Wiadomości | 25.02.21

Najstarsza marka motoryzacyjna na świecie zmienia logo

25 lutego 2021 roku PEUGEOT zaprezentował swoje nowe logo: herb ozdobiony wspaniałą głową lwa.

Od 1850 roku PEUGEOT ma dziesięć kolejnych logotypów, z których wszystkie zawierają emblemat lwa. Dziś jedenasta wersja, jeszcze bardziej opływowa, bardziej jakościowa i bardziej elegancka, została właśnie stworzona przez PEUGEOT Design Lab, studio Global Brand Design marki PEUGEOT.

 

Obecne logo, wprowadzone na rynek w 2010 roku, musiało zostać zmienione, aby ukoronować ruch marki na wyższy poziom.
Po całkowitym pryeprojektowaniu pojazdów w ciągu ostatnich 10 lat, PEUGEOT zmienia logo, aby dotrzymać kroku swoim produktom. PEUGEOT to marka idąca z duchem czasu. Nawet o krok wyprzedza swoje czasy, dotrzymuje kroku innowacjom, przewiduje zmiany w zachowaniu i toruje drogę nowym rozwiązaniom w zakresie mobilności. PEUGEOT miał doświadczenie ze wszystkich rewolucji: przemysłowej, technologicznej, politycznej, społecznej, cyfrowej, a teraz środowiskowej - transformacja energetyczna i mobilność bezemisyjna stanowią sedno jego strategii na rzecz zrównoważonej przyszłości. Wszystko to tworzy DNA marki PEUGEOT.

 



GR Supra świętuje 45 lat legendarnej mocy
MotorSport | 29.06.23

GR Supra świętuje 45 lat legendarnej mocy

TOYOTA GAZOO Racing ogłasza edycje specjalną ograniczoną do 900 jednostek na rynek amerykański sportowego modelu GR Supra 45th Anniversary Edition.

Podrasowany KIA Stinger w nowej odsłonie
Tuning | 16.03.21

Podrasowany KIA Stinger w nowej odsłonie

Sprawdzony sportowy gran tourer Kia Stinger ewoluuje dzięki ulepszeniom w zakresie bezpieczeństwa, technologii oraz osiągów. WIDEO.

The Surgeon. Jedyny w swoim rodzaju Bentley Flying Spur Hybrid
Super Cars | 07.12.22

The Surgeon. Jedyny w swoim rodzaju Bentley Flying Spur Hybrid

Znakomity samochód jest kontynuacją wprowadzenia na rynek limitowanej linii sneakersów inspirowanych Bentleyem.