka dni i wszystko będzie jasne. Dlatego uzbrajamy się w cierpliwość i czekamy do najbliższego wtorku.
W Motors, producent samochodów z siedzibą w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, zaprezentował swój najnowszy model GHIATH SWAT podczas Światowego Szczytu Policji, który odbywa się w Dubaju.
Powrót ikony, luksusowy samochód sportowy marki Wiesmann o kryptonimie Project Thunderball o mocy 680 KM i przyspieszeniem od 0 do 100 km/h wynoszącym 2,9 sekundy.