Porsche poszerza swoją ofertę cyfrowej komunikacji. Po raz pierwszy producent samochodów sportowych ze Stuttgartu zaprezentuje światowej publiczności dwa nowe warianty modelu 911 na własnym internetowym kanale telewizyjnym.
Porsche przetrze nowy szlak w komunikacji swoich produktów. Po raz pierwszy producent samochodów sportowych ze Stuttgartu zaprezentuje światowej publiczności dwa nowe warianty modelu 911 na własnym internetowym kanale telewizyjnym.
>>>29.04.2021.>>> 20 lat Porsche w Chinach. Porsche dostarczyło swoje pierwsze samochody sportowe do Chin 20 lat temu. Od tego czasu region stał się największym rynkiem firmy. WIDEO.
Trzy kolejne odcinki zamieszczane na stronie www.911-magazin.porsche.de dostarczą widzom kompleksowe informacje na temat szczególnych walorów technicznych nowych aut, ich przeszłości oraz designu. W odpowiedzi na globalne zakazy organizowania wydarzeń w związku koronawirusem producent samochodów sportowych po raz pierwszy zaprezentuje swoje nowe pojazdy dziennikarzom i fanom w wirtualnym formacie.
Premiera na Tokyo Auto Salon 2024. Ikona lat osiemdziesiątych, włoski styl i elegancja zaprezentowane w wersji japońskiej. Lamborghini Countach według Liberty Walk Performance.
Ekskluzywna edycja oddająca hołd legendarnym francuskim pilotom, którzy byli również słynnymi kierowcami wyścigowymi.
Odważna stylistyka, sprawdzona w wyścigach inżynieria i zaawansowana aerodynamika wyróżniają tego wysokowydajnego SUV-a klasy premium.