Premiery | 16.07.20

Nissan Magnite Concept kolejna premiera stylowego crossovera

Nissan India zaprezentował swoją kolejną premierę nowego stylowego B-SUVa. Auto dedykowane specjalne na rynek indyjski, które prawdopodobnie zadebiutuje pod koniec 2020 roku.

Nissan India zaprezentował dziś koncepcyjną wersję swojego długo oczekiwanego B-SUVa. Bogaty w technologię i stylowy B-SUV, poznaliśmygo jako Nissan Magnite, zostanie wprowadzony na rynek w Indiach w roku budżetowym 2020.

 

Magnite to połączenie słów „magnetyczny” i „rozpalić”. Podczas gdy magnes podkreśla design i cechy produktu, które przyciągną klientów, ignite podkreśla początek nowej ery, którą Nissan chce wprowadzić do Indii.

 

„Nissan Magnite to ewolucyjny krok w globalnym DNA SUV-ów Nissana. Dzięki najnowocześniejszej technologii na pokładzie będzie to przełom w swoim segmencie. Jako odważna oferta w kategorii poniżej czterech metrów, jesteśmy przekonani, że Nissan Magnite na nowo zdefiniuje w branży segment B-SUV. Nissan Magnite został stworzony zgodnie z filozofią „Make in India, Make for the World” i został zaprojektowany w Japonii z uwzględnieniem wymagań i aspiracji indyjskich klientów ”. powiedział Rakesh Srivastava, dyrektor zarządzający Nissan Motor India.

 

Nissan Magnite będzie bogatą w funkcje ofertą premium o stylowym wyglądzie zapewniającym mocną i dynamiczną prezencję na drodze.



Światowa premiera GMC HUMMER EV
Premiery | 21.10.20

Światowa premiera GMC HUMMER EV

GMC przedstawia trzecią generację pojazdów elektrycznych HUMMER EV Edition 1 pierwszy w swoim rodzaju supertruck zasilany całkowicie nową technologią akumulatorów Ultium. Wideo.

Nowy Mercedes EQE
Premiery | 08.09.21

Nowy Mercedes EQE

Zaledwie kilka miesięcy po premierze EQS, Mercedes-EQ prezentuje już kolejny model oparty na architekturze elektrycznej opracowanej specjalnie dla pojazdów elektrycznych.

SUV premium od MG model ONE w pełni pokazany
Premiery | 03.08.21

SUV premium od MG model ONE w pełni pokazany

MG ONE to połączenie funkcjonalnej elegancji i najnowocześniejszej technologii cyfrowej. To debiut nowej architektury i języka designu marki, głównie modnego i sportowego.