Najstarsza marka motoryzacyjna na świecie zmienia logo
25 lutego 2021 roku PEUGEOT zaprezentował swoje nowe logo: herb ozdobiony wspaniałą głową lwa.
Od 1850 roku PEUGEOT ma dziesięć kolejnych logotypów, z których wszystkie zawierają emblemat lwa. Dziś jedenasta wersja, jeszcze bardziej opływowa, bardziej jakościowa i bardziej elegancka, została właśnie stworzona przez PEUGEOT Design Lab, studio Global Brand Design marki PEUGEOT.
Obecne logo, wprowadzone na rynek w 2010 roku, musiało zostać zmienione, aby ukoronować ruch marki na wyższy poziom.
Po całkowitym pryeprojektowaniu pojazdów w ciągu ostatnich 10 lat, PEUGEOT zmienia logo, aby dotrzymać kroku swoim produktom. PEUGEOT to marka idąca z duchem czasu. Nawet o krok wyprzedza swoje czasy, dotrzymuje kroku innowacjom, przewiduje zmiany w zachowaniu i toruje drogę nowym rozwiązaniom w zakresie mobilności. PEUGEOT miał doświadczenie ze wszystkich rewolucji: przemysłowej, technologicznej, politycznej, społecznej, cyfrowej, a teraz środowiskowej - transformacja energetyczna i mobilność bezemisyjna stanowią sedno jego strategii na rzecz zrównoważonej przyszłości. Wszystko to tworzy DNA marki PEUGEOT.
Jednym z przykładów inowacji w inżynierii motoryzacyjnej jest pojazd badawczy F 400 Carving, który marka zaprezentowała na Tokyo Motor Show 20 lat temu.
Nowa generacja ID.3 jest gotowa, ma znacznie ulepszone wnętrze i wygląd zewnętrzny. Volkswagen wysłuchał sugestii klientów i wiele z nich zastosuje w nowym aucie.
Koncepcja elektrycznego pojazdu RAM jest zapowiedzią pierwszego pojazdu elektrycznego marki, który, na nowo zdefiniuje segment pickupów, gdy pojawi się na rynku w 2024 roku.