Wiadomości | 25.02.21

Najstarsza marka motoryzacyjna na świecie zmienia logo

25 lutego 2021 roku PEUGEOT zaprezentował swoje nowe logo: herb ozdobiony wspaniałą głową lwa.

Od 1850 roku PEUGEOT ma dziesięć kolejnych logotypów, z których wszystkie zawierają emblemat lwa. Dziś jedenasta wersja, jeszcze bardziej opływowa, bardziej jakościowa i bardziej elegancka, została właśnie stworzona przez PEUGEOT Design Lab, studio Global Brand Design marki PEUGEOT.

 

Obecne logo, wprowadzone na rynek w 2010 roku, musiało zostać zmienione, aby ukoronować ruch marki na wyższy poziom.
Po całkowitym pryeprojektowaniu pojazdów w ciągu ostatnich 10 lat, PEUGEOT zmienia logo, aby dotrzymać kroku swoim produktom. PEUGEOT to marka idąca z duchem czasu. Nawet o krok wyprzedza swoje czasy, dotrzymuje kroku innowacjom, przewiduje zmiany w zachowaniu i toruje drogę nowym rozwiązaniom w zakresie mobilności. PEUGEOT miał doświadczenie ze wszystkich rewolucji: przemysłowej, technologicznej, politycznej, społecznej, cyfrowej, a teraz środowiskowej - transformacja energetyczna i mobilność bezemisyjna stanowią sedno jego strategii na rzecz zrównoważonej przyszłości. Wszystko to tworzy DNA marki PEUGEOT.

 



Nissan przedstawia model Patrol w wersji NISMO
Wiadomości | 15.02.23

Nissan przedstawia model Patrol w wersji NISMO

Odważna stylistyka, sprawdzona w wyścigach inżynieria i zaawansowana aerodynamika wyróżniają tego wysokowydajnego SUV-a klasy premium.

100 lat marki Mercedes-Maybach
Super Cars | 14.04.21

100 lat marki Mercedes-Maybach

Prezentować najlepsze z najlepszych, takie ambicje przyświecały Karlowi Maybachowi i jego ojcu Wilhelmowi, gdy 100 lat temu debiutował zbudowany przez nich Maybach 22/70 HP W 3.

Zrobili to! Tesla Cybertruck w końcu dociera do klientów
Wiadomości | 05.12.23

Zrobili to! Tesla Cybertruck w końcu dociera do klientów

Kontrowersyjny, szalenie wyglądający elektryczny pick-up będzie oferowany w trzech poziomach wyposażenia.