Wielu profesjonalnych kierowców wyścigowych, którzy zwykle ścigają się w Mercedes-AMG GT3 na całym świecie, obecnie odkrywa świat wyścigów symulacyjnych (sim racing).
Wielu profesjonalnych kierowców wyścigowych, którzy zwykle ścigają się w Mercedesach AMG GT3 na całym świecie, obecnie odkrywa świat wyścigów symulacyjnych (sim racing). Aby zaoszczędzić każdy ułamek sekundy na wirtualnych torach wyścigowych, inwestują w szkolenie, sprzęt i konfigurację. Będąc prawdziwymi kierowcami wyścigowymi, dążą także do osiągnięcia najlepszych wyników w tej nowej formie rywalizacji, i to z powodzeniem, jak udowadnia Raffaele Marciello. W debiucie SRO E-Sport GT Series pod koniec kwietnia Włoch zdobył swoje dziewicze miejsce na podium, zajmując trzecie miejsce w swoim Mercedesie AMG GT3. W tym czasie mistrz Makau w 2019 roku korzysta z najnowocześniejszego sprzętu z najwyższej jakości fotelem sportowym, kierownicą i pedałami, a także komputerem do gier z trzema monitorami zapewniającymi doskonały widok. Profesjonalny Dirk Müller jest kolejnym, który znacznie poprawił swoje wyniki, pomimo, że stracić najlepszy wynik w swoim pierwszym wyścigu z powodu zmiany na sprzęt z lepszymi komponentami, w czwartej rundzie z serii Digital Nürburgring Endurance przez VCO (DNLS).
Mimo to pod koniec 3-godzinnego wyścigu na wirtualnym Nürburgring-Nordschleife były cztery Mercedesy AMG GT3 w pierwszej dziesiątce.
Nowa Honda Jazz Crosstar e:HEV w odświeżonej wersji po faceliftingu trafi do polskich salonów późną wiosną 2023 roku.
z dwoma ekskluzywnymi specjalnymi edycjami 007 inspirowanymi samochodami z filmu No Time to Die.
Honda wprowadza na rynek swój pierwszy model z napędem elektrycznym.