Elektryczne | 04.06.20

Mazda MX-30 zobacz wirtualną prezentację

Mazda zaprasza na pierwsze spotkanie z Nową Mazdą MX-30 ? wirtualną prezentację swojego pierwszego samochodu elektrycznego zaplanowano na sobotę, 6 czerwca o godz. 12.00.


Mazda MX-30 zobacz wirtualną prezentację

Środki zapobiegawcze wprowadzone po wybuchu epidemii COVID-19 spowodowały, że producenci samochodów musieli na nowo przemyśleć swoje strategie komunikacji z klientami. To zaowocowało stworzeniem przez Mazdę interaktywnej formy kontaktu, która przybliża nowy, w pełni elektryczny model MX-30 za pośrednictwem wirtualnej prezentacji zaplanowanej na sobotę, 6 czerwca o godz. 12.00.

 

Prezentacja będzie dostępna pod linkiem https://mx30-live.com/PL/internal

 

Podczas sesji „na żywo” przedstawione zostaną kluczowe atrybuty Mazdy MX-30, a uczestniczący w niej Klienci i zaproszeni goście będą mogli sprzed swoich ekranów zadać pytania i otrzymają na nie odpowiedzi. Sesja zawierać będzie szczegóły dotyczące designu, ergonomii, technologii i rozwiązań multimedialnych, jakie oferować będzie nowy model.

 

Jedną z najważniejszych atrakcji będzie niepowtarzalna jazda testowa wideo prototypem MX-30, wydarzenie, które zwykle jest możliwe do zrealizowania dopiero po pojawieniu się samochodów w salonach, a to nastąpi po wakacjach.

 

„Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym klientom ten wyjątkowy cyfrowy kontakt z MX-30”, mówi Wojciech Halarewicz - Wiceprezes ds. Komunikacji i Public Affairs w Mazda Motor Europe. „To wyjątkowe wydarzenie, które w podobnym stylu realizujemy na wszystkich rynkach w Europie, bardzo dobrze odzwierciedla DNA marki Mazda: podejmujemy śmiałe wyzwania i poszukujemy rozwiązań zapewniających naszym klientom zaskakujące i osobiste doznania wysokiej jakości.” – dodaje Halarewicz.

 

„Pierwotnie planowaliśmy pokazać Mazdę MX-30 podczas marcowych targów motoryzacyjnych w Poznaniu, przeniesionych z powodu pandemii na czerwiec, a następnie odwołanych. Żałujemy, że nie możemy świętować polskiej premiery tego modelu z ponad setką tysięcy odwiedzających Motor Show, ale dzięki nowoczesnej technologii wszyscy będą mogli zobaczyć nasz nowy samochód elektryczny podczas atrakcyjnej, multimedialnej prezentacji, bez konieczności wychodzenia z domu.” – podkreśla Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu w Mazda Motor Poland.

 

Elektryczna MX-30 wprowadza do oferty Mazdy technologię napędu w pełni elektrycznego. Korzysta z optymalnie dobranego akumulatora litowo-jonowego o pojemności 35,5 kWh, zapewniającego zasięg w cyklu mieszanym wynoszący 200 km[1] wg. pomiaru WLTP. To wszystko w lekkim i kompaktowym zestawie, który gwarantuje zwinność i dynamikę jazdy oczekiwaną od każdej Mazdy.

 

Specjalnie zaprojektowany pedał przyspieszenia, dźwięk silnika i elektryczna wersja systemu G-Vectoring Control Plus (e-GVC Plus) zapewniają płynną, cichą i bardzo naturalną jazdę.

 

Koncepcja stylizacyjna Mazdy MX-30 „Human Modern” oraz drzwi bez środkowych słupków typu freestyle stanowią nową, przełomową realizację pięknych, ręcznie wyrzeźbionych kształtów w filozofii projektowej Kodo. W wysokiej jakości wnętrzu wykończenie obejmuje unikatowe materiały zaprojektowane z myślą o zminimalizowaniu negatywnego wpływu na środowisko, takich jak tapicerka wyprodukowana z włókien z plastikowych butelek pochodzących z recyklingu, czy okładziny z korka zebranego z kory drzew bez ścinki.

 

Wszyscy Dealerzy Mazdy w Polsce przyjmują już zamówienia na Mazdę MX-30, której ceny zaczynają się od 142 900 zł za bogato wyposażoną wersję Kai. Pierwsze egzemplarze tego modelu spodziewane są w salonach jeszcze we wrześniu 2020 r.



Nissan zaprosił wszystkich do akcji w mediach społecznościowych #DrawDrawDraw
Wiadomości | 03.06.20

Nissan zaprosił wszystkich do akcji w mediach społecznościowych #DrawDrawDraw

Wszystko zaczyna się od jednej linii. Takie jest przesłanie globalnego zespołu projektantów Nissana, który chce połączyć światową społeczność artystów za pośrednictwem nowego projektu społecznościowego #DrawDrawDraw.

Zapowiedź przyszłego elektrycznego hatchback-a od Renault
Elektryczne | 12.10.20

Zapowiedź przyszłego elektrycznego hatchback-a od Renault

Groupe Renault pokazała nowe krótkie wideo dwóch światowych nowości.

Crossover Suzuki Ignis Hybrid 2020 po liftingu
Wiadomości | 12.08.20

Crossover Suzuki Ignis Hybrid 2020 po liftingu

Kompaktowy crossover Ignis został wprowadzony na rynek w Wielkiej Brytanii na początku 2017 r. W sierpniu 2020 r. Ignis przeszedł lifting, z kilkoma uderzającymi ulepszeniami stylistycznymi, aby uzyskać bardziej wytrzymały, ultra kompaktowy wygląd SUV-a. z ulepszonym napędem hybrydowym.