Wiadomości | 25.02.21

Najstarsza marka motoryzacyjna na świecie zmienia logo

25 lutego 2021 roku PEUGEOT zaprezentował swoje nowe logo: herb ozdobiony wspaniałą głową lwa.

Od 1850 roku PEUGEOT ma dziesięć kolejnych logotypów, z których wszystkie zawierają emblemat lwa. Dziś jedenasta wersja, jeszcze bardziej opływowa, bardziej jakościowa i bardziej elegancka, została właśnie stworzona przez PEUGEOT Design Lab, studio Global Brand Design marki PEUGEOT.

 

Obecne logo, wprowadzone na rynek w 2010 roku, musiało zostać zmienione, aby ukoronować ruch marki na wyższy poziom.
Po całkowitym pryeprojektowaniu pojazdów w ciągu ostatnich 10 lat, PEUGEOT zmienia logo, aby dotrzymać kroku swoim produktom. PEUGEOT to marka idąca z duchem czasu. Nawet o krok wyprzedza swoje czasy, dotrzymuje kroku innowacjom, przewiduje zmiany w zachowaniu i toruje drogę nowym rozwiązaniom w zakresie mobilności. PEUGEOT miał doświadczenie ze wszystkich rewolucji: przemysłowej, technologicznej, politycznej, społecznej, cyfrowej, a teraz środowiskowej - transformacja energetyczna i mobilność bezemisyjna stanowią sedno jego strategii na rzecz zrównoważonej przyszłości. Wszystko to tworzy DNA marki PEUGEOT.

 



Olej SORT 10W 60 XR Racing 100% SYNTHETIC
Oleje SORT | 02.04.24

Olej SORT 10W 60 XR Racing 100% SYNTHETIC

Światowa premiera modeli Audi Q4 e-tron
Premiery | 14.04.21

Światowa premiera modeli Audi Q4 e-tron

To pierwsze kompaktowe elektryczne SUV-y marki z pod znaku Czterech Pierścieni. Zachwycają nowym, przestronnym wnętrzem i rozwiązaniami technologicznymi.

Aston Martin wraca do Le Mans
MotorSport | 06.10.23

Aston Martin wraca do Le Mans

Wyścigowa wersja prototypowa najdoskonalszego hipersamochodu, Aston Martin Valkyrie, podejmie wyzwanie, dla którego została stworzona.