Oba modele będą miały swoją oficjalną premierę tej jesieni, dając wgląd w przyszłość osiągów dla tej kultowej marki.
Swoją premierę będzie miał całkowicie nowy i nigdy wcześniej nie prezentowany MINI John Cooper Works E PROtotype, pierwszy w historii elektryczny model John Cooper Works.
Ten przełomowy pojazd elektryczny będzie prowadzony przez samego Charliego Coopera, jeszcze bardziej wzmacniając emocje towarzyszące legendarnemu wydarzeniu.
Dodatkowo, MINI zaprezentuje napędzany benzyną prototyp kolejnej generacji MINI John Cooper Works PROtotype #317, który triumfował w swojej klasie w tegorocznym 24-godzinnym wyścigu na Nürburgringu. Samochód został przygotowany przez zespół Bulldog Racing z Nürburga.
Dla uczczenia historycznego zwycięstwa MINI Cooper S w Rajdzie Monte Carlo w 1964 roku, 60 lat temu, oba samochody wyścigowe będą miały unikatowy kamuflaż zaprojektowany przez zespół MINI Design, z ikonicznym logo „37”. Ten emblemat honoruje bogate dziedzictwo motorsportowe MINI i upamiętnia tę znaczącą rocznicę.
General Motors zatrudnił aktora Willa Ferrella do swojej reklamy zatytułowanej "No Way, Norway".
Aby uczcić 60. rocznicę powstania Alfy Romeo Giulia serii 105, firma ErreErre nasyciła nowoczesną Giulię Quadrifoglio DNA jej przodka. Wyniki są… mieszane.
Będzie to pierwszy model firmy WM Motor, który będzie realizował nową strategię technologiczną firmy, z funkcjami głębokiego uczenia AI i wiodącymi na świecie zaletami mocy obliczeniowej.