Premiery | 10.08.23

Mitsubishi prezentuje zupełnie nowy model Xforce, pytanie, czy będzie dostępny w Polsce?

Na 30. Międzynarodowym Salonie Samochodowym GAIKINDO w Indonezji Mitsubishi zaprezentowało całkowicie nowego kompaktowego SUV-a Xforce.

Nowy model będzie produkowany w zakładach Mitsubishi Motors Krama Yudha Indonesia (Bekasi, Jawa Zachodnia) i najpierw zostanie wprowadzony na rynek w Indonezji, a jego premiera planowana jest w innych krajach ASEAN, takich jak Wietnam i Filipiny, a także w Azji Południowej, Ameryki Łacińskiej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

 

Całkowicie nowy Xforce to pięcioosobowy kompaktowy SUV, który został opracowany z naciskiem na sposób, w jaki kompaktowe SUV-y są używane w regionie ASEAN. Oparty na koncepcji „Najlepszy kumpel do ekscytującego życia”, zupełnie nowy model poprawia codzienne życie właściciela dzięki stylowej, ale solidnej, autentycznej stylistyce SUV-a, a także wygodzie i praktyczności, w tym przestronnej kabinie i wszechstronnym schowkom oraz zrównoważony w zwrotnej, kompaktowej obudowie i prowadzeniu na drodze, które umożliwia bezpieczną jazdę w różnych warunkach pogodowych i drogowych.


 
„Zapewniając, że zupełnie nowy Xforce spełnia wymagania dotyczące osiągów, łatwości prowadzenia, wygodnego wnętrza, szerokiej łatwości obsługi i wszystkich innych wymagań stawianych kompaktowemu SUV-owi, włożyliśmy całe serce i duszę w rozwój, aby wprowadzają emocje w codzienną jazdę naszych klientów” — powiedział Takao Kato, prezes i dyrektor generalny Mitsubishi Motors. „Ten kompaktowy SUV został opracowany, aby odpowiedzieć na potrzeby kierowców w regionie ASEAN i przeszedł wielokrotne strojenie w środowisku drogowym tego regionu. Mamy nadzieję, że zupełnie nowy Xforce stanie się najlepszym towarzyszem każdej przygody, w którą chcą wyruszyć kierowcy na, dając im dodatkową siłę, aby pójść o krok dalej i doświadczyć czegoś nowego”.



Aston Martin rozpoczyna kampanię No Time To Die
Wiadomości | 31.08.21

Aston Martin rozpoczyna kampanię No Time To Die

Na miesiąc do premiery 25. filmu o Bondzie Aston Martin rozpoczął dziś kampanię No Time To Die z ekskluzywnym pokazem spotu telewizyjnego. Wideo.

Fiat zaprezentował dwa całkowicie nowe modele
Wiadomości | 05.07.23

Fiat zaprezentował dwa całkowicie nowe modele

Nowy Fiat 600e i Nowy Fiat Topolino zadebiutowały na całym świecie wyznaczając nowy rozdział w planie Fiata, który dodatkowo wzmacnia wiodącą pozycję marki w zrównoważonej mobilności miejskiej.

Nowy silnik elektryczny firmy Koenigsegg niewiele większy od puszki na napoje
Elektryczne | 02.02.22

Nowy silnik elektryczny firmy Koenigsegg niewiele większy od puszki na napoje

Koenigsegg kontynuuje rozwój własnej technologii i właśnie zaprezentował pierwszy własny silnik elektryczny i napęd elektryczny.