Wyjątkowo wykonany, uderzający charakter, ściśle ograniczony i o zupełnie innych właściwościach jezdnych to całkowicie wyjątkowy projekt: Divo jest naprawdę jednym z najbardziej zapierających dech w piersiach i ekskluzywnych samochodów hiper-sportowych współczesnych czasów. Po rygorystycznym dwuletnim okresie rozwoju pierwsze modele upragnionej małej serii są teraz dostarczane do klientów.
Pod względem wzornictwa Divo podąża nową ścieżką - wyraźnie odróżniającą się od Chiron-a, ale wciąż rozpoznawalną jako Bugatti.
Zespół projektantów pod kierownictwem Achima Anscheidta bezkompromisowo skonfigurował bryłę Divo do przyspieszenia bocznego, koncentrując się na optymalnej wydajności aerodynamicznej i termodynamicznej. Obejmują one cieńszą linię boczną i dodatkowe wloty powietrza do chłodzenia hamulca. Niezwykle kompaktowe i lekkie reflektory LED o płaskim świetle wynoszącym zaledwie 35 milimetrów są szczególnie uderzające, podobnie jak bardzo złożone moduły tylnych świateł 3D. Stanowią one część tylnej kratki, która jest częściowo wytwarzana w procesie drukowania 3D i ma specjalne lekkie żebra. W sumie 44 z tych płetw oświetlają się, tworząc system tylnych świateł. We wnętrzu nowe sportowe fotele z wyższymi zagłówkami bocznymi utrzymują pasażerów bezpiecznie w fotelach nawet podczas pokonywania zakrętów przy bardzo dużych prędkościach. Kierownica jest częściowo pokryta Alcantarą i ma powiększone manetki zmiany biegów po obu stronach. Umożliwia to kierowcom ręczną zmianę biegów i jeszcze większą przyjemność z jazdy.
Limitowana edycja pojazdu jest inspirowana prototypem Forda GT z 1964 roku, który stał się jedynym amerykańskim supersamochodem, który wygrał Le Mans.
Najlepiej sprzedająca się ciężarówka w Ameryce od 44 lat, teraz zupełnie nowa w pełni elektryczna, wyposażona w najnowocześniejsze technologie. Premiera wideo.
Pierwszy produkcyjny egzemplarz SUV-a GMC HUMMER EV Edition 1 został sprzedany na aukcji za 500 000 $. Organizacja non-profit otrzyma pełną kwotę.