Wiadomości | 28.02.23

Mercedes-Benz planuje zbudować własną nawigację

Mercedes-Benz i Google łączą siły, aby stworzyć nawigację nowej generacji, jednocześnie będzie pierwszym producentem samochodów, który zbuduje własną markową nawigację.


Mercedes-Benz planuje zbudować własną nawigację

Mercedes-Benz i Google ogłosiły dzisiaj długoterminowe partnerstwo strategiczne w celu dalszego przyspieszenia innowacji w branży motoryzacyjnej i stworzenia nowej generacji cyfrowych luksusowych samochodów w branży. Dzięki temu partnerstwu Mercedes-Benz będzie pierwszym producentem samochodów, który zbuduje własną markową nawigację w oparciu o nowe dane samochodowe i możliwości nawigacji z Google Maps Platform.


Jednocześnie Mercedes-Benz uzyska dostęp do wiodącej oferty Google w zakresie danych geoprzestrzennych, w tym szczegółowych informacji o miejscach, bieżących i przewidywanych informacji o ruchu drogowym, automatycznego wyznaczania tras i nie tylko. Wbudowując te funkcje w nadchodzący system operacyjny Mercedes-Benz (MB.OS), klienci będą mogli cieszyć się doskonałą nawigacją dzięki łatwej obsłudze i wyjątkowej grafice na ekranie samochodu o wysokiej rozdzielczości. Aby wzbogacić doświadczenia użytkowników, firmy wprowadzą aplikację YouTube do systemu informacyjno-rozrywkowego Mercedes-Benz. Ponadto Mercedes-Benz będzie wykorzystywać dane z Google Maps do włączania funkcji wspomagania jazdy, takich jak automatyczne dostosowywanie prędkości przed skrzyżowaniami, rondami lub zakrętami.

 

W pierwszym kroku Mercedes-Benz zapewni klientom dostęp do informacji o miejscach dostarczanych przez Google, pomagając im znaleźć szczegółowe informacje o ponad 200 milionach firm i miejsc na całym świecie, w tym godziny pracy, zdjęcia, oceny i recenzje. Informacje o miejscu będą dostępne od dziś we wszystkich pojazdach wyposażonych w MBUX najnowszej generacji na odpowiednich rynkach.

 

Firmy zgodziły się na dalszą współpracę z wykorzystaniem wiodących rozwiązań w zakresie sztucznej inteligencji (AI), danych i otwartej infrastruktury Google Cloud. Na przykład:

Sztuczna inteligencja: Mercedes-Benz zamierza wykorzystać możliwości sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego Google Cloud do szybkiego tworzenia, szkolenia i wdrażania nowych modeli oraz ulepszania doświadczeń klientów.
Dane: Mercedes-Benz zamierza wykorzystać szybką i wydajną platformę przetwarzania danych Google Cloud do analizy danych floty.
Otwarta infrastruktura: Mercedes-Benz planuje korzystać z otwartej infrastruktury Google do bezpiecznego wprowadzania innowacji i skalowania od rozwiązań lokalnych, poprzez brzegi, aż po chmurę, we wszystkich obecnych technologiach Mercedes-Benz.



Kustosz skarbów: Bruce Meyer i zwycięzca Le Mans Porsche 935
MotorSport | 02.06.23

Kustosz skarbów: Bruce Meyer i zwycięzca Le Mans Porsche 935

W garażu pełnym legendarnych pojazdów jeden szczególnie się wyróżnia: 800 KM, bez systemów wspomagania, Porsche 935, pierwszy samochód wyścigowy z silnikiem umieszczonym z tyłu.

Zupełnie nowe BMW M3 G80
Wiadomości | 26.06.20

Zupełnie nowe BMW M3 G80

BMW M3 wchodzi w szóstą generacje modelu w 2020 roku. Pierwsze oficjalne zdjęcia nowego BMW M3 G80 zapewniają wyjątkowy wgląd w rozwój sedana o wysokich osiągach na najtrudniejszym torze testowym na świecie - Nordschleife na torze Nuerburgring. Wideo relacja

Czarna skrzynka obowiązkowa w nowych autach osobowych! Poznaj szczegóły ustawy EU
Wiadomości | 22.06.22

Czarna skrzynka obowiązkowa w nowych autach osobowych! Poznaj szczegóły ustawy EU

Czarna skrzynka w nowych autach od 6 lipca będzie obowiązkowa. Poznaj szczegóły nowej ustawy EU, która będzie obowiązywała na terenie krajów członkowskich.