Porsche poszerza swoją ofertę cyfrowej komunikacji. Po raz pierwszy producent samochodów sportowych ze Stuttgartu zaprezentuje światowej publiczności dwa nowe warianty modelu 911 na własnym internetowym kanale telewizyjnym.
Porsche przetrze nowy szlak w komunikacji swoich produktów. Po raz pierwszy producent samochodów sportowych ze Stuttgartu zaprezentuje światowej publiczności dwa nowe warianty modelu 911 na własnym internetowym kanale telewizyjnym.
>>>29.04.2021.>>> 20 lat Porsche w Chinach. Porsche dostarczyło swoje pierwsze samochody sportowe do Chin 20 lat temu. Od tego czasu region stał się największym rynkiem firmy. WIDEO.
Trzy kolejne odcinki zamieszczane na stronie www.911-magazin.porsche.de dostarczą widzom kompleksowe informacje na temat szczególnych walorów technicznych nowych aut, ich przeszłości oraz designu. W odpowiedzi na globalne zakazy organizowania wydarzeń w związku koronawirusem producent samochodów sportowych po raz pierwszy zaprezentuje swoje nowe pojazdy dziennikarzom i fanom w wirtualnym formacie.
Mission X to spektakularna reinterpretacja hipersamochodu, z drzwiami w stylu Le Mans, które otwierają się do góry do przodu i wysokowydajnym, wydajnym elektrycznym układem napędowym.
Triple Threat Stunt przedstawia dwa turbodoładowane modele K5 lecące w powietrzu w przeciwnych kierunkach, gdy trzeci model K5 wślizgnął się na miejsce poniżej pary samolotów.
Debiut wielkiego, elektrycznego kombi rodem z Wolfsburga, to jeden z pierwszych samochodów w tym segmencie na rynku.