Tuning | 16.06.21

Ken Block sprzedaje swojego Forda F-150 z 1977 roku zwanego HOONITRUCK

Legendarny Hoonitruck może być Twój za jedyne 1,100,000 dolarów. Zobacz wideo z prezentacji tego niesamowicie podrasowanego Forda.

Po udanej sprzedaży dwóch samochodów z kolekcji Kena, jego Forda RS200 z 1986 roku i jego Forda Fiesty Ex-Gymkhana „RX43”, możemy kupić kolejny samochód EPIC z osobistej kolekcji Kena Blocka.

 

HOONITRUCK zgromadził ponad 75 milionów wyświetleń na  YouTube, dryftując przez Gymkhana TEN i przeciwstawiając się śmierci w Climbkhana TWO, wjeżdżając na najniebezpieczniejszą górską autostradę świata. Jej wybryki wywołane dymem z opon wylądowały nawet w nominowanym do nagrody Emmy serialu Amazon „The Gymkhana Files”. -off unicorn mistrzowsko łączy klasyczną ikonę użytkową ze szczytem nowoczesnej technologii wyścigowej.

 

Pod maską znajduje się prototypowy silnik 3,5-litrowy Ford Performance/Roush Yates EcoBoost V6, wydobyty bezpośrednio z programu Ford GT Le Mans, który wytwarza 914 KM.



Kajetan Kajetanowicz wygrywa kategorię WRC3 w Rajdzie Portugalii
MotorSport | 24.05.21

Kajetan Kajetanowicz wygrywa kategorię WRC3 w Rajdzie Portugalii

Vodafone Rally de Portugal WRC3. Polska załoga SKODA FABIA Rally2 evo Kajetan Kajetanowicz / Maciej Szczepaniak świętuje zwycięstwo.

718 Spyder RS Panamericana Special
Wiadomości | 16.10.24

718 Spyder RS Panamericana Special

Ten jedyny w swoim rodzaju pojazd upamiętnia 70. rocznicę historycznego udziału oficjalnego zespołu Porsche w pierwszej erze Carrera Panamericana Mexico.

Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N
Wiadomości | 21.04.20

Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N

Wyposażony w zupełnie nową 8-biegową mokrą dwusprzęgłową skrzynię biegów (N DCT), nowy Veloster N został zaprojektowany i skonstruowany tak, aby zapewniać radość podczas jazdy. Hyundai opracował skrzynię biegów N DCT, by zapewnić wrażenia, jak w przypadku manualnej skrzyni biegów oraz wygodę automatycznej skrzyni biegów. Dzięki N DCT nowy Veloster N może przyspieszyć od 0 do 100 km / h w 5,6 sekundy czyli o 0,5 sekundy szybciej niż odpowiednik ze skrzynią manualną. Skrzynia N DCT jest wyposażona w elektroniczne siłowniki, które sterują dwoma sprzęgłami, zapewniając komfort, poprawę oszczędności paliwa i, co najważniejsze, przyjemność z jazdy. W przeciwieństwie do przekładni dwusprzęgłowej z suchymi sprzęgłami, N DCT wykorzystuje olej, który znacznie poprawia wydajność smarowania i chłodzenia, co pozwala na przeniesienie większego momentu obrotowego.