Porsche poszerza swoją ofertę cyfrowej komunikacji. Po raz pierwszy producent samochodów sportowych ze Stuttgartu zaprezentuje światowej publiczności dwa nowe warianty modelu 911 na własnym internetowym kanale telewizyjnym.
Porsche przetrze nowy szlak w komunikacji swoich produktów. Po raz pierwszy producent samochodów sportowych ze Stuttgartu zaprezentuje światowej publiczności dwa nowe warianty modelu 911 na własnym internetowym kanale telewizyjnym.
>>>29.04.2021.>>> 20 lat Porsche w Chinach. Porsche dostarczyło swoje pierwsze samochody sportowe do Chin 20 lat temu. Od tego czasu region stał się największym rynkiem firmy. WIDEO.
Trzy kolejne odcinki zamieszczane na stronie www.911-magazin.porsche.de dostarczą widzom kompleksowe informacje na temat szczególnych walorów technicznych nowych aut, ich przeszłości oraz designu. W odpowiedzi na globalne zakazy organizowania wydarzeń w związku koronawirusem producent samochodów sportowych po raz pierwszy zaprezentuje swoje nowe pojazdy dziennikarzom i fanom w wirtualnym formacie.
Model, który jest ukoronowaniem gamy A110. Zaprojektowany tak, aby rewelacyjnie sprawdzał się na torze wyścigowym, a jednocześnie był certyfikowany do użytku na otwartej drodze.
Czwarta generacja tego modelu z udoskonaloną koncepcję wnętrza będzie świętować swoją światową premierę na początku maja.
Spectre to coś więcej niż samochód. To deklaracja intencji i symbol świetlanej, śmiałej przyszłości, gdy Rolls-Royce wkracza w całkowicie elektryczną erę.