Wiadomości | 05.05.20

Mercedes-AMG GT3 nadal błyszczy w wirtualu

Wielu profesjonalnych kierowców wyścigowych, którzy zwykle ścigają się w Mercedes-AMG GT3 na całym świecie, obecnie odkrywa świat wyścigów symulacyjnych (sim racing).


Mercedes-AMG GT3 nadal błyszczy w wirtualu

Wielu profesjonalnych kierowców wyścigowych, którzy zwykle ścigają się w Mercedesach AMG GT3 na całym świecie, obecnie odkrywa świat wyścigów symulacyjnych (sim racing). Aby zaoszczędzić każdy ułamek sekundy na wirtualnych torach wyścigowych, inwestują w szkolenie, sprzęt i konfigurację. Będąc prawdziwymi kierowcami wyścigowymi, dążą także do osiągnięcia najlepszych wyników w tej nowej formie rywalizacji, i to z powodzeniem, jak udowadnia Raffaele Marciello. W debiucie SRO E-Sport GT Series pod koniec kwietnia Włoch zdobył swoje dziewicze miejsce na podium, zajmując trzecie miejsce w swoim Mercedesie AMG GT3. W tym czasie mistrz Makau w 2019 roku korzysta z najnowocześniejszego sprzętu z najwyższej jakości fotelem sportowym, kierownicą i pedałami, a także komputerem do gier z trzema monitorami zapewniającymi doskonały widok. Profesjonalny Dirk Müller jest kolejnym, który znacznie poprawił swoje wyniki, pomimo, że stracić najlepszy wynik w swoim pierwszym wyścigu z powodu zmiany na sprzęt z lepszymi komponentami, w czwartej rundzie z serii Digital Nürburgring Endurance przez VCO (DNLS).

Mimo to pod koniec 3-godzinnego wyścigu na wirtualnym Nürburgring-Nordschleife były cztery Mercedesy AMG GT3 w pierwszej dziesiątce.



Jak działa centralna poduszka powietrzna?
Wiadomości | 24.05.23

Jak działa centralna poduszka powietrzna?

Jeśli jednostka sterująca wykryje zderzenie boczne lub kombinację uderzeń podczas wypadku, centralna poduszka powietrzna zostanie wyzwolona w ciągu kilku milisekund.

Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N
Wiadomości | 21.04.20

Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N

Wyposażony w zupełnie nową 8-biegową mokrą dwusprzęgłową skrzynię biegów (N DCT), nowy Veloster N został zaprojektowany i skonstruowany tak, aby zapewniać radość podczas jazdy. Hyundai opracował skrzynię biegów N DCT, by zapewnić wrażenia, jak w przypadku manualnej skrzyni biegów oraz wygodę automatycznej skrzyni biegów. Dzięki N DCT nowy Veloster N może przyspieszyć od 0 do 100 km / h w 5,6 sekundy czyli o 0,5 sekundy szybciej niż odpowiednik ze skrzynią manualną. Skrzynia N DCT jest wyposażona w elektroniczne siłowniki, które sterują dwoma sprzęgłami, zapewniając komfort, poprawę oszczędności paliwa i, co najważniejsze, przyjemność z jazdy. W przeciwieństwie do przekładni dwusprzęgłowej z suchymi sprzęgłami, N DCT wykorzystuje olej, który znacznie poprawia wydajność smarowania i chłodzenia, co pozwala na przeniesienie większego momentu obrotowego.

Pierwsze spojrzenie na Ferrari Le Mans Hypercar
Wiadomości | 10.06.22

Pierwsze spojrzenie na Ferrari Le Mans Hypercar

Odliczanie się rozpoczęło. Po raz pierwszy od pięćdziesięciu lat Ferrari powróci do wyścigów najwyższej klasy w 24-godzinnym Le Mans.