Wiadomości | 28.02.23

Mercedes-Benz planuje zbudować własną nawigację

Mercedes-Benz i Google łączą siły, aby stworzyć nawigację nowej generacji, jednocześnie będzie pierwszym producentem samochodów, który zbuduje własną markową nawigację.


Mercedes-Benz planuje zbudować własną nawigację

Mercedes-Benz i Google ogłosiły dzisiaj długoterminowe partnerstwo strategiczne w celu dalszego przyspieszenia innowacji w branży motoryzacyjnej i stworzenia nowej generacji cyfrowych luksusowych samochodów w branży. Dzięki temu partnerstwu Mercedes-Benz będzie pierwszym producentem samochodów, który zbuduje własną markową nawigację w oparciu o nowe dane samochodowe i możliwości nawigacji z Google Maps Platform.


Jednocześnie Mercedes-Benz uzyska dostęp do wiodącej oferty Google w zakresie danych geoprzestrzennych, w tym szczegółowych informacji o miejscach, bieżących i przewidywanych informacji o ruchu drogowym, automatycznego wyznaczania tras i nie tylko. Wbudowując te funkcje w nadchodzący system operacyjny Mercedes-Benz (MB.OS), klienci będą mogli cieszyć się doskonałą nawigacją dzięki łatwej obsłudze i wyjątkowej grafice na ekranie samochodu o wysokiej rozdzielczości. Aby wzbogacić doświadczenia użytkowników, firmy wprowadzą aplikację YouTube do systemu informacyjno-rozrywkowego Mercedes-Benz. Ponadto Mercedes-Benz będzie wykorzystywać dane z Google Maps do włączania funkcji wspomagania jazdy, takich jak automatyczne dostosowywanie prędkości przed skrzyżowaniami, rondami lub zakrętami.

 

W pierwszym kroku Mercedes-Benz zapewni klientom dostęp do informacji o miejscach dostarczanych przez Google, pomagając im znaleźć szczegółowe informacje o ponad 200 milionach firm i miejsc na całym świecie, w tym godziny pracy, zdjęcia, oceny i recenzje. Informacje o miejscu będą dostępne od dziś we wszystkich pojazdach wyposażonych w MBUX najnowszej generacji na odpowiednich rynkach.

 

Firmy zgodziły się na dalszą współpracę z wykorzystaniem wiodących rozwiązań w zakresie sztucznej inteligencji (AI), danych i otwartej infrastruktury Google Cloud. Na przykład:

Sztuczna inteligencja: Mercedes-Benz zamierza wykorzystać możliwości sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego Google Cloud do szybkiego tworzenia, szkolenia i wdrażania nowych modeli oraz ulepszania doświadczeń klientów.
Dane: Mercedes-Benz zamierza wykorzystać szybką i wydajną platformę przetwarzania danych Google Cloud do analizy danych floty.
Otwarta infrastruktura: Mercedes-Benz planuje korzystać z otwartej infrastruktury Google do bezpiecznego wprowadzania innowacji i skalowania od rozwiązań lokalnych, poprzez brzegi, aż po chmurę, we wszystkich obecnych technologiach Mercedes-Benz.



Toyota przedstawia potężną i w pełni hybrydową Camry nowej generacji
Premiery | 16.11.23

Toyota przedstawia potężną i w pełni hybrydową Camry nowej generacji

Toyota Camry wkracza w dziewiątą generację z nowym, świeżym wyglądem, ulepszonymi osiągami i hybrydowym układem napędowym stworzonym do jazdy.

Audi Tradition przedstawia Auto Union Type 52
Wiadomości | 12.07.24

Audi Tradition przedstawia Auto Union Type 52

Wyimaginowany ponad 90 lat temu, teraz powołany do życia, o imponującym designie i wyjątkowych osiągach pokazany podczas Goodwood Festival of Speed ​​2024.

Renault Megane R.S. Ultime to ostatni model Renault Sport, nadchodzi czas Alpine
Wiadomości | 11.01.23

Renault Megane R.S. Ultime to ostatni model Renault Sport, nadchodzi czas Alpine

Ten model kolekcjonerski stanowi zwieńczenie sagi, która rozpoczęła się w 2003 roku. Powstanie tylko 1976 egzemplarzy tego wypasionego hot hatcha.