Wyjątkowo wykonany, uderzający charakter, ściśle ograniczony i o zupełnie innych właściwościach jezdnych to całkowicie wyjątkowy projekt: Divo jest naprawdę jednym z najbardziej zapierających dech w piersiach i ekskluzywnych samochodów hiper-sportowych współczesnych czasów. Po rygorystycznym dwuletnim okresie rozwoju pierwsze modele upragnionej małej serii są teraz dostarczane do klientów.
Pod względem wzornictwa Divo podąża nową ścieżką - wyraźnie odróżniającą się od Chiron-a, ale wciąż rozpoznawalną jako Bugatti.
Zespół projektantów pod kierownictwem Achima Anscheidta bezkompromisowo skonfigurował bryłę Divo do przyspieszenia bocznego, koncentrując się na optymalnej wydajności aerodynamicznej i termodynamicznej. Obejmują one cieńszą linię boczną i dodatkowe wloty powietrza do chłodzenia hamulca. Niezwykle kompaktowe i lekkie reflektory LED o płaskim świetle wynoszącym zaledwie 35 milimetrów są szczególnie uderzające, podobnie jak bardzo złożone moduły tylnych świateł 3D. Stanowią one część tylnej kratki, która jest częściowo wytwarzana w procesie drukowania 3D i ma specjalne lekkie żebra. W sumie 44 z tych płetw oświetlają się, tworząc system tylnych świateł. We wnętrzu nowe sportowe fotele z wyższymi zagłówkami bocznymi utrzymują pasażerów bezpiecznie w fotelach nawet podczas pokonywania zakrętów przy bardzo dużych prędkościach. Kierownica jest częściowo pokryta Alcantarą i ma powiększone manetki zmiany biegów po obu stronach. Umożliwia to kierowcom ręczną zmianę biegów i jeszcze większą przyjemność z jazdy.
Najnowsza ewolucja dwumiejscowej sportowej berlinetty firmy Maranello z silnikiem umieszczonym z tyłu, która na nowo definiuje ideę zabawy za kierownicą.
Aby pomieścić 6,4-litrowy silnik V-8 i mocniejszą 8-biegową skrzynię biegów, Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept ma ulepszone mocowania silnika i zmodyfikowaną ramę. Ulepszenia zawieszenia obejmują nowe aluminiowe amortyzatory Fox z pojedynczej rurki dla lepszego tłumienia i rozpraszania ciepła. Dwumodowy układ wydechowy zmienia dźwięk wydajności za naciśnięciem jednego przycisku.
738 KM. BMW M prezentuje jeszcze mocniejszą, bardziej ekskluzywną wersję swojego pierwszego w historii zelektryfikowanego pojazdu o wysokich osiągach.