Można je rozpoznać po nowym przednim spojlerze, nawiązującym do poprzedniej konstrukcji modeli ośmiocylindrowych.
Dwa zewnętrzne dekoracyjne wloty powietrza i duży centralny wlot powietrza pod osłoną chłodnicy tworzą profil odrzutowca. Podkreśla to efekt szerokości, podczas gdy otwory chłodnicy kierują strumienie powietrza specjalnie do elementów funkcjonalnych, takich jak chłodnice i hamulce.
Elektrycznie przesuwany szyberdach i opcja bezprzewodowego ładowania smartfonów między tylnymi siedzeniami są teraz standardem na pokładzie. Inteligentny, cyfrowy system informacyjno-rozrywkowy MBUX (Mercedes-Benz User Experience) został również zaktualizowany o nowy wygląd, przeprojektowane wyświetlacze specyficzne dla AMG i indywidualnie konfigurowane funkcje. W połączeniu z opcjonalnym systemem dźwięku przestrzennego Burmester lub wysokiej klasy systemem dźwięku przestrzennego Burmester 3D, Dolby Atmos wprowadza również nowe wrażenia dźwiękowe.
Podstawą sportowych wrażeń z jazdy jest niezmieniony sześciocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 3,0 l i mocy 367 KM lub 435 KM, z podwójnym turbodoładowaniem i zintegrowanym alternatorem rozrusznika.
Dzięki pakietowi stylizacyjnemu V8 modele sześciocylindrowe można jeszcze bardziej zindywidualizować. Zawiera nowy przedni fartuch, podłużnice i tylny fartuch z dyfuzorem. Specjalnie zaprojektowany przód pakietu stylizacyjnego V8 nawiązuje do elementów AMG GT Black Series, takich jak osłona chłodnicy, która otwiera się bardziej w dół, szeroki dolny wlot powietrza oraz precyzyjne, funkcjonalne elementy kierujące powietrze na zewnętrznej krawędzi. To dodatkowo podkreśla bliskość rodziny AMG GT i jej wyścigowych korzeni.
Dostępne są dodatkowe funkcje dla innych opcjonalnych pakietów wyposażenia. W wariancie podstawowym przedni splitter jest teraz również chromowany na wysoki połysk z pakietem Chrome. Ta sama logika oferty dotyczy pakietu Carbon Fibre: tutaj również dodano przedni spojler z włókna węglowego. Dzięki pakietowi aerodynamicznemu w połączeniu z pakietem stylizacyjnym V8 przedni spojler i błotniki zyskują nowy kształt.
EQS to w pełni elektryczna luksusowa limuzyna Mercedesa. Dzięki niemu Mercedes-EQ na nowo definiuje ten segment pojazdów.
Hipersamochód z najbardziej zaawansowaną technologią samochodów elektrycznych, gdzie moc generowana przez jego silniki zapewnia niewiarygodne przyspieszenie i prędkość.
Bentley twierdzi, że jest to ich najbardziej ekstremalny samochód drogowy i nie mylą się. Continental GT3 w standardowej formie to bestia, teraz została zmieniona w potwora.