Wiadomości | 20.10.20

Nissan GT-R NISMO 2020 z ulepszoną, sprawdzoną w wyścigach turbosprężarką

Ekskluzywna ręcznie wykonana turbosprężarka. Wideo

Sercem układu napędowego GT-R pozostaje 3,8-litrowy, 24-zaworowy silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem - każdy wykonany ręcznie przez własnego technika takumi. Nissan GT-R NISMO 2020 ma ekskluzywną turbosprężarkę - prosto z samochodu wyścigowego GT-R GT3. Zmodyfikowany kształt silnika turbinowego z mniejszą liczbą łopatek zmniejsza masę obrotową, poprawiając przyspieszenie i osiągi.

Optymalizuje to natężenie przepływu i zwiększa reakcję przyspieszenia o 20% bez utraty mocy - tworząc najlepszy pojazd torowy i uliczny.



Wirtualna wizyta w muzeum Mazdy w Augsburgu
Wiadomości | 17.04.20

Wirtualna wizyta w muzeum Mazdy w Augsburgu

W okrągłą setną rocznicę powstania marki, Mazda zachęca, by ten wyjątkowy czas spędzić w towarzystwie najwspanialszych modeli w historii i zaprasza na wirtualną wizytę do Mazda Classic ? Automobil Museum Frey.

Nowy supersamochód Donkervoort F22
Premiery | 11.12.22

Nowy supersamochód Donkervoort F22

Mając 500 koni mechanicznych z pięciocylindrowego silnika turbo i ważąc zaledwie 750 kg, innowacyjny F22 łączy w sobie oszałamiający design i ogromną prędkość.

Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N
Wiadomości | 21.04.20

Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N

Wyposażony w zupełnie nową 8-biegową mokrą dwusprzęgłową skrzynię biegów (N DCT), nowy Veloster N został zaprojektowany i skonstruowany tak, aby zapewniać radość podczas jazdy. Hyundai opracował skrzynię biegów N DCT, by zapewnić wrażenia, jak w przypadku manualnej skrzyni biegów oraz wygodę automatycznej skrzyni biegów. Dzięki N DCT nowy Veloster N może przyspieszyć od 0 do 100 km / h w 5,6 sekundy czyli o 0,5 sekundy szybciej niż odpowiednik ze skrzynią manualną. Skrzynia N DCT jest wyposażona w elektroniczne siłowniki, które sterują dwoma sprzęgłami, zapewniając komfort, poprawę oszczędności paliwa i, co najważniejsze, przyjemność z jazdy. W przeciwieństwie do przekładni dwusprzęgłowej z suchymi sprzęgłami, N DCT wykorzystuje olej, który znacznie poprawia wydajność smarowania i chłodzenia, co pozwala na przeniesienie większego momentu obrotowego.