Porsche poszerza swoją ofertę cyfrowej komunikacji. Po raz pierwszy producent samochodów sportowych ze Stuttgartu zaprezentuje światowej publiczności dwa nowe warianty modelu 911 na własnym internetowym kanale telewizyjnym.
Porsche przetrze nowy szlak w komunikacji swoich produktów. Po raz pierwszy producent samochodów sportowych ze Stuttgartu zaprezentuje światowej publiczności dwa nowe warianty modelu 911 na własnym internetowym kanale telewizyjnym.
>>>29.04.2021.>>> 20 lat Porsche w Chinach. Porsche dostarczyło swoje pierwsze samochody sportowe do Chin 20 lat temu. Od tego czasu region stał się największym rynkiem firmy. WIDEO.
Trzy kolejne odcinki zamieszczane na stronie www.911-magazin.porsche.de dostarczą widzom kompleksowe informacje na temat szczególnych walorów technicznych nowych aut, ich przeszłości oraz designu. W odpowiedzi na globalne zakazy organizowania wydarzeń w związku koronawirusem producent samochodów sportowych po raz pierwszy zaprezentuje swoje nowe pojazdy dziennikarzom i fanom w wirtualnym formacie.
Poznamy szeroką gamę wersji największego SUV-a marki, który dostępny jest m.in. w usportowionym wariancie RS, eleganckim Laurin & Klement oraz dynamicznym SPORTLINE.
Zmieniony wygląd zewnętrzny nowego Q8 z nowymi przednimi i tylnymi zderzakami podkreśla mocny charakter SUV-a coupé.
Kto pierwszy, ten lepszy czyli jak kupuje się samochody w Japonii. BMW z okazji 50. rocznicy powstania BMW M wprowadza do sprzedaży model X5 oraz X6 w specjalnej edycji.