Wiadomości | 05.05.20

Mercedes-AMG GT3 nadal błyszczy w wirtualu

Wielu profesjonalnych kierowców wyścigowych, którzy zwykle ścigają się w Mercedes-AMG GT3 na całym świecie, obecnie odkrywa świat wyścigów symulacyjnych (sim racing).


Mercedes-AMG GT3 nadal błyszczy w wirtualu

Wielu profesjonalnych kierowców wyścigowych, którzy zwykle ścigają się w Mercedesach AMG GT3 na całym świecie, obecnie odkrywa świat wyścigów symulacyjnych (sim racing). Aby zaoszczędzić każdy ułamek sekundy na wirtualnych torach wyścigowych, inwestują w szkolenie, sprzęt i konfigurację. Będąc prawdziwymi kierowcami wyścigowymi, dążą także do osiągnięcia najlepszych wyników w tej nowej formie rywalizacji, i to z powodzeniem, jak udowadnia Raffaele Marciello. W debiucie SRO E-Sport GT Series pod koniec kwietnia Włoch zdobył swoje dziewicze miejsce na podium, zajmując trzecie miejsce w swoim Mercedesie AMG GT3. W tym czasie mistrz Makau w 2019 roku korzysta z najnowocześniejszego sprzętu z najwyższej jakości fotelem sportowym, kierownicą i pedałami, a także komputerem do gier z trzema monitorami zapewniającymi doskonały widok. Profesjonalny Dirk Müller jest kolejnym, który znacznie poprawił swoje wyniki, pomimo, że stracić najlepszy wynik w swoim pierwszym wyścigu z powodu zmiany na sprzęt z lepszymi komponentami, w czwartej rundzie z serii Digital Nürburgring Endurance przez VCO (DNLS).

Mimo to pod koniec 3-godzinnego wyścigu na wirtualnym Nürburgring-Nordschleife były cztery Mercedesy AMG GT3 w pierwszej dziesiątce.



Citroen przedstawia nowego C3 opracowanego i wyprodukowanego w Ameryce Południowej
Premiery | 16.09.21

Citroen przedstawia nowego C3 opracowanego i wyprodukowanego w Ameryce Południowej

Citroen wzmacnia swój międzynarodowy wymiar, prezentując nowego C3, wszechstronnego hatchbacka, który przyczyni się do umocnienia obecności marki w Ameryce Południowej.

Mansory First Edition czyli całkowicie przeprojektowane Maserati MC20
Tuning | 10.01.23

Mansory First Edition czyli całkowicie przeprojektowane Maserati MC20

Zmian jest sporo, przede wszystkim silnik, który obecnie wyprzedził model produkcyjny o prawie 100 KM, osiągając 720 KM, 2,7 sekundy do setki oraz prędkość maksymalną 330 km/h.

Pininfarina Battista z rekordem przyśpieszenia i hamowania
Super Cars | 23.11.22

Pininfarina Battista z rekordem przyśpieszenia i hamowania

Włoski producent luksusowych samochodów Automobili Pininfarina potwierdził osiągi Battisty hyper GT, ujawniając po raz pierwszy oficjalne rekordowe wartości przyspieszenia i hamowania.