Wiadomości | 25.02.21

Najstarsza marka motoryzacyjna na świecie zmienia logo

25 lutego 2021 roku PEUGEOT zaprezentował swoje nowe logo: herb ozdobiony wspaniałą głową lwa.

Od 1850 roku PEUGEOT ma dziesięć kolejnych logotypów, z których wszystkie zawierają emblemat lwa. Dziś jedenasta wersja, jeszcze bardziej opływowa, bardziej jakościowa i bardziej elegancka, została właśnie stworzona przez PEUGEOT Design Lab, studio Global Brand Design marki PEUGEOT.

 

Obecne logo, wprowadzone na rynek w 2010 roku, musiało zostać zmienione, aby ukoronować ruch marki na wyższy poziom.
Po całkowitym pryeprojektowaniu pojazdów w ciągu ostatnich 10 lat, PEUGEOT zmienia logo, aby dotrzymać kroku swoim produktom. PEUGEOT to marka idąca z duchem czasu. Nawet o krok wyprzedza swoje czasy, dotrzymuje kroku innowacjom, przewiduje zmiany w zachowaniu i toruje drogę nowym rozwiązaniom w zakresie mobilności. PEUGEOT miał doświadczenie ze wszystkich rewolucji: przemysłowej, technologicznej, politycznej, społecznej, cyfrowej, a teraz środowiskowej - transformacja energetyczna i mobilność bezemisyjna stanowią sedno jego strategii na rzecz zrównoważonej przyszłości. Wszystko to tworzy DNA marki PEUGEOT.

 



Zapowiedź całkowicie nowego SUV-a Toyoty
Wiadomości | 15.03.21

Zapowiedź całkowicie nowego SUV-a Toyoty

Toyota potwierdziła dzisiaj, że zaprezentuje swojego średniej wielkości elektrycznego SUV-a na zbliżającym się Salonie Samochodowym w Szanghaju.

CUPRA Born testowana w arktycznym klimacie
Elektryczne | 12.04.21

CUPRA Born testowana w arktycznym klimacie

Testy najnowszego modelu CUPRY odbywały się na specjalnym torze ulokowanym na zamarzniętym jeziorze.

Audi TT RS Heritage Edition
Tuning | 08.12.21

Audi TT RS Heritage Edition

Audi świętuje ostatni rok modelowy TT RS na rynku amerykańskim. Pięć tradycyjnych kolorów Audi upamiętnia legendarny pięciocylindrowy silnik i żegna szczytowe osiągi ikony designu.