Najstarsza marka motoryzacyjna na świecie zmienia logo
25 lutego 2021 roku PEUGEOT zaprezentował swoje nowe logo: herb ozdobiony wspaniałą głową lwa.
Od 1850 roku PEUGEOT ma dziesięć kolejnych logotypów, z których wszystkie zawierają emblemat lwa. Dziś jedenasta wersja, jeszcze bardziej opływowa, bardziej jakościowa i bardziej elegancka, została właśnie stworzona przez PEUGEOT Design Lab, studio Global Brand Design marki PEUGEOT.
Obecne logo, wprowadzone na rynek w 2010 roku, musiało zostać zmienione, aby ukoronować ruch marki na wyższy poziom.
Po całkowitym pryeprojektowaniu pojazdów w ciągu ostatnich 10 lat, PEUGEOT zmienia logo, aby dotrzymać kroku swoim produktom. PEUGEOT to marka idąca z duchem czasu. Nawet o krok wyprzedza swoje czasy, dotrzymuje kroku innowacjom, przewiduje zmiany w zachowaniu i toruje drogę nowym rozwiązaniom w zakresie mobilności. PEUGEOT miał doświadczenie ze wszystkich rewolucji: przemysłowej, technologicznej, politycznej, społecznej, cyfrowej, a teraz środowiskowej - transformacja energetyczna i mobilność bezemisyjna stanowią sedno jego strategii na rzecz zrównoważonej przyszłości. Wszystko to tworzy DNA marki PEUGEOT.
Najnowsza siódma generacja kultowego sportowego Nissana. Wyróżnia się oszałamiającą stylistyką, 400-konnym silnikiem V6 z podwójnym turbodoładowaniem i zaawansowaną technologią.
Cenowa karuzela w branży motoryzacyjnej dopiero się rozkręca, ponieważ zmiany w mandatach czy cenach samochodów to nie wszystko. Modyfikacje mogą czekać kierowców również w zakresie cen OC.
CUPRA kontynuuje swoją międzynarodową ekspansję, tworząc drugi po Meksyku garaż CUPRA na świecie. Staje się pierwszą marką motoryzacyjną, która uczestniczy w Extreme E, jako główny partner ABT.