Wiadomości | 25.02.21

Najstarsza marka motoryzacyjna na świecie zmienia logo

25 lutego 2021 roku PEUGEOT zaprezentował swoje nowe logo: herb ozdobiony wspaniałą głową lwa.

Od 1850 roku PEUGEOT ma dziesięć kolejnych logotypów, z których wszystkie zawierają emblemat lwa. Dziś jedenasta wersja, jeszcze bardziej opływowa, bardziej jakościowa i bardziej elegancka, została właśnie stworzona przez PEUGEOT Design Lab, studio Global Brand Design marki PEUGEOT.

 

Obecne logo, wprowadzone na rynek w 2010 roku, musiało zostać zmienione, aby ukoronować ruch marki na wyższy poziom.
Po całkowitym pryeprojektowaniu pojazdów w ciągu ostatnich 10 lat, PEUGEOT zmienia logo, aby dotrzymać kroku swoim produktom. PEUGEOT to marka idąca z duchem czasu. Nawet o krok wyprzedza swoje czasy, dotrzymuje kroku innowacjom, przewiduje zmiany w zachowaniu i toruje drogę nowym rozwiązaniom w zakresie mobilności. PEUGEOT miał doświadczenie ze wszystkich rewolucji: przemysłowej, technologicznej, politycznej, społecznej, cyfrowej, a teraz środowiskowej - transformacja energetyczna i mobilność bezemisyjna stanowią sedno jego strategii na rzecz zrównoważonej przyszłości. Wszystko to tworzy DNA marki PEUGEOT.

 



Najbardziej elastyczna platforma natywna dla pojazdów BEV
Elektryczne | 06.02.24

Najbardziej elastyczna platforma natywna dla pojazdów BEV

Stellantis zaprezentowała STLA Large, całkowicie nową, platformę dla pojazdów elektrycznych, która stanowi podstawę szerokiej gamy nadchodzących pojazdów na rynki światowe w segmentach D i E.

Volkswagen oraz Ford będą wspólnie tworzyć pojazdy
Wiadomości | 10.06.20

Volkswagen oraz Ford będą wspólnie tworzyć pojazdy

Volkswagen i Ford już w roku ubiegłym ogłosiły podjęcie kompleksowej kooperacji, obejmującej wspólne tworzenie pojazdów elektrycznych, lekkich samochodów dostawczych oraz podjęcie wspólnych kroków w kierunku rozwoju systemów autonomicznych.

Wkrótce zobaczymy zupełnie nowy model Peugeot 408
Wiadomości | 31.05.22

Wkrótce zobaczymy zupełnie nowy model Peugeot 408

PEUGEOT 408 będzie nowym modelem w gamie marki, samochodem nowego typu. W oryginalny sposób ma łączyć kanony SUV-a z dynamiczną sylwetką fastbacka.