Wielu profesjonalnych kierowców wyścigowych, którzy zwykle ścigają się w Mercedes-AMG GT3 na całym świecie, obecnie odkrywa świat wyścigów symulacyjnych (sim racing).
Wielu profesjonalnych kierowców wyścigowych, którzy zwykle ścigają się w Mercedesach AMG GT3 na całym świecie, obecnie odkrywa świat wyścigów symulacyjnych (sim racing). Aby zaoszczędzić każdy ułamek sekundy na wirtualnych torach wyścigowych, inwestują w szkolenie, sprzęt i konfigurację. Będąc prawdziwymi kierowcami wyścigowymi, dążą także do osiągnięcia najlepszych wyników w tej nowej formie rywalizacji, i to z powodzeniem, jak udowadnia Raffaele Marciello. W debiucie SRO E-Sport GT Series pod koniec kwietnia Włoch zdobył swoje dziewicze miejsce na podium, zajmując trzecie miejsce w swoim Mercedesie AMG GT3. W tym czasie mistrz Makau w 2019 roku korzysta z najnowocześniejszego sprzętu z najwyższej jakości fotelem sportowym, kierownicą i pedałami, a także komputerem do gier z trzema monitorami zapewniającymi doskonały widok. Profesjonalny Dirk Müller jest kolejnym, który znacznie poprawił swoje wyniki, pomimo, że stracić najlepszy wynik w swoim pierwszym wyścigu z powodu zmiany na sprzęt z lepszymi komponentami, w czwartej rundzie z serii Digital Nürburgring Endurance przez VCO (DNLS).
Mimo to pod koniec 3-godzinnego wyścigu na wirtualnym Nürburgring-Nordschleife były cztery Mercedesy AMG GT3 w pierwszej dziesiątce.
Tam, gdzie wiele marek samochodowych mogło się narazić na pomysł stworzenia reklamy bez pełnej ekipy produkcyjnej, zatrudnionych aktorów i budżetu, Dacia dostrzegła możliwość zastosowania tego samego inteligentnego myślenia, które wykorzystuje w swojej wydajnej inżynierii i alternatywnym modelu biznesowym, aby stworzyć reklamę czasy.
Prawie 275 000 głosów oddanych przez fanów na kanałach społecznościowych Forda w ciągu 10 dni w celu stworzenia wyjątkowej edycji modelu Puma.
Jeden z najbardziej ekstrawaganckich modeli, w limitowanej edycji 150 egzemplarzy stworzony specjalnie dla największych koneserów marki.