Można je rozpoznać po nowym przednim spojlerze, nawiązującym do poprzedniej konstrukcji modeli ośmiocylindrowych.
Dwa zewnętrzne dekoracyjne wloty powietrza i duży centralny wlot powietrza pod osłoną chłodnicy tworzą profil odrzutowca. Podkreśla to efekt szerokości, podczas gdy otwory chłodnicy kierują strumienie powietrza specjalnie do elementów funkcjonalnych, takich jak chłodnice i hamulce.
Elektrycznie przesuwany szyberdach i opcja bezprzewodowego ładowania smartfonów między tylnymi siedzeniami są teraz standardem na pokładzie. Inteligentny, cyfrowy system informacyjno-rozrywkowy MBUX (Mercedes-Benz User Experience) został również zaktualizowany o nowy wygląd, przeprojektowane wyświetlacze specyficzne dla AMG i indywidualnie konfigurowane funkcje. W połączeniu z opcjonalnym systemem dźwięku przestrzennego Burmester lub wysokiej klasy systemem dźwięku przestrzennego Burmester 3D, Dolby Atmos wprowadza również nowe wrażenia dźwiękowe.
Podstawą sportowych wrażeń z jazdy jest niezmieniony sześciocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 3,0 l i mocy 367 KM lub 435 KM, z podwójnym turbodoładowaniem i zintegrowanym alternatorem rozrusznika.
Dzięki pakietowi stylizacyjnemu V8 modele sześciocylindrowe można jeszcze bardziej zindywidualizować. Zawiera nowy przedni fartuch, podłużnice i tylny fartuch z dyfuzorem. Specjalnie zaprojektowany przód pakietu stylizacyjnego V8 nawiązuje do elementów AMG GT Black Series, takich jak osłona chłodnicy, która otwiera się bardziej w dół, szeroki dolny wlot powietrza oraz precyzyjne, funkcjonalne elementy kierujące powietrze na zewnętrznej krawędzi. To dodatkowo podkreśla bliskość rodziny AMG GT i jej wyścigowych korzeni.
Dostępne są dodatkowe funkcje dla innych opcjonalnych pakietów wyposażenia. W wariancie podstawowym przedni splitter jest teraz również chromowany na wysoki połysk z pakietem Chrome. Ta sama logika oferty dotyczy pakietu Carbon Fibre: tutaj również dodano przedni spojler z włókna węglowego. Dzięki pakietowi aerodynamicznemu w połączeniu z pakietem stylizacyjnym V8 przedni spojler i błotniki zyskują nowy kształt.
Bugatti opracował ekstremalnie skoncentrowany na torze hipersportowy samochód o niespotykanym stosunku masy do mocy wynoszącym zaledwie 0,67 kg na PS?
Nowa wersja zawiera wszystkie mocne strony sportowej limuzyny Porsche Taycan. Relacja wideo.
Jako marka kierująca się designem, nowy SUV prezentuje kluczowe elementy po raz pierwszy zaprezentowane w samochodzie koncepcyjnym Polestar Precept.