Marka Jeep debiutuje z niezwykłymi pojazdami koncepcyjnymi na Wielkanocne Safari Jeepa w 2021 roku.
Zelektryfikowana moc i elektryzujące osiągi dzisiejszych silników spalinowych łączą się z możliwościami terenowymi i swobodą jazdy, by zająć centralne miejsce podczas tegorocznego Easter Jeep Safari. Marka Jeep i zespoły Jeep Performance Parts ponownie łączą siły, aby stworzyć gamę niestandardowych pojazdów koncepcyjnych do pokonywania kultowych szlaków w Moab w stanie Utah. Entuzjaści z całego świata zgromadzą się od 27 marca do 4 kwietnia w Moabie na przedłużony wakacyjny tydzień przejażdżek po szlakach i technicznych jazd terenowych na jednym z najtrudniejszych i najbardziej malowniczych terenów.
Jeep Orange Peelz został oparty na dwudrzwiowym Wranglerze. Koncepcja tego samochodu jest hołdem dla długoletniego, otwartego, pełnego zabawy i wolności stylu życia, który sprawia, że Jeep Wrangler jest ikoną świata.
Projektanci Mopar znacznie poprawili dziedzictwo Wranglera na świeżym powietrzu, usuwając boczne i tylne szyby, instalując prototypowe półdrzwi JPP i niestandardowy zdejmowany jednoczęściowy szklany dach Freedom Top.
Osiągi terenowe zapewniają sprawdzony 2-calowy zestaw podnoszenia JPP z amortyzatorami FOX, które zwiększają prześwit. Tuż pod koncepcyjnymi stalowymi „górnymi” rozbłyskami błotników znajdują się 17-calowe aluminiowe koła JPP przystosowane do beadlocka, zamontowane na 37-calowych oponach błotnych BF Goodrich KM3 z kołpakami zaworów Mopar z logo Jeepa.
Wygląd dopełnia niestandardowa grafika w linii paska w kolorze Satin Black w zakresie 360 stopni oraz satynowe czarne plakietki na błotnikach Jeepa w stylu vintage, które dodatkowo podkreślają przyciągający wzrok kolor nadwozia Orange Peelz.
Niestandardowy stalowy zderzak JPP Rubicon zawiera prototypową 2-calową stalową osłonę grilla i ekskluzywną wciągarkę Rubicon Warn o udźwigu 8000 funtów JPP. Niestandardowe szyny skalne zapewniają doskonałą ochronę i trwałość podczas poważnych jazd w terenie.
W tylnej części pojazdu wzmocnienie zawiasów bramy obrotowej JPP pozwala na zamontowanie większego koła zapasowego. Wzmocnienie jest malowane proszkowo na czarno i współpracuje z zawiasem produkcyjnym, co ułatwia montaż. Zestaw relokacyjny JPP CHMSL (centralne, wysoko montowane światło stopu) montuje trzecie światło hamowania na środku koła zapasowego. Haki holownicze w kolorze nadwozia z tyłu iz przodu uzupełniają wygląd zewnętrzny.
Koncepcyjny Jeep Orange Peelz jest napędzany przez 3,6-litrowy Pentastar V-6 o mocy 285 koni mechanicznych i 260 funtów na stopę. momentu obrotowego współpracującego z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów TorqueFlite. Sprawdzony układ napędowy został wzbogacony o wlot zimnego powietrza JPP i układ wydechowy typu cat-back JPP.